Kalsarikänniketju

• 5 301 761
  • 66 744
Ilmottaudutaan pitkästä aikaa tänne. Glögiä on mennyt pari lasia, nyt kokiksen kera tuota leijonaa. Kotiteollisuutta kuunnellessa ja pikkuveljen kanssa zättäillessä. Hitto, kun mie olin 9v ei silloin ollut mitään tietokoneita. Tai joo oli kyllä 14 vuotta sitten jonkinlaisia rotiskoita. Tosin meillä kotona ei koskaan ollut. Jos C64 ei lasketa...

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Ei sellasia lasketa. Mitään 64:sia. Pitääpä käydä kattoos onko naapuri kotona. Vaimo lupasi poistua sisältä mutta en saa laittaa paitaa, takin kyllä. Jaa miksen saa? Etten vahingossakaan lähde päissäni ravintolaan. Mihin joutuisinkaan ilman tuota niin ihanaa vaimoani.

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
pikkukatti kirjoitti:
Ilmottaudutaan pitkästä aikaa tänne. Glögiä on mennyt pari lasia, nyt kokiksen kera tuota leijonaa. Kotiteollisuutta kuunnellessa ja pikkuveljen kanssa zättäillessä. Hitto, kun mie olin 9v ei silloin ollut mitään tietokoneita. Tai joo oli kyllä 14 vuotta sitten jonkinlaisia rotiskoita. Tosin meillä kotona ei koskaan ollut. Jos C64 ei lasketa...

Itselläni olvia ja jagermeisteria. Rupee ehkä pikkuinen humala olla päällä. Tässä muuten linkki jolla voit palata takaisin lapsuuteesi: http://c64s.com/toplist/more

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Nyt potkii Karjala-12pack ja Clawfinger....ihme että ruotsista tulee näinkin hyvä bändi. Mutta reilu tunti ja alkaa todellinen klassikko TV1: Kadunlakaisijat...

Juu oli meillä myös joskus joku sharp "tietokone". Ja sega master system. Nyt on tuo C64 emulaattori koneella ja paaaaljon pelejä myös. Jos siirtyisi pelaamaan vaikka dark empireä... Tai vaikka arkanoidia vai mikä se taas oli. Tuo C64 ja kasettiasema taitaa edelleen olla toimintakunnossa veljellä. Sitä pirun ruuvia piti aina väännellä että saa pelin toimimaan. Olihan siihen aikaan jo parempiakin koneita eli joskus 90-luvulla. Oltiin muuten vaan niin köyhiä.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Sain vihdoin erittäin v-maisen duunihomman hoidettua ja nyt on aikaa jutella John Jameson & pojan kanssa. Lappareiden sitä yhtä sketsiä lainatakseni: "Nyt ei vituta enää yhtään!"

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Vittu kun noi raw ja smackdown on nykyään pelkkää paskanpuhumista,ei siellä oo matseja lainkaan. Mä juon ton Jamesonin pois poikkeen ja alan painia henkilökohtaisten demonien kanssa.

Charlatansin kuuntelija on sentään päässy vähän pidemmälle brittipopissa, mä jumitan Big Countryssa.

qhangas

Jäsen
Suosikkijoukkue
I F K
Täytynee ilmottautua. -b

Puster

Jäsen
Pitäisköhän lokata pihalle?
Pokerimestaruus ja 1,2m$ meni taas Englantiin, kämppisten kaljoista on laatumerkit juotu ja f'kin kaapelifirma ei ole saanut NASN:ää kytkettyä. Ei sieltä tosin olis mitään järkevää tullutkaan.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tuli sitten korkattua Viron tuliaisina saatu Standard Vodka. Tulee nautittua kolan kanssa. Harmi kun unohtui ostaa turkinpippureita, niitä sekoittamalla alkomahooliin, olisi saanut todella hienon makuelämyksen. Koko ilta/yö tullut irkattua ja katsottua Madventureseita. Jne. Mukava tapa rentoutua "rankan" viikon jälkeen, josta puolet ollut sairaslomaa.

Aamupäivällä pitäisi lähteä ostamaan viimeiset joululahjat, mutta taitaa lähtö venyä pitkäle iltapäivään. No ei voi mitään, on ne kaupat varmaan klo 18 asti auki.

atne

Jäsen
Ilmottaudutaan, täs ollaa päivätä astin istuttu kalsarit jalassa juoden halvahkoa LIDLIN lonkeroa ja kaljaa. Tuli katsottua uus Metallican DVD tossa päivällä, ja äsken vähän Mokoman 2004 vuoden DVD:tä tuli selattua, että sikali päivä on menny hyvissä merkein, nyt katsellaan nhl:ää ja nautitaan halvasta oluesta, voiko olta enään paremmin mennä?

Mites muilla?

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Kolmeen pekkaan yli 1,2 litraa kossua + red bullit 3-4 pulloa + 1 kalja +1 lonkero+ kotiinkävely 2.4 km. Hyvältä tuntuu, ei haittaa huomenna uusi päivä. Tästä se lähtee hyvät veljet ja siskot.

Pierre Dagenais on jääkiekkolähetiläsi nr. 1. Hän on Heman, hän on Jumala.

Veijari

Jäsen
Akka uhkasi heittää meikäläisen pihalle - "voisit mennä baariin tänään niin voin tehdä joulusiivousta!" Jaa voisin vai.

No, lupasipa vielä heittää kaupunkiin ja hakeakin joten nyt kovat kalsarikännit alle ja baariin notkumaan.

Love my woman!

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veijari kirjoitti:
No, lupasipa vielä heittää kaupunkiin ja hakeakin joten nyt kovat kalsarikännit alle ja baariin notkumaan.

Love my woman!

Asiallinen nainen sulla. Tosin on jälleen huomautettava rienaamisesta: kalsarikännit eivät ole mitkään aloittajaiset vaan ne nautitaan aina alusta loppuun kotona ilman mitään baareja.

Itse olin eilen pikkujouluissa ja baarissa, ja tuo kauniimpi puolisko on tänään puolestaan pikkujouluissa. Jospa sitä yhden oluen...ja onhan tuolla konjakkiakin.

Olin kyllä eilen niin totaalisen pelti kiinni että tänään on pakko rajoittaa.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Veinpä emännän pikkujouluihin ja korkkasin viskipullon. Mielenkiinnolla odotan, minkälaiseen humalatilaan sitä tästä aineesta tulee.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tutun 50-vuotisjuhlista kotiuduttu ja pienessä hiprakassa tässä elellään. Tällä hetkellä nestemäistä nautintoa tarjoaa lasillinen omenamehua kosanderilla vahvistettuna. Nam!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pieni kissaeläin(leijonaa) kirkasta ja sixpack annemaria(Sandelsia). Näillä mennään.
Äsken pyörähti John Fogertyn DVD, nyt vuorossa Kolmannen naisen vastaava ja monta olis vielä jäljellä, sekä juomaa, että DVD:tä. Hattrickiäkin voisi seurata. Laskin juuri, että olen sytyttänyt seitsemäntoista kynttilää. Upeeta, saatana!

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kun täällä nyt on tapana musiikistakin kertoa, niin kerronpa sen verran, että juuri pyörähti ensimmäinen kappaleesta Bluesia Pieksämäen asemalla. Ja toinen lasi viskiä.

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Monen muun tapaan heitin tuossa emännän pikkujouluihin (helvetin pihi firma, kun ei maksa myös aveccia), Takas kotiin, pullo sihahti taas (kuten eilenkin) ja illalla sitten katsellaan WPT. Sitte yöllä hakataan koko tili johki Paffin pokeriin, tai jos se on peliestossa, niin sitten bläkkäriin.

Ei vaines. Laitan pelieston päälle jo nyt, niin ei satu vahinkoa.. :)

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Vuokralainen kirjoitti:
Laskin juuri, että olen sytyttänyt seitsemäntoista kynttilää. Upeeta, saatana!
Varo ettei talos pala!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ender00 kirjoitti:
Kuka haluaa puolisonsa mukaan pikkujouluihin?

Minä voisin mennä puolisoni mukaan pikkujouluihin, mutta en haluaisi puolisoani mukaan pikkujouluihin enkä varsinkaan haluaisi mukaan puolisoni pikkujouluihin, vaikka puolisoni mukaan haluaisinkin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy