Kalsarikänniketju

  • 5 217 719
  • 66 665

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaivattaisikos täällä daamiseuraa? Sain laatikollisen bisseä asiakkaaltamme lahjaksi ja päätin maistaa niistä pari-kolme-neljä... Jaahans kimppahalista päätellen brassit tekaisivat maalin.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Dodiin! Taas alko maistumaan noi alkoholipitoiset juomat ja pakkohan se on juoda kun kämppä on ku sauna. Koskakohan musiikki alkaa häiritsemään naapureita?
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Hep, hep! Kesälomilla ollaan täälläkin. Pituus on vielä määrittelemätön. Laitilan kukkoa koemaistellaan loman ja juhannuksen kunniaksi. Bisse maistuu ja Japani yllättää!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
#34 kirjoitti:
onpas hiljaista porukkaa tänään, vai onko kaikki jo sytyttelemässä kokkoja tai mökkejä?

Sytytyshommien lisäksi tänään aikaa vie myös viinanjuonnin- riidanhaastamisen- veneestä kusemisen, sekä tietysti kännissä uimisen vapaat harjoitukset.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Näinhän se on, ja lisätään viellä humalassa autolla ajelu niin taitaa olla kaikki kasassa. Mitäköhän sitä huomenna tekis.. siis muuta kuin juopottelis.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
siesta kirjoitti:
Olut maistuu yllättävän hyvin "urheilun" jälkeen.

Hyvää vappua kaikille.

Oho! Suurkaupungin hevari on noussut talviunilta vihdoinkin ja heti olutpullo huulilla. Mitähän tuostakin vielä tulee..

Mennäänkö veneilemään? Mahtuuhan soutuveneeseen ainakin kymmenen ihmistä eikä pelastusliivejä oo ennenkään tarvittu. Vai mitä??
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kertokaa se Jaanalle, naula päähän ja baanalle!!! Vittu aamulla nähdään toimiiko outoxi vaiko eikö.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Laalaa@laalaa.com!

Tässä Vodkacranberryjuissia imeskellessäni muistui mieleen eräskin tapahtuma tasan kahden vuoden takaa. Oli juhannusaatonaatto, torstai kuten tänäänkin. Muistaakos kukaan, mitä perkettä silloin tapahtui, taisi olla kellonaikakin jotain tätä luokkaa? No ehkä tunti pois, vtu mun kello näyttää jotain ykkösiä vaan. Taitaa olla digitaalikello. No mutta kauheat oli tapahtumat.

No se historiasta ja suoraan tulevaisuuteen: huomenna Tammisaareen juhannuksen viettoon. Ohjelmassa tietysti kännissä veneilyä, kännissä mönkkärillä ajelua, apinainvaasio paikalliselle t(r)anssilavalle yms. Puskista tuli tänää sellaiset uutiset, että paikalle on kutsuttu tämä eräskin samasta tutusta "social loopista" oleva aivan i-h-a-n-a nainen, jonka kanssa on peliä ollut tässä vuosien saatossa melkoisesti - plus sitten tietysti kerran se otti mut väkisin. Tästä tulee SE Juhannus, mä olen siitä ihan varma. Snadina mä kelasin, että juhannus on ihan paska juhla, ja miten noi aikuiset voi ottaa tosta noin paljon huumaa. Voi minua.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Cosmo kirjoitti:
...tapahtuma tasan kahden vuoden takaa. Oli juhannusaatonaatto, torstai kuten tänäänkin. Muistaakos kukaan, mitä perkettä silloin tapahtui, taisi olla kellonaikakin jotain tätä luokkaa?

Joo, taisin hajoilla intissä tuona ajankohtana.

Semi-kalsareita tässä vedellään. En oikeastaan edes tiedä olenko humalassa vai vain vitun väsynyt. Ehkä molempia. Vittu. Ahdistaa. Saatana.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cosmo kirjoitti:
Puskista tuli tänää sellaiset uutiset, että paikalle on kutsuttu tämä eräskin samasta tutusta "social loopista" oleva aivan i-h-a-n-a nainen, jonka kanssa on peliä ollut tässä vuosien saatossa melkoisesti - plus sitten tietysti kerran se otti mut väkisin. Tästä tulee SE Juhannus, mä olen siitä ihan varma.
Ota takaisin ;)
Hyvää juhannusta on luvassa itse kullekin :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mikä/kuka on outoxi=?
Tarkoitetaan vissiinkin sellaista juomaa mitä joistakin kaupoista saa, ainakin tosta paikallisesta citymarketista. Sen pitäisi lieventää hiukan krapulaa. Mahdollisesti se vähän parantaa oloa, mutta tuskin se alkoholin palamista voi paljoakaan nopeuttaa. Tai en mä tiedä. Melko kallistakin taitaa olla, tosi pieni pullo muistaakseni lähes viisi euroa. Rahastusta, sanon mä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bisnesman kirjoitti:
En tiedä meneekö tämä kännin puolelle, mutta kolme Kurkoa on kumottu. Jos vielä tuon neljännen joisi niin pärjää huomisiltaan.
Neljännen ja kuudennen raja on häilyvä.

olispa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bisnesman kirjoitti:
En tiedä meneekö tämä kännin puolelle, mutta kolme Kurkoa on kumottu. Jos vielä tuon neljännen joisi niin pärjää huomisiltaan.
Älä nyt lopeta kesken. Vai onko sulla muussakin elämässä tapana jättää asioita hoitamatta loppuun asti. Esimerkiksi työmatkalla palata puolessa matkaa takaisin, ruokaillessa jättää syöminen kesken, urheilussa luovuttaa puolessa välissä vaikka olisi vielä mahdollisuus voittoon jne.

Okei, vitsi vitsi. Ei saa suuttua.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pete2004 kirjoitti:
Tarkoitetaan vissiinkin sellaista juomaa mitä joistakin kaupoista saa, ainakin tosta paikallisesta citymarketista. Sen pitäisi lieventää hiukan krapulaa. Mahdollisesti se vähän parantaa oloa, mutta tuskin se alkoholin palamista voi paljoakaan nopeuttaa. Tai en mä tiedä. Melko kallistakin taitaa olla, tosi pieni pullo muistaakseni lähes viisi euroa. Rahastusta, sanon mä.

Siis joo, muistankin nähneeni eräässä pikkukaupassa tällaisen juoman, hinta oli kyllä pöyristyttävä sellasesta trip-mehutölkkiin rinnastettavasta juoma-annoksesta, itse luotan kyllä mieluummin näihin hyviksi havaittuihin konsteihin krapulanvälttämiseksi, kuin tuohon jonninjoutavaan litkuun.
 

TML

Jäsen
Ja pari tuntia myöhemmin pokeri jatkuu, jalkapallon seuraaminen loppui, ja juominen......... öö.. no perkele jatkuuhan sekin.
Mutta todettakoon että ei vielä käsistä ole lähtenyt. Pitäisköhän mennä samoilla valoilla huominenkin?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Neljännen ja kuudennen raja on häilyvä.
Toi on muuten hassu juttu. Monesti sitä miettii että sama kait se on juoko neljä vai viisi kaljaa, kun eihän yksi kalja päähän mene. Ja sama juttu taas juoko viisi vai kuusi, ja siitähän se lähtee. Sit parin kaljan jälkeen miettii että ei sitä aamulla erota onko juonut 10 vai 11 jne, ja aina ottaa yhden vielä. Sit sitä herää aamulla puistosta kun joku koira nuuskii nokkaa ja mummot kattelee ihmeissään. Sellaista se elämä on, shit happens.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pete2004 kirjoitti:
Toi on muuten hassu juttu. Monesti sitä miettii että sama kait se on juoko neljä vai viisi kaljaa, kun eihän yksi kalja päähän mene. Ja sama juttu taas juoko viisi vai kuusi, ja siitähän se lähtee. Sit parin kaljan jälkeen miettii että ei sitä aamulla erota onko juonut 10 vai 11 jne, ja aina ottaa yhden vielä. Sit sitä herää aamulla puistosta kun joku koira nuuskii nokkaa ja mummot kattelee ihmeissään. Sellaista se elämä on, shit happens.
Elämä on ja onneksi aika halpaa.

.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Edelleen elossa ja mukana menossa, vaikka hiljaista onkin.. noh tänään ei oikeesti kiinnosta mikään tai kukaan.
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesä!

Sanokaa mitä sanotte, mutta Dame rulaa. Go Emilia Go!!

Joopa. Suomessa on kesä niin harvoin, että koen muutaman aikaisemman kesän ylityöskentelyn pyyhkineen Rumblen elämästä kokonaisia vuosia. Nyttemmin eletään post-stressielämää ja olen havainnut, että lämpimillä keleillä saa kumottua jopa uskomattoman tehokkaasti kolmen tolpan janojuomaa.

Taidan lähteä terassille.
 
Vittu mun salasanat on hukassa, koska en muista niitä kännissä enkä pitkään aikaan enää edes selvin päin, eikä mistään siis tuu mitään. Voi kyrpä. Älkää sitten urputtako päivityksiä. "For those in the know"
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näinhän se jatkuu tämäkin ilta, kävin hetken kävelymatkan päöässä oleilemassa ja siitä kotiin jatkamaan juomeilua. Ai vitja kun ittelä on aina parhaat musat ja paras olut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös