Laalaa@laalaa.com!
Tässä Vodkacranberryjuissia imeskellessäni muistui mieleen eräskin tapahtuma tasan kahden vuoden takaa. Oli juhannusaatonaatto, torstai kuten tänäänkin. Muistaakos kukaan, mitä perkettä silloin tapahtui, taisi olla kellonaikakin jotain tätä luokkaa? No ehkä tunti pois, vtu mun kello näyttää jotain ykkösiä vaan. Taitaa olla digitaalikello. No mutta kauheat oli tapahtumat.
No se historiasta ja suoraan tulevaisuuteen: huomenna Tammisaareen juhannuksen viettoon. Ohjelmassa tietysti kännissä veneilyä, kännissä mönkkärillä ajelua, apinainvaasio paikalliselle t(r)anssilavalle yms. Puskista tuli tänää sellaiset uutiset, että paikalle on kutsuttu tämä eräskin samasta tutusta "social loopista" oleva aivan i-h-a-n-a nainen, jonka kanssa on peliä ollut tässä vuosien saatossa melkoisesti - plus sitten tietysti kerran se otti mut väkisin. Tästä tulee SE Juhannus, mä olen siitä ihan varma. Snadina mä kelasin, että juhannus on ihan paska juhla, ja miten noi aikuiset voi ottaa tosta noin paljon huumaa. Voi minua.