Kalsarikänniketju

  • 5 227 523
  • 66 666

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Teal kirjoitti:
Totuushan on, että pitäähän se miehellä olla hetki omaa aikaa rauhottua rankan työviikon jälkeen. Huomenna on päivä uusi kunhan emäntä tulee töistä, katsotaan sitten mitä hallitus sanoo.

Näinhän se menee. Tumputa rauhassa ja anna itsellesi aikaa. Ei ole mikään häpeä herätä muna kädessä ja anttilan kuvasto toisessa. Laita hiutaleet valmiiksi mikroon, voimia.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenta tännekin! Vittu oon huomannut että tämänkin ketjun alkuperäisidea on joskus vähän lipsunut kun tänne on eksynyt kaikenlaisia pohjien ottajia, jotka valmistautuvat baariin menoon.

Saatana no minulla on nyt kalsonkit jalassa ja tulin just aamusuihkusta ja vedin pari desiä leijonaviinaa aamupalaksi eilisten pohjien päälle. Nyt on tarkoitus tankata vielä hitusen ennen kuin lähdetään levyostoksille. Kaveri ei tosin ole saanut vielä alas mitään. Kuuluuko se sitten kalsarikänniketjuun että vedetään aamulla pohjia kaupunkireissua varten, niin en tiedä mutta otan riskin tässä suhteessa asiaan ja kirjoitan tänne.

Ollaan siis ilmottauduttu. Kohta pitää lähteä jotta ehtii takaisin ennen kuin matsit alkaa.

EDIT: Dance-musiikkia pitää nyt kuunnella, mikään muu ei kelpaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sissi vetää kylmät pohjiksi ja lähtee pesemään mattoja kylmälaukku mukana.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on siis vedetty tänään yli 12 tuntia, ynnä eiliset pohjat. Onneksi tuli syötyä hyvin Raxissa niin jaksaa. Olin myös kekkuloimassa ulkona ilman paitaa, enkä edes palellut. Onko kesä sittenkin, vai kuvittelenko vain?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PeteX kirjoitti:
Sissi vetää kylmät pohjiksi ja lähtee pesemään mattoja kylmälaukku mukana.

Tuliko ne matot pestyä ja puhdastakin jälkeä? Itse vedän aina mäntysuovan kanssa ja vaikka järvivesi olisi viisi-asteista niin toimii.

Tillintallin. Katsoin paremmaksi jättää väkiviinat tältä illalta tähän ja ottaa laimeampia. Eilen likööri laittoi mahaosastoa vähän sekaisin.

Ollaan ihmisiksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
teemu73 kirjoitti:
Ollaan ihmisiksi.
"Olen väsynyt, kiellä en, kun särkyi lumous. Väsyttää tämä eläinten, vallankumous...". Pitihän se pistää Juicea soimaan.

Tuli tässä mietittyä etten oo varmaan ikinä juonut viikossa näin paljoa mitä nyt. Viime lauantaista lähtien on vissiinkin joka ilta tullut otettua. Parina iltana baarissakin, mutta enimmäkseen kotona. Vaikkakaan ei nyt mitenkään kovinkaan suuria määriä kerralla, mutta kuitenkin niin että lähes joka aamu on ollut hiukan krapula. No harvoin sitä näin rennosti voi ottaa kun nyt, niin antaa mennä vaan. Parin viikon päästä pitää viimeistään skarpata.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
teemu73 kirjoitti:
Tuliko ne matot pestyä ja puhdastakin jälkeä? Itse vedän aina mäntysuovan kanssa ja vaikka järvivesi olisi viisi-asteista niin toimii.

Pesty on ja nyt toivotaan, että kukaan ei pölli niitä kuivauspaikalta yön aikana. Mäntysuovalla tottakai.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Täällä ollaan jälleen. Pitkästä aikaa sitten tipattoman toukokuun - pl. vapunpäivän korjaussarjat ja pari irish cofeyta Lordin viisuvoiton kunniaksi. Hullulla halvat huvit - idiootilla ilmaset.

Tänään piti mennä naispuolisen työkaverin yhdistetyille tupareille ja synttäreille, mutta nukkuminen ja MM-potkupallo veivät voiton. Puhumattakaan parasta aikaa jytäävästä In Flamesin viime viikkosesta Rock am Ring-keikasta.

Muutama irkkukahvi ja sikseri takana. Mikä tässä eniten vituttaa, on se, että huomen aamulla veri vetäisi salille. Miksi aamulla? Simple my dear colleague, klo 11:45 pitäisi olla työntouhussa reippahana.

Ja paskat.

Veri vetäisin viihteelle tähtisilmiä kiusaamaan. Kaveritkin kyselee lähtemistä Tampereen yöelämään. Oma itsesuojeluvaisto vie silti voiton. Se on tässä tilanteessa ihan mukava kaveri. Samoin kuin hengittävät kalsarit - kämpässä, kun on kuumuutta 25 astetta, mikä on meikäläisen kohdalla kuin saunaan menisi vihtomaan.

Onneksi maanantai on vapaa, huomenna palatessa vanhuksilta voi ottaa vahingon takaisin.

Jälleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Työpäivä takana ja tiistaina vapaata. Saunassa on käyty ja loppuilta menee KOFFIA nauttiessa. Mahtava homma tämä vuorotyö saa nauttia joskus arkivapaistakin ja viikonloppuna töissäolosta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on vapaapäivä ja aika oluelle. Illalla Saksa-Puola. Toivottavasti ei tule mitään rähinöintejä.

Tequila, viski ja punaviinikin odottavat kaapin päällä, mutta jos sitten juhannuksena...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä pistin pari olutta jäähtymään tohon ikkunalaudalle (huom. ikkuna tietokoneen vieressä), ettei tarvii kokoaikaa ravata jääkaapilla. Ei ne tossa taida kyllä oikein edes jäähtyä. Nyt on ollut niin lämmin päivä, että tekee mieli hieman kylmempää olutta kuin tavallisesti. Varmaankin 90% oluista mä juon ihan huoneenlämpöisenä.

Kotona jääkaappikylmä olut tuntuu mun makuun hieman liian kylmältä. Jos mä pistän oluen jääkaappiin, niin täytyy kikkailla sen verran ettei se ehdi kylmetä liikaa. Baarissa oluen "kylmyys" ei sinänsä haittaa, kun siellä kavereiden kanssa harvoin pystyy nauttimaan ihan samalla lailla oluesta kuin yksin kotona. Eikä se olut baarin hanasta taida ihan yhtä viileää olla kuin mitä jääkaapissa on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tässä vaan mieleen näistä Lidlin halppis "lääkepullo" kaljoista, että nää tulee jostain syystä juotua vähän nopeammin. Se varmaankin johtuu tästä pullon koosta. Kädessä on niin pieni pullo, ja varsinkin jos se on vajaa, niin sitä ajattelee että juonpa tämän pois ja otan seuraavan. Samoten kaljatölkit tulee juotua vähän nopeammin kuin tavalliset kaljapullot, ainakin minulla. Tosin niissä syy taitaa olla se, ettei tyhjä tölkki sinänsä paina melkeimpä mitään. Kun tölkki on kädessä, sitä kuvittelee että siinä on enää vähän kaljaa, joten juo nopeasti sen tyhjäksi että voi aukaista seuraavan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Pete2004 kirjoitti:
Tuli tässä vaan mieleen näistä Lidlin halppis "lääkepullo" kaljoista, että nää tulee jostain syystä juotua vähän nopeammin. Se varmaankin johtuu tästä pullon koosta. Kädessä on niin pieni pullo, ja varsinkin jos se on vajaa, niin sitä ajattelee että juonpa tämän pois ja otan seuraavan. Samoten kaljatölkit tulee juotua vähän nopeammin kuin tavalliset kaljapullot, ainakin minulla. Tosin niissä syy taitaa olla se, ettei tyhjä tölkki sinänsä paina melkeimpä mitään. Kun tölkki on kädessä, sitä kuvittelee että siinä on enää vähän kaljaa, joten juo nopeasti sen tyhjäksi että voi aukaista seuraavan.

Hiihaa ja aivan sama. Pullo kuin pullo, tölkki kuin tölkki, kunhan oluelle maistuu.

Cheers!
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ketju ylös!

Eiliset pippalot jatkuu edelleen, 3 tuntia unta riittää normaalille miehelle ihan hyvin... aamupalaks 6 pulloa perhanan kylmää keskiolutta ja uusinta Suburban Tribe:a, vois sanoo että maistuu aika hyvälle. Eikun kebabille.

Normipäivä.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
vilperi#18 kirjoitti:
Tänään piti mennä naispuolisen työkaverin yhdistetyille tupareille ja synttäreille, mutta nukkuminen ja MM-potkupallo veivät voiton. Puhumattakaan parasta aikaa jytäävästä In Flamesin viime viikkosesta Rock am Ring-keikasta.

Muutama irkkukahvi ja sikseri takana. Mikä tässä eniten vituttaa, on se, että huomen aamulla veri vetäisi salille. Miksi aamulla? Simple my dear colleague, klo 11:45 pitäisi olla työntouhussa reippahana.

Ja paskat.

Veri vetäisin viihteelle tähtisilmiä kiusaamaan. Kaveritkin kyselee lähtemistä Tampereen yöelämään. Oma itsesuojeluvaisto vie silti voiton. Se on tässä tilanteessa ihan mukava kaveri. Samoin kuin hengittävät kalsarit - kämpässä, kun on kuumuutta 25 astetta, mikä on meikäläisen kohdalla kuin saunaan menisi vihtomaan.


Lainataanpa ihan palstan täytteen takia. Tilanne on kumminkin lähes identtinen viime viikonloppuun, tosin sillä erotuksella, ettei töihin tarvitse mennä häsläämään.

Jälleen olisi ollut tiedossa yhden työkaverin pippalot, mutta itsesuojeluvaistoni kieltää lähtemästä - kiitos helkkarinmoisen univelan. Jätkät on pariin kertaan jo soitelleet jatkoille kiven heiton päähän, mutta taidanpa jäädä nauttimaan jääkaapissa lojuvista oluista ja muutamasta irishcoffeysta.

Jälleen.

Kylmä olut tekee kyllä poikaa tässä kuumuudessa. Ja pakkohan sitä terästettyä sumppiakin on muutama mukillinen nautiskella, jos vaikka piristyisi Tampereen yöelämään. Epäilen silti tätä vaihtoehtoa, sillä veri vetää huomenna punttisalille, jotta 10. harjoituskerta [punti- (aamu) + aerobisettreenit (ilta) kerrat laskettu erikseen] tälle viikolle tulisi täyteen. Ensi viikko, kun on urheilun osaltakin tarkoitus pitää hieman kevyempänä.

Juhannukseen on enää viikko, joten senkään takia ei viitsi tänään normaaliövereitä vetää. Tai sitten vanhuus on vain iskenyt.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
PÖÖ! Mie nyt otan oluven ko tekee mieli jatkaa tätä juomista viel'ä. Ekana kyl syön vähän pitsaa ja juon vettä ni jaksaa heilua tässå.

Sitte kunten musiikkia
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä otan nyt taas suihin yhdeltä Keravalaiselta, eli siis tungen Koffia ääntä kohti. Kesäkuussa ei vissiinkään ole ollut kuin viisi päivää jolloin en ole juonut. Ei oikeastaan ollut tänään tarkoitus ottaa, mutta kun juhannuksen takia oli tarjouksessa.

No tässähän tää menee. Vähän kuitenkin harmittaa etten ole ehtinyt paljoa seurata noita futiksen kisoja, kun oon ollut joko ryyppäämässä tai krapulassa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Nassut taas vaihteeksi... Vittu korttia en tänään enää pelaa, kun persnettoa on ihan tarpeeksi jo tältä illalta.

Niin, ja karhuahan juon, ehkä siirryn viskiin, ehkä en.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Myös täällä juopotellaan yksikseen. Väliin uutta Ghost Reconia, Jatkoaikaa, Futista. Mikäs tässä ollessa.
 

TML

Jäsen
TML ilmoittautuu ensimmäistä kertaa Kalsarikänniketjuun.
Huomenna aamulla lähtö mökkeilemään ja nyt perseensilmällä jalkapalloa ja kahdella muulla pokeria. Ei liikaa mutta pari pullpa auttaa kummasti korotuksissa. Töissä ei saisi juoda mutta menköön.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuukauden kesäloma alkanut. Kaljan ja Kossun sekoitus sumentaa kuuppaa sekä Japani johtaa brasseja 1-0.

Voiko miehellä kulkea lujempaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös