Kalsarikänniketju

  • 5 230 792
  • 66 666

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HerraHermanni kirjoitti:
Onko mitään parempaa olemassa kuin juoda olutta kalsareillaan ja kuunnella saksankielistä humppaa ála Eläkeläiset?

Itse kallistuisin naisen kosketukseen, mutta en sitten tiedä... Sinut tuntien en voi kyllä olla ihan varma.

Pitäähän sitä vielä ottaa, ettei ohi aiheen mene :D
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humpauttaja kirjoitti:
Itse kallistuisin naisen kosketukseen, mutta en sitten tiedä...

Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HerraHermanni kirjoitti:
Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.

Voi sua parkaa. Olen pahoillani, että olet jo siinä tilanteessa.

Joo otetaan. Mäyris alkaa taittua ja fiilis paranee. Miltä tuntuu duunarina tehtaassa, jos on krapula? Sitä tunnetta ne raavaat miehet siellä päivittelee harva se päivä, ehkä pääsen huomenna itsekin kokemaan sen.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HerraHermanni kirjoitti:
Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.


Mites se menikään, ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa :-) Joten lisää viinaa vaan koneeseen...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
kokenutta lihaa. :D ei vaan. onneksi ei tuollaisia lorttoja pyöri nurikissa. hitto, töissäkin ahistelee joku stanana pervo-heidi. jättäisi minut rauhaan
. nyt kaljaa
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edelleen täällä. Mäyris kohta menny. Alotin vakavan keskustelun muijan (en tiiä ees voinko kutsuu sitä mun muijaks, millon saa kutsua omaks muijaks) kanssa meidän suhteesta. Tähän asti menny ihan hyvin, katotaan meneekö loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Viikon kolmas ja viimeinen työpäivä takana. KOFF maistuu ja talon naisväki on unten mailla. Ens viikolla jälleen kokonaista 3 työpäivää. Kalsarikännit voittaa mennen tullen ravintolaillan. Rahaa säästyy pääsee ajoissa nukkumaan.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Piti tavoista poiketen(ajankohtaan nähden) kokeilla miten kalja uppoaa valvotun yön jälkeen. Kaksi olen juonut ja normaalia herkemmin tuntuu kolisevan. Ja kohta pitäis perkele hypätä fillarin selkään. No, mikäli maailma pyörii silmissä niin täytynee jäädä himaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huomenna edessä matka tuntemattomaan...autolla! Hillitysti ja arvokkaasti otan tässä nyt kaljan, ehkä jopa toisen..ja niin edelleen. Viihdytän itseäni lukemalla kaunokirjallisuutta, illemmalla saatan vähän irroitella ja syödä muutaman sipsin ja pelata shakkia itseäni vastaan keskenäni.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lasketaanko pilsneri kalsareihin? Nääh, kuitenkin tässä odotellessa viisi semmosta tullut otettua.

Emmää mitään huppelissa ole. En, mää tahdon vain kotio jo..


Pelicans81 kirjoitti:
Tsekki maalivahti.... Ikää päälle 30v... Enempää en kerro...


Roman Turek (!) tahi Peter Briza. Ei taida Briza enää pelata muuten sittenkään?
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Persanas...
Pakko kait näitä aluksia on tuhottava. Ei mahdu muuten ruoat jääkaappiin. Sen verran etikettiä rikon, että jalassa on muutakin kuin pikkarit...

Ja korkkipoliisille terveiset... tsoriiii... Tai no jos tarkkoja ollaan niin korkki on pysynyt kiinni, heh!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kaikki tosiaan katsoo jotain jalkapalloa kun kukaan ei ole kalsareissaan?
Nooh, minä yritän sitten urakalla....
 

ipaz

Jäsen
Potkupallokisat ilmeisesti alkoivat tänään. Näin kertoivat töissä. Minä keskityn kuitenkin täysillä SC finaaleihin ja tällä hetkellä Karhun kaatoon. Huomenna on edessä tiukka valinta: joko W.A.S.P. ja Twisted Sisters tai sitten firman bileet ja ilmainen känni. Jälkimmäinen houkuttelee...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ipaz kirjoitti:
Potkupallokisat ilmeisesti alkoivat tänään. Näin kertoivat töissä. Minä keskityn kuitenkin täysillä SC finaaleihin ja tällä hetkellä Karhun kaatoon. Huomenna on edessä tiukka valinta: joko W.A.S.P. ja Twisted Sisters tai sitten firman bileet ja ilmainen känni. Jälkimmäinen houkuttelee...
Minä olen ainakin huomenna paikan päällä todistamassa näitä kahta legendabändiä.

Huomenna klo 8.30 herätys, mutta siitä huolimatta viinaa vedetään kaksin käsin. Mitään järkeä tässä touhussa ei tietenkään ole, mutta se ei ole mitään uutta.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Edelleen sitä mieltä että alukset on hyviä. Huomenna taitaa mieli muuttua.

Nooh, kesä tulee pikkuhiljaa, silloin kalsaroidaan taas lisää, ja ilman kalsareita/pikkareita. On íhan liian kuuma pitää mitään asusteita.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Seurasta ei henki parane vai oliko se valkosipuli? Jääkiekko on historiaa ja pyöryläpallo on vallannut niin jäisen pohjoisen. Päätän raortini tähän rok, rok. Oulu voittaa, ehkä. Jaan jos pystyn ilosanomaa, kiitos.

Summanen soittaa, Salonoja ojentaa, heittää makkaralla ja koittaa ojentaa Heikkilää. Maaseutu, ruoto, ranka....esboo on hilsesaambbooooo. 51 koodia, siinä radkaisu, voi vitja.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyttöystävä sano illasta ennenkuin nukkumaan meni, että jos juopoksi aiot, niin hänet saat sitten unohtaa. Minähän se hain kaapista kaljaa ja istuskelen koneella. Ei järin juoppoa, mutta kivat kalsarit!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Teal kirjoitti:
Tyttöystävä sano illasta ennenkuin nukkumaan meni, että jos juopoksi aiot, niin hänet saat sitten unohtaa. Minähän se hain kaapista kaljaa ja istuskelen koneella. Ei järin juoppoa, mutta kivat kalsarit!

Toivon hauskoja hanskaushetkiä valitsemasi olutmerkin kera. Pidän peukkuja nottei kuiten.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suonikohju kirjoitti:
Toivon hauskoja hanskaushetkiä valitsemasi olutmerkin kera. Pidän peukkuja nottei kuiten.

Totuushan on, että pitäähän se miehellä olla hetki omaa aikaa rauhottua rankan työviikon jälkeen. Huomenna on päivä uusi kunhan emäntä tulee töistä, katsotaan sitten mitä hallitus sanoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös