Kalsarikänniketju

  • 5 207 051
  • 66 637

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
justiin tuli haettua muutama kopparperkki ja oluttölkkejä. Tässä vielä odotella josko kuuluisi jostain soittopyyntöä kuskiksi, mutta jos ei puhelin kohta pirraa niin juomat ääntä kohden vaan.
 

punna#36

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Spora
vappuja kaikille

olutta ja simaa!!!!!
emäntä käärmeissä ei tartte lähtee mihkään kaverit meillä saunoos ne on menos mut mun tartee kaivaa bläk horset kaapista ja tissutella!!!!!no onneks on keppanaa ja saaremmaata!!!!!!! by the way...theoren fleury menee muuten spåraan!!!! tää on varma fakta!!! :D
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vodkaa yritän kiskoa alas ja katsella samalla Madventuresin Mad Cook Special:ia.
Tänään tullee Nukkumatti suht´aikaisin taloon.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Shayne kirjoitti:
Hopeateetä?


Mää oon kahvi-ihmisiä, sorry baby!

Vähän ajan päästä avautuu kouhuviini! Pohjia jo, ketä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laivalta tultua olis perkeleesti olutta, mutta ei nyt kyllä voi juoda kun en ole kahteen yöhön nukkunut juuri ollenkaan. Olo "pikkasen" vetämättömissä.

Jospa sitten huomenna synttäreiden kunniaksi ottais olutta kotona ja kirjottais tänne jotain "järkevää".
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Ei ole kalsareita jalassa, mutta muuten täyttänee kalsarikännin tunnusmerkit. Tosin viina on loppu, joten tästä on suunta enää alaspäin. Ouzoa oli alunperin puolisen litraa, mutta se on illan mittaan mennyt. Mikäs tässä on kaverin kanssa dataillessa ja vappua juhlistessa. Hyvät vaput vaan kaikille kalsarikänniläisille.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
buhahaa.. himassa ollaan taas vaikka aamu on vasta nuori, no viinaa riittää ei se siitä kiinni jää. Onkos muita viel hereillä?
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Ryystetään ryystetään, minkä pokerilta ehditään. Kassavirrasta voin sanoa, että kaikki menee. Ei kaikki paistit ole turkkilaisia!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketä meillä on tänään juomana?

Karhua, lonkeroa ja Leijonaa Russianilla. Pazen kera. Joo! Ketä!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäähän sitä vähän näin perjantain kunniaksi. Hyvä peli oli :D Olutta mennyt ja nyt votkapaukku.

Katos makasiinit roihuaa. Mitähän ne vielä keksii? Lintsin vuoristorata seuraavaks?
 

Pahi 52

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Toronto,Liverpool
Ei päde minuun

Ei päde nollatoleranssi täällä vaikka MM- kisat sillä alkoikin!!!!!!!!

Pienet sille!!!

KLUP! KLUP!
 

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
titan kuittaa...

..elikkä tänään jalassa maastokuvioiset (älä kysy minkä merkkiset) kaliisit:) sekä tietty "muutamat" kisaoluet eli karjalaa. Kaapinperällä löytyy muutama pottu tiukempaa (älä edelleenkään kysy minkä merkkistä:)) viinaa. Siis tää ehtoo ei voi johtaa mihinkään muuhun ku (älä kysy misä mää olin eilen)

Hyviä kalsareita kaikille :))
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kalsarit urles! Ketä! Latvija!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika vaarallista mutta otan riskin; leivon ja vietän kalsarikännejä. Jääkiekko tottakai kuuluu kuvioon.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Paikalla, tiukan työrupeaman kunniaksi. Viikko vielä ja sit ansaittu loma!!
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kalsarit rules. Hiukan olutta pelin aikana ja nyt jotain väkevämpiä.Eikä todellakaan ole tarkoitus lähtä kämpiltä mihinkään, eikä todellakaan ole tarkotus päästää kämpille ketään. Eli ainoastaan minä ja kuningas alkoholi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onnellista:

Vapun jäljiltä jämät viinilaatikosta, revin sen pussukan ulos hittoon sieltä niin saa kaiken ulos, niitä tässä nyt lipittelen. Prkl, on se viini (puna nimenomaan) vaan jumalten juoma!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Hyvää se on, on se hyvää!
Olet löytänyt kaura-hunajan! Vittu mä tiesin aina että sussa on ainesta!

Mulla on kanssa tossa 50-tuumaisen pöytäkonenäyttöni vierellä juurikorkattu yksilö. On se vaan hyvää. Pikselöityykö tämän nauttimisesta vasteaika taijjotain?
 

Mr.Bungle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & muut kissaeläimet
Perkele! Tuulimyllykaljaa ja GT:tä. Ja lisää GT:tä... ja lisäää... ja lisssääää.,,..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös