Kalsarikänniketju

  • 5 247 089
  • 66 704

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En haluaisi täällä sitä taas hokea, mutta...

...täällä taas.

Suurin osa Jatkoajan raapustuksistani osuu jotenkin kummasti aina tähän ketjuun. Eli olenko siis alkoholisti?

Toinen asia joka hieman alkaa herättää huolestuneisuutta on se, että olenko penteles ainoa wanha paska jäärä (syntymävuoteni 1968), joka täällä jaksaa hillua viikosta toiseen? Tuntuu vaan että nuoremmat enää nämä kalsaroinnit nykyään hoitavat. Minun ikäiseni varmaan viettävät sitä normaalia perhe-elämää ja ovat jo unten mailla tähänkin aikaan.

Mutta en minä. Ehei. En koskaan. Tämä oman elämäni rock'n'roll jatkuu kunnes sydän pettää. Ja alkoholiin tartun aina hanakasti kun on mahdollisuus.

Mutta paska mikä paska. Olen oma paskaminäni elämäni loppuun asti ja muista viis. Nykyinen vaimokkeeni siitä joskus muistaa aina välillä muistuttaa. Mutta vielä hänkin jaksaa mukanani kulkea kohti tulevaisuuttamme.

Mutta tänään on tarjolla Saaremaa vodkaa kaappilämpimänä muovipullosta ja jääkaapista olutta (Karhua ja Koffia).

Joten eiköhän taas oteta. Kippis teille arvoisat Jatkoajan nimimerkit.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Sörkä kirjoitti:
Toinen asia joka hieman alkaa herättää huolestuneisuutta on se, että olenko penteles ainoa wanha paska jäärä (syntymävuoteni 1968), joka täällä jaksaa hillua viikosta toiseen? Tuntuu vaan että nuoremmat enää nämä kalsaroinnit nykyään hoitavat. Minun ikäiseni varmaan viettävät sitä normaalia perhe-elämää ja ovat jo unten mailla tähänkin aikaan.
Tästä esitän hieman eriävän mielipiteen. Uskon kalsarointien olevan nimenomaan vakiintuneiden juttu ("juon tän vaan loppuun, kulta (vaikka ostinkin 24 putelia)").

Onnea on...
..voitollinen pokeri ja pari laatikkoa Saaremaata sängyn alla.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kalsareita, Mjitaaah?

Paska viikko takana. Kolme tenttiä, joista jokainen meni toinen toistaan huonommin. Ei jaksanut lukea, ei jaksanut kiinnostaa.

Ensi viikolla vielä pari ja lukukausi on takana. Pakko oli ottaa pieni nollaustauko tähän vällin ja vetää (taas) pienet kalsarit.

Muita?
 

MOHJMTS

Jäsen
Ja pitkästä aikaa istun kalsarit jalassa kotona yksin ryypiskelemässä.., kossua mennyt ja siellä parikymmentä karhua vielä odottaa kaapissa... Menojakin oli tälle illalle suunniteltu, mutta tällä hetkellä ei haittaa ollenkaan että "joutuu" kalsarit vetämään, saa tyhjennettyä ja ladattua akut loistavasti tällä tavalla...
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Siniset tangamalliset kalsarit merkinnällä Beue 05 koristavat kinttuja ja kiristävät munia atm. Pakko on myöntää, että kupinoton puolelle tuntuu karkaavan tämä(kin) ehtoo.

Lasiin ei syljetä lapset!!!
 

ace

Jäsen
A.Le Coqin lonkeroo (on muuten hyvää!) ja saman firman olutta tissuteltu pitkin iltaa. Nyt alkaa tuo Canal+:n yöohjelmisto kiinnostaa... x)


EDIT: Ai niin ja ilman niitä kalsareita...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
A.Le Coq olut on kyl hyvää, parempaa kuin suurin osa finskioluieista, tai jopa parempaa kuin yksikään niistä. Karhu ja Sandels lienee ainoat, jotka voi todella haastaa. Njam. Loistobisse!
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Alun alkaen oli tarkoitus lähteä paikalliseen ravitsemusliikekompleksiin... ensin pubiin oluille ja sitten itse ravinteliin. Mutta... ravitsemusliikkeen illan artisti oli niin vitun paska, että oli pakko jättää väliin.

Sen sijaan... jäinkin himpsuun nappailemaan olutpullosia tyhjäksi ja sitten tein paukkuja baarikaapin tuotoksista. Tällä hetkellä on menossa Vana Tallinn cokiksella. Ei hassumpi yhdistelmä. Kokeilkaapa joskus.

Itse teemaan liittyen... tämäkin tuntuu ihan kivalta. Joskus. Nyt on se joskus.

Kippis!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tarkoitus olisi tänään kohtuusivistyneesti nautiskella kalsareita. En toki ime mitään likaisia kelta- tahi ruskeaväritteisiä alusasuja, vaan tyydyn porilaisen Sinebrychoffin valmistamiin tuotteisiin ja johonkin muuhun shittiin, mitä nyt kylmässä sattuu olemaan. Ainakin Russiania näyttäisi olevan..

Joo, mutta nyt alkoi. Palaan asiaan myöhemmin illan aikana.
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arnold kirjoitti:
Tarkoitus olisi tänään kohtuusivistyneesti nautiskella kalsareita. En toki ime mitään likaisia kelta- tahi ruskeaväritteisiä alusasuja, vaan tyydyn porilaisen Sinebrychoffin valmistamiin tuotteisiin ja johonkin muuhun shittiin, mitä nyt kylmässä sattuu olemaan. Ainakin Russiania näyttäisi olevan..

Joo, mutta nyt alkoi. Palaan asiaan myöhemmin illan aikana.
Samat sanat, paitsi että tämä pirtelö taitaa olla valmistettu Keravalla. No, menköön tämän kerran.

Russiania löytyy myös useampi puteli, koska sitä tulee usein ostettua "varuiksi", kun ei muista että oliko vielä jääkaapissa jäljellä. Tänään pitänee tuota hieman nautiskella, jotta seuraavan kauppareissun varuiksi-pullo mahtuu kaappiin.

Vaimo jätti ukkelin yksin kotosalle, saapa nähdä mihin tämä johtaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rumble kirjoitti:
Vaimo jätti ukkelin yksin kotosalle, saapa nähdä mihin tämä johtaa.


Sama, paitsi (avo)vaimo on toisaalta kotoisin ja täten mää jatkan kesäleskiuraani, kun vaimoke vetää kotopaikassaan kesätöitä. Onneksi tuli nähtyä tänä vloppuna, mutta viikko taas paussia kunnes nähdään. Sitä odotellassa käytän aikaani siis kalsareiden merkeissä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Arnold kirjoitti:
Sitä odotellassa käytän aikaani siis kalsareiden merkeissä.
Vaimon ollessa taas kalsareilla ei tee mitään, ne on vaan tiellä!

Toistaiseksi olen kalsaroinut, mutta olen menossa bilettämään, joten ei tätä oikein puhdasoppiseksi voi sanoa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
AAAAaaaahh

Kolmas vodka-russian menossa (alle tunnin kalsaroinut) ja hissi nousee hattuun, aika jees meno.

Seuraavaksi saunaan..
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko sellaiset kalsarikännit, kun istuu yksin kotona lauantai-iltana, ei ole mitään tekemistä, kirjoittelee Jatkoaikaan mitä omituisimpiin ketjuihin, ja kiukuttelee? Alkoholia ei tässä nyt ole, mutta eiköhän tuo limonaadikin saman asian aja.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
metsänpeikko kirjoitti:
Alkoholia ei tässä nyt ole, mutta eiköhän tuo limonaadikin saman asian aja.
Ei, se on Kitinäketjun aineksia se. Sinne kirjoittelemaan ja sassiin!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Suunnitellut kalsarikännit muuttuivat stam1nan keikkaan
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arnold kirjoitti:
Sama, paitsi (avo)vaimo on toisaalta kotoisin ja täten mää jatkan kesäleskiuraani, kun vaimoke vetää kotopaikassaan kesätöitä. Onneksi tuli nähtyä tänä vloppuna, mutta viikko taas paussia kunnes nähdään. Sitä odotellassa käytän aikaani siis kalsareiden merkeissä.
Etkai sä perkele viikkoa vedä?
Ootko BTW Karhua panemassa tänä kesänä?

Ketjun aiheeseen: Kalsarointia harrastan, taas. Huomenna pitäs olla skarppina mutta onnistuukohan? Aika näyttää.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ted Raikas kirjoitti:
Ei, se on Kitinäketjun aineksia se. Sinne kirjoittelemaan ja sassiin!

Niin mutta kun ajattelin, että jos meikäläisenkin juttuja välillä löytyisi muualta kuin sieltä. Joku vielä saattaisi luulla, että minulla on muka aina kaikki huonosti.

Sitäpaitsi, alcohol is bad!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
bisnesman kirjoitti:
Etkai sä perkele viikkoa vedä?
Ootko BTW Karhua panemassa tänä kesänä?


No en toki! Tässä vaan tän illan yksikseni pidän omaa kivaa, heh..

Kyllä tarkoitus olisi viikon päästä mennä oluen kiehtovaan maailmaan myös ulkoisesti, ettei vaan sisäisesti.


metsänpeikko kirjoitti:
Sitäpaitsi, alcohol is bad!


Eikö rankka työ vaadi rankat huvit, heh?
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Derby kirjoitti:
Suunnitellut kalsarikännit muuttuivat stam1nan keikkaan
Ime tattiis!!! Onneksi ei tarvitse täällä Porin kiihkeässä yöelämässä ressata tuollaisten markan pumppujen keikoista ressata...

Ainiin, jos olisin baarissa, olisin jo naamat. En ole. Ihailen kaikkea sitä hyvää mitä Ruotsista tulee. Opeth, Entombed, prinsessa Madeleine, Meshuggah ja Tyra Banks.
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rumble kirjoitti:
Vaimo jätti ukkelin yksin kotosalle, saapa nähdä mihin tämä johtaa.
No niin, mihinkäpä se ukkomiehellä johtaisi. Saunassa kävin, ja nyt odotellaan kissaa kotiin että pääsee nukkumaan.

Ehkä vielä yks russian...
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Liityn kalsareihinne. Tulin nimittäin juuri kaverilta grillaamasta. Meno jatkuu kovana; avovaimokin lähti tänään kohti Ranskaa...

Täytyy tähän väliin kertoa tarina kotimatkaltani. Kävelin nimittäin äsken kotiin muutaman kilometrin matkan, ja törmäsin kettuun. Ei siinä vielä mitään, mutta tämä repolainen pyydysti jäniksen suoraan vierestäni ja jäi kylmästi sitä syömään siihen eteeni. Kävelin tietysti vain eteenpäin - kun humalassa olin (olen) - ja lopulta päädyin tilanteeseen, jossa olin metrin päässä tästä ketusta, joka söi jänistä. Siinä hetken aikaa tuijotimme toisiamme silmiin, ja päätin kiertää muutaman metrin sivusta antaakseni toiselle ruokailurauhan. Tämäkään ei hänelle riittänyt vaan päätti tuo tulla vielä viereeni kävelemään jänö suussaan. Siinä sitten kävelin n. sadan metrin matkan ketun juostessa jänis suussaan vierelläni. Ilmeisesti täytyi esitellä metsästystaitoja tms.

Oli vaan keskimääräisen hämmentävä tilanne, kun ajattelin sen juoksevan suoraan karkuun, mutta itseasiassa sitä tuntui kiinnostavan meikäläinen yhtä paljon kuin se minua. Siinä n. parin metrin sisällä itsestäni tämä kaikki tapahtui. Ihan hyviä valokuvia tuli räpsittyä. Yllättävän usein noita kettuja tulee täällä kehä ykkösen sisälläkin nähtyä, mutta yleensä tuppaavat juoksemaan suoraan karkuun.

Bisset loppuivat, siirryn vaimokkeen viinoihin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös