Kalsarikänniketju

  • 5 246 815
  • 66 704

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Olet löytänyt kaura-hunajan! Vittu mä tiesin aina että sussa on ainesta!

Ai Nesta? Tosin KauHua ei kyllä tuosta edestäin löydy, vaan joku perus bulkkiliru. Mutta ei se mitään, kunhan se on kylmää, niin se palaa kyllä tähän oikein hyvin. Lisää on, muttei kylmää. "Mutta ei se mitään.."

Muttailen tähän vielä, että lupaan ostaa sitä kyllä, ties vaikka huomiseksi kun pitää möksällä Mursu laittaa ensimmäistä kertaa tänä kesänä tulille (hengen mukaisesti tietty uhraan jonkun huonekalun sytykkeeksi). Rakensin siis viime kesänä huikean grillin ja nimesin sen sitten Mursuksi, kun sitä muuratessa soi päässä jatkuvasti vain ne FF:n vekkulit Mursu-biisit. "Oi murrrrrrrrrrsu murrsu, oi murrrrrrrrrrrsu mursu.."

PS. Näyttöjen kokoa ei ilmoiteta ympärysmittana. Muut koot kyllä. K?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kalsarit on ystävä! Ruokaa tuli haettua läheisestä kebabmestasta ja oluenjuonti jatkui täällä. Nimenomaan oluen, koska kyseessä on Porin Karhu, eikä mikään keravalainen kura.

pazen kanssa ryypätään ja homma jatkuu. Ketä pöhnäs, hä?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Muttailen tähän vielä, että lupaan ostaa sitä kyllä
Kannattaa, hyvään makuun kannattaa luottaa. Ostin innoittamanasi (mesenaatikseni kelpuutan myös, jos taiteeni on tarpeeksi tuettavaa) omena-kurkoa pari viikkoa sitten ekaa kertaa. Ja ostin vappuna lisää. Ja ostin tänään lisää. Ja nyt on semmoinen tossa seitkyt-eiku-viiskyttuumasen-dhl-näyttöni viekussa. Nätisti onkin vain lyhyen aikaa, on nimittäin todella hyvää. Siis todellakin parasta kurkoa koskaan.

Cosmo kirjoitti:
K!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Shayne kirjoitti:
Olet löytänyt kaura-hunajan! Vittu mä tiesin aina että sussa on ainesta!
Jos puhut siitä oluesta, niin hyi, miten pahaa. Oudonmakuista kukkakaljaa. Ei pudonnut, meni muutama vuosi sitten pari euroa hukkaan. Sillekin rahalle olisi nyt käyttöä.

Ei tässä mitään, viinit juotu ja oluita lopetellaan. Kohta kait pakko mennä nukkumaan, kun juomat loppus. Ois toki viinaa, mutta sitähän ei nyt juoda! Eikä sitäkään ole paljoa.

EDIT: Korjatu typpoja
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ted Raikas kirjoitti:
Jos puhut siitä oluesta, niin hyi, miten pahaa. Oudonmakuista kukkakalkaa. Ei pudonnut, meni muutama vuosi sitten pari euroa hukkaan. Sillekin rahalle olisi nyt käyttöä.

Ei tässä mitään, viinit juotu ja oluita lopetellaan. Kohta kait pakko mennä nukkumaan, kun juomat loppus. Ois toki viinaa, mutta sitähän ei nyt juoda! Eikä sitäkään ole paljoa.

Pontikka pannu vain parahin Ted käyttöön.

Niin se homma etenee.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Kannattaa, hyvään makuun kannattaa luottaa. Ja nyt on semmoinen tossa seitkyt-eiku-viiskyttuumasen-dhl-näyttöni viekussa.

Kiitos muikkarista, pitääpä livauttaa kassiin pari onppuakin. Vaan mitenköhän on Hiidenveden K-kioskin valikoima ajan tasalla Omppujen tai Kaurahinajien suhteen? Nähtäväksi jää, Sammatin Siwasta uskon kuitenkin näitä löytyvän. On se niin hurja paikka.

Ethän sä vtu nyt mitään 50-tuumaista blazmagunia ole ostanut? Huikeeta! (Olit tai et!)
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kalsareihin tässä taas päädyttiin. Huomenna on vuosien takaisen duunikaverin "megabileet", jossa soittaa mm. kuusi bändiä. Täytyy siis osa kunnosta säästää sinne.

NP: Raised Fist - Nation of Incomplete
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Ethän sä vtu nyt mitään 50-tuumaista blazmagunia ole ostanut? Huikeeta! (Olit tai et!)
En tietenkään. Totuus on 17" äläsdeenäyttö tässä koneessa ja 14"matkatelkkari (huom ei mv. Tukeeko nykyiset hdtxvt:t kuinka hyvin esim jotain chaplinia???). Aikaisempi ykköstelevisio alkoi savuttamaan melkein kuin kasmakasiinit, joten piti heittää partsilta alas. Kakkostelkku käytössä liian kauan (vittu nää edes pelaajia, saati sitten kiekkoa), nyt vinkkejä hyvään littana-32:n?
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Aikaisempi ykköstelevisio alkoi savuttamaan melkein kuin kasmakasiinit, joten piti heittää partsilta alas.

Tokihan sitä pitää omilla jatkoilla ja omassa kämpässä käyttäytyä kunnon rokkistarban elkein ja viskoa telkku ikkunasta/partsilta ulos! Sitten soitto "room serviceen" ja "se savutti!"

Olisit nyt edes sen 14-tuumaisen ottanut esiin, niin ei olisi tarttenut televisioita viskellä. Nykyäänhän näinä mobiilitelevisioiden aikana tämäkin telkunheittotemppu on helppo toteuttaa koska vain ilman juuri minkäänlaista stardomia.

32-probleemaan mulla ei kyllä ole muuta vinkkiä kuin: "sala-apinat".
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Jumalation, kavereiden piti tulla hakemaan meikäläinen ajelulle Espoon ihmeelliseen maailman, mutta pettivät vitun kimhirsovitsit...

No, ihan mukavaa tässä on juoda kaljaakin ja kuunnella musiikkia. Vituttaa vaan, kun edelliset tenttitulokset eivät suostu tulemaan ja uusinta olisi jo ensi viikolla. Lisäksi saa aina tapella näistä vitun kurssisuorituksista, kun eivät oikein meinaa muistaa merkata... Vitun urpot.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
stardomia.

32-probleemaan mulla ei kyllä ole muuta vinkkiä kuin: "sala-apinat".
Asiaa. "Ojennatko Hillevi vähän sitä viiniä?. Ai kumpaa? Aa--nna molemmat vaan, mä tästä kaadan...(itelleni)...No niin tilataankos jälkkärit? Joo, mä otan sitruunasorbettia. Ahaa. mä otan long island ice teata. Tilatkaa mullekin. Mä lähden tossa wc:ssä käymään. *marlboronsavu leijailee vessankopissa ja tyhjä minttupullo kilahtaa klinkkerille*. HUOM! Voit käydä välillä pöydässä kertomassa seurueellesi, että "ilmavaivoja, ilmavaivoja". Sitten takaisn koppiin ja se toinen minttu auki. *knaks*.
Sitten se nyt niin tarkkaa enää olekaan..
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
*marlboronsavu leijailee vessankopissa ja tyhjä minttupullo kilahtaa klinkkerille*

Mulla on tästä niin elävä kuva silmissä, että voisin maalata siitä taulun hetkessä. Äänet ja kaikki. Katselitko muuten Teho-osastoa eilen? Siinä oli kirjaimellisesti ihan oikea sala-apina. Loppu oli yhtä koskettava kuin tällä tuntemallamme sala-apinoinnilla.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten jo vitutusketjussa avauduin, olen erittäin pahalla tuulella. Siispä aion vetää tänään änkyräiset. Olutta on puoli koria ja hieman ylikin, mutta ajattelin että paremmin saan aivotoiminnan lakkaamaan kun avaan tuolta saaremaavarastostani pullon ja rupean mehun kanssa tinaamaan sitä kiukulla.

Onkos muita tänään pullon ääressä?
 
Mie taas avauduin jo onnellisuus ketjussa. Siideriä edelleen hörpin. Viimenen tosin menossa. Eih, en avaa salmiakkikossupulloa. Se pitää viedä kaverille sinne ulkomaille. Penteleet slovakiassa ei sitä myy. Niin tai onhan se alko auki maanantaina, hakee sitten uuden pullon. No ei vaan saa jäädä näihin pariin siideriin. Ja onhan tossa vaarallisen lähellä kioski vielä auki. Sisällä taas +30 lämmintä eli kylmää juomaa lisää...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
tintti83 kirjoitti:
Mie taas avauduin jo onnellisuus ketjussa. Siideriä edelleen hörpin. Viimenen tosin menossa. Eih, en avaa salmiakkikossupulloa. Se pitää viedä kaverille sinne ulkomaille. Penteleet slovakiassa ei sitä myy.

Minnes päin Slovakiaa oot menossa? Mä kävin siellä tossa helmikuussa nimittäin. Ihan kiva paikka ja halpaa halpaa halpaa. Hyvä juomakulttuuri myös.
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Kalsarikännit jäävät nyt muutamaan pulloon, kun pitää suunnata tupareihin. Torstaina oli kevään viimeinen tentti ja tänään 10 tuntia duunia, joten luulisi maistuvan. Muillekin.
 
Humpauttaja kirjoitti:
Minnes päin Slovakiaa oot menossa? Mä kävin siellä tossa helmikuussa nimittäin. Ihan kiva paikka ja halpaa halpaa halpaa. Hyvä juomakulttuuri myös.
Tai meen ensin Prahaan. Siitä tuon kaverin kanssa sen kotikaupunkiin Bratislavaan. Ei ole kun 4 päivän reissu. Mutta tuon kaverin tuntien sekin on tarpeeksi... Kun se edustaa aika hyvin sitä paikallista juomakulttuuria. Huonompi homma on kun siellä kai perinteisesti myydään eniten olutta, jota ei pysty juomaan. No on kai siellä vodkaakin. Joo hintataso samaa luokkaa kun Venäjällä, eli senkin puolesta ei varmaan kovin selvä reissu. Tuliaisia ei paljon viitsi tuoda, kun tosiaan Venäjällä samat hinnat tai halvempia.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu. Itse olin Bratislavassa vain yhden päivän ja senkin krapulassa, joten ei mitään erikoisia muistoja siitä jäänyt. Kalja tosiaan oli halpaa kuin vesi, tai itseasiassa halvempaa. Halvin juoma ruuan kanssa oli siis olut. Hyvänmakuisia oluita siellä oli, kannattaa maistaa!
 
Pitänee maistella niitä oluita siellä. Vaikka en olekaan niiden suuri ystävä, eikä vatsakaan ainakaan ennen ollut. Mutta niin monesta suunnasta kuullut juttua että hyvää se on siellä. Tosin olo saattaa seuraavana päivänä olla yhtä hyvä kuin viimeisimmän oluen juonti reissun jälkeen. Hah, ärrä on vielä tunnin auki.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Jäiköhän vapusta tämä skumpan veto päälle, mutta taas nyt lauantaina skumppa maistui ja bruuttina tietty...

Tyttönimunkin pyörii jossain kaupungilla ja ihan kohta pitäisi mennä testaamaan uusi savuton börssi...

YEAH BABY!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Iceberg kirjoitti:
Jäiköhän vapusta tämä skumpan veto päälle, mutta taas nyt lauantaina skumppa maistui ja bruuttina tietty...

Tyttönimunkin pyörii jossain kaupungilla ja ihan kohta pitäisi mennä testaamaan uusi savuton börssi...

YEAH BABY!

No ei se nyt täysin savuton ole, vaan röökin veto on siirretty sinne metsikköön ;) Eli pihalle.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
mtmela kirjoitti:
No ei se nyt täysin savuton ole, vaan röökin veto on siirretty sinne metsikköön ;) Eli pihalle.

Jep, eli pöheikössä saa edelleen polttaa. Ihan mukavaa, kun ei aamulla vaatteet haise röökille.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Iceberg kirjoitti:
Jep, eli pöheikössä saa edelleen polttaa. Ihan mukavaa, kun ei aamulla vaatteet haise röökille.

Sokkeloinen tosin on, en meinannu löytää ulos :) Tosin humalatilalla ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa. Vanhassa Börssissä en ehtinyt käydä kuin kerran, silloin sai polttaa sisällä. En tuota pöheikköä silloin huomannut röökipaikkana.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Täällä taas rakkaat. Karhua tuli kumottua pimppirallikierroksen aikana ja kotona tulee vielä jatkettua samaa settiä.

ÄSÄÄSÄSÄSÄÄSÄÄSÄSÄSÄSÄSÄÄS
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös