Kalsarikänniketju

  • 5 206 978
  • 66 637

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pienen sairastelun jälkeen tämä kaljahan maistuu taas ihan kivasti. Saunanraikkaana on hyvä vedellä kalsareita kun ei tarvitse edes lätkää katsoa (cmore tilaukseni loppui eilen Telian irtisanomisajan jälkeen). Ei kyllä mennä tänään koko iltaa kalsareilla kun Kouvolan lahja maailmalle houkutteli jo baariin kunhan matsit loppuu.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Paluu jatkoajalle lähes viiden vuoden jälkeen, luin vanhoja viestejä tuolta ja ne ajoivat minut juomaan. On sitä ollut nuoruuden vimmassa typerä ja ylimielinen. Onneksi täällä on edelleen yhtä leppoinen, mukava ja ystävällinen ilmapiiri otteluseurontojen ulkopuolella. Pahoitteluni nuoruusvuosista!
Kuuntelussa Heavy Metal Perse, tämähän oli ihan hauskaa kikkeliheviä.
 

Glove

Jäsen
Pienen sairastelun jälkeen tämä kaljahan maistuu taas ihan kivasti. Saunanraikkaana on hyvä vedellä kalsareita kun ei tarvitse edes lätkää katsoa (cmore tilaukseni loppui eilen Telian irtisanomisajan jälkeen). Ei kyllä mennä tänään koko iltaa kalsareilla kun Kouvolan lahja maailmalle houkutteli jo baariin kunhan matsit loppuu.
Tulisikin tämä tauti kunnolla päälle niin voisi olla pois töistä. Viikon ollut tämmöstä pikku nuhaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No nyt pelko pois tytöt, Evil on tässä. Kännäilen hitusen ja tykkään teistä kaikista. Argumentteihin en äidy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heipä hei. Hyvää iltaa. Lerppakulli seikkailee taas. Lerppakulli nimen sain, kullini nääs lerputtaa. Olen pieni kulli vain, pullea. Naisten kanssa viihdyn ain. Olen pieni kulli vain, pörheä. Naiset mua, ei rakasta sitten yhtään yhyyy mikä mussa on vikana yhyy antakaa nyt edes säälistä yhyy.

Pitäiskö tehdä levyllinen lastenlauluja.

Pikku-Petrin kämpästä on kalja loppunut.
Pikku-Petrin kämpästä on kalja loppunut.
Pikku-Petrin kämpästä on kalja loppunut.
Kauppareissulla me paikkasimme sen.
 

Glove

Jäsen
Tiu tau tiu tau tilitalitittan, otetaan kossua Colalla
Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla

En edes muista milloin olisin viimeksi juonut kossua, ehkä joskus opiskeluaikoina 30 vuotta sitten. Nyt vaan valkkaria ja muutama lonkero.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiu tau tiu tau tilitalitittan, otetaan kossua Colalla
Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla

En edes muista milloin olisin viimeksi juonut kossua, ehkä joskus opiskeluaikoina 30 vuotta sitten. Nyt vaan valkkaria ja muutama lonkero.
Olen yhden kerran ostanut Kossu-pullon. Se oli juhannusviikolla 2010. Erinäisten tapahtumien jälkeen päädyin Hallituskadulle johonkin silloiseen baariin krapulapäissään päiväkaljalle, siis juhannusaattona. Olikohan Tervahovi. Edellisenä päivänä olin juonut Jallu-pullon ja jotain muuta. Siellä sitten päädyin joidenkin minua yli 30 vuotta vanhempien ryyppääjien pöytäseuraksi. Yksi heistä oli laulaja Jamppa Tuomisen ensimmäinen vaimo, Sirkka, silloin 64 v. Varsin rehevä ihminen. Siinä sitten illemmalla sovittiin, että lähtisimme Sirkan kanssa kesälomareissulle Ruotsiin, jossa hänen poikansa perheineen asui. Sirkka lupasi maksaa bensat, olin silloin köyhä eikä ollut varaa kesälomareissuun, ja hän sanoi vielä, että voisin yöpyä poikansa talossa.

Viikon päästä Sirkka soitti, mutta nynnyilin ja sanoin, että autoni on mäsänä, vaikka ei ollut. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olisi vaan pitänyt lähteä, niin älytön idea se olisi ollut.

Emme ole sen jälkeen Sirkan kanssa olleet yhteyksissä.

Terveisiä vaan sinne Ruotsiin jos sattuu tämä tarina täältä sinne saakka kiirimään. Melkein nähtiin!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiu tau tiu tau tilitalitittan, otetaan kossua Colalla
Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla

En edes muista milloin olisin viimeksi juonut kossua, ehkä joskus opiskeluaikoina 30 vuotta sitten. Nyt vaan valkkaria ja muutama lonkero.
Ottaisin minä kossupaukun jos vain jostain saisin
pullon loppuun kittaisin ja sitten oksentaisin…
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Teekkarilaului hyö hoilaat... No, silviisii, mut liekö aihet moisee...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pikkuhiljaa alkaa eilisestä toipumaan ja pieni nousukunto alkaa tuntumaan. Onneks oli eilen viimeinen matsi paikan päällä tälle kaudelle. Nuo SaiPan nordiksen vierailut olleet aika rankkoja, mutta toki ihan älyttömän kivoja tapahtumia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miten tämäkin ketju näin hiljainen tänään? Hiihtoloma alkamassa tai loppumassa suurimmassa osassa Suomea. Mökillä on kuitenkin kiva ottaa olutta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ala-astekaveri soitteli parin tunnin videopuhelun. Hyvin tuli humalluttua lisää sen aikana. Pitää lähteä häntää moikkaamaan kuukauden päästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vähän Doctor Whota tähän yöhön kanssa oluen kera. Yksi parempia scifi sarjoja.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös