Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Munasillaanhan minäkin.Verkkarit mulla on eikä kalsareita.
Munasillaanhan minäkin.Verkkarit mulla on eikä kalsareita.
Vahva samaVerkkarit mulla on eikä kalsareita.
Mää pirän kalsarit jalassa. Isäntä nukahti mua aikaisemmin joten eiköhän tästä itsekin unilleMunasillaanhan minäkin.
Isäntä heräsi kuselle keskellä yötä. Mutta olipahan kiva kalsarietäkänni ilta. Kiitokset @Skruf @Introexpertti (joka ei meinannut muistaa nykyistä nimimerkkiään) @Glove ja punis sekä toki vieraani oleva lainaanamani nimimerkki.Mää pirän kalsarit jalassa. Isäntä nukahti mua aikaisemmin joten eiköhän tästä itsekin unille
Tällä kertaa sai jotain sanottuakin väliin, eikä oltu pelkkänä kuunteluoppilaana, mukavat oli keskustelut. Tosin en ole varma saiko siitä minun sönkötyksestä mitään selvää... :DIsäntä heräsi kuselle keskellä yötä. Mutta olipahan kiva kalsarietäkänni ilta. Kiitokset @Skruf @Introexpertti (joka ei meinannut muistaa nykyistä nimimerkkiään) @Glove ja punis sekä toki vieraani oleva lainaanamani nimimerkki.
Nauhotin kaiken ja koitan parhaillaan suomentaa. Munasillaan toki kun on näin leutoakin.Tällä kertaa sai jotain sanottuakin väliin, eikä oltu pelkkänä kuunteluoppilaana, mukavat oli keskustelut. Tosin en ole varma saiko siitä minun sönkötyksestä mitään selvää... :D
Oulu - Suomi- sanakirja esillä?Nauhotin kaiken ja koitan parhaillaan suomentaa. Munasillaan toki kun on näin leutoakin.
Kyllä tässä on vaan ihan Savolaisittain tarkotus kääntää oman maun mukkaan.Oulu - Suomi- sanakirja esillä?
Savolaiset tuo kiero sakki perhana. Pelonsekaisin tuntein ootan, että mitä sieltä tuleepi.Kyllä tässä on vaan ihan Savolaisittain tarkotus kääntää oman maun mukkaan.
Älä huoli sillä tähän pieneen mieleeni se jää.Savolaiset tuo kiero sakki perhana. Pelonsekaisin tuntein ootan, että mitä sieltä tuleepi.
Hyvä, enää ei tarvi stressata muusta kuin Kärppien pelistä. RoKin matsia ei tarvi stressata kun nuo osaa tehä niitä maaleja.Älä huoli sillä tähän pieneen mieleeni se jää.
Sanovat että meikäläinen on expertti keksiin syitä miks vois nykästä piänet horjuttavat, mutta perkeles, mähän oon ihan amatööri. Massive respect, veli!Pienet sievät torstain kunniaksi. Ja siksi että tämä on kolmas tuhannes nykyään näkyvä viestini jatkikseen. Joten pitää tämä kirjoittaa minulle omimpaan ketjuun. Kippis.
24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.Lonkeroa, musiikin kuuntelua ja penkkiurheilua, siinä on tään perjantai-illan suunnitelmat.
Yksinolon hyviä puolia on se ettei tarvi jakaa kenenkään kanssa juomia. eikä kuunnella mitään nalkutusta tuosta.24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.
Juu, on piäni nousu ja kova uho perkele. Jos en oo kunnolla niin se vetelee korville ja lähtee yähön... Sniff...
Tää on ainoa valkkari mitä mulle on tarjottu:24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.
Juu, on piäni nousu ja kova uho perkele. Jos en oo kunnolla niin se vetelee korville ja lähtee yähön... Sniff...
Juu, siis tarkotinkin sitä että oon juanu valkkaria joka on seittemän euroo pullo ja jotain joka on sata euroo pullo. Aivan samaa kamaa mulle. En jua niitä pikkurilli pystyssä ja ettiskele jotain henkiä ja nyansseja, saatana. Sama kaljoissa. Kaljaa kun kaljaa, helvetti soikoon. Paskalta ne maistuu kaikki, mutta humalaa tässä haetaan.Tää on ainoa valkkari mitä mulle on tarjottu:
Leo muovipullo
Kuiva, keskihapokas, kypsän greippinen, viheromenainen, kevyen aprikoosinenwww.alko.fi
Ja sen jälkeen en ole noihin koskenu. Hinnasta päätellen tää ei ole mitään arvostettua tavaraa...
Samahan tuo on mulle, kunhan on voltteja, niin kelpaa. Toki poikkeuskin löytyy ja se on joku Bols:in juoma mikä näyttää aivan pullataikinalta ja maistuu noh, pahalta. Sitä litkua ei saatu edes opiskelijaporukassa paljoa kurkusta alas...Juu, siis tarkotinkin sitä että oon juanu valkkaria joka on seittemän euroo pullo ja jotain joka on sata euroo pullo. Aivan samaa kamaa mulle. En jua niitä pikkurilli pystyssä ja ettiskele jotain henkiä ja nyansseja, saatana. Sama kaljoissa. Kaljaa kun kaljaa, helvetti soikoon. Paskalta ne maistuu kaikki, mutta humalaa tässä haetaan.
27Katotaas mitä tästä tulee: joku sanoo 10. numeroa väliltä 1 -663, ja siinä on seuraavat biisit mitä kuuntelen. Jos joku tähän tarttuu, niin laitan biisilistan tänne mitä noista tuli.