nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Olavi. Tämä on varmaan paras musiikkivideo viimeisen kymmenen vuoden aikaan.
Olavi soittaa Tehistä.
Olavi. Tämä on varmaan paras musiikkivideo viimeisen kymmenen vuoden aikaan.
Olavi soittaa Tehistä.
Haha. Piipahdin tänne vasta tänään, ja ihan selvin päin!@Evil odotellessa korkkasin jo viinipullon.
Tulisikin tämä tauti kunnolla päälle niin voisi olla pois töistä. Viikon ollut tämmöstä pikku nuhaa.Pienen sairastelun jälkeen tämä kaljahan maistuu taas ihan kivasti. Saunanraikkaana on hyvä vedellä kalsareita kun ei tarvitse edes lätkää katsoa (cmore tilaukseni loppui eilen Telian irtisanomisajan jälkeen). Ei kyllä mennä tänään koko iltaa kalsareilla kun Kouvolan lahja maailmalle houkutteli jo baariin kunhan matsit loppuu.
Olen yhden kerran ostanut Kossu-pullon. Se oli juhannusviikolla 2010. Erinäisten tapahtumien jälkeen päädyin Hallituskadulle johonkin silloiseen baariin krapulapäissään päiväkaljalle, siis juhannusaattona. Olikohan Tervahovi. Edellisenä päivänä olin juonut Jallu-pullon ja jotain muuta. Siellä sitten päädyin joidenkin minua yli 30 vuotta vanhempien ryyppääjien pöytäseuraksi. Yksi heistä oli laulaja Jamppa Tuomisen ensimmäinen vaimo, Sirkka, silloin 64 v. Varsin rehevä ihminen. Siinä sitten illemmalla sovittiin, että lähtisimme Sirkan kanssa kesälomareissulle Ruotsiin, jossa hänen poikansa perheineen asui. Sirkka lupasi maksaa bensat, olin silloin köyhä eikä ollut varaa kesälomareissuun, ja hän sanoi vielä, että voisin yöpyä poikansa talossa.Tiu tau tiu tau tilitalitittan, otetaan kossua Colalla
Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla
En edes muista milloin olisin viimeksi juonut kossua, ehkä joskus opiskeluaikoina 30 vuotta sitten. Nyt vaan valkkaria ja muutama lonkero.
Ottaisin minä kossupaukun jos vain jostain saisinTiu tau tiu tau tilitalitittan, otetaan kossua Colalla
Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla
En edes muista milloin olisin viimeksi juonut kossua, ehkä joskus opiskeluaikoina 30 vuotta sitten. Nyt vaan valkkaria ja muutama lonkero.
Jotenkin tuli mieleen tämä.Sörkä on elossa.
Kukaan ei kehtaa tunnustaa oelvansa kännissä?Miten tämäkin ketju näin hiljainen tänään? Hiihtoloma alkamassa tai loppumassa suurimmassa osassa Suomea. Mökillä on kuitenkin kiva ottaa olutta.
Ei tänne kehtaa kirjoitella, luulevat vielä alkoholistiksi.Miten tämäkin ketju näin hiljainen tänään? Hiihtoloma alkamassa tai loppumassa suurimmassa osassa Suomea. Mökillä on kuitenkin kiva ottaa olutta.