Kai tämä pikkuhiljaa lipsahtaa kännin puolelle kun kerrankin tuli hyvä fiilis ruudulta katsotun SaiPan matsin jälkeen (viime la oli älyttömän hyvä fiilis vaikka jatkoilla hävittiinkin, mutta silloin oltiinkin isolla jengillä nordiksella).
Anteeksi veli Skruf kun ei lauantaina soiteltu. Isommassa porukassa hankalaa. Onneksi videopuheltiin kuitenkin perjantain etkoilla.Jospa sitä vielä viimeset kalsarit vetäis ennenku rauhottuu joulun ajaksi. Jääkiekossa meni taas miten meni, mutta onneksi musiikki on sentää hyvää ja juoma kylmää.
Eipä tarvi pyydellä anteeksi. Tuleehan noita tilaisuuksia vielä eteen.Anteeksi veli Skruf kun ei lauantaina soiteltu. Isommassa porukassa hankalaa. Onneksi videopuheltiin kuitenkin perjantain etkoilla.
Hyvä niin kunhan kalsareihin ei epähuomiossa tule vahinkoa.Puhelimeen puhuessa känni etenee kuin vahingossa.
Kalsarithan on kotona kännäillessä vain sitä varten että ne imee kusen eikä päästä paskaa putoon matolle.Hyvä niin kunhan kalsareihin ei epähuomiossa tule vahinkoa.
Ja näin kylmään vuodenaikaan vielä tuplavarmistus kun normikalsareiden päällä on pitkät.Kalsarithan on kotona kännäillessä vain sitä varten että ne imee kusen eikä päästä paskaa putoon matolle.
Mulla hyvin harvoin oli himakännällessä kalsarit jalassa, eikä sattunut vahinkoja. Toisaalta, harvoin mä himassa yksin ollessa muutenkaan käytän kalsareita. Ei oo nytkään.Kalsarithan on kotona kännäillessä vain sitä varten että ne imee kusen eikä päästä paskaa putoon matolle.
Sama täällä. Viini on hyvää.Taitaa tämä taas kännin puolelle kääntyä. No eipä ole onneksi huomiseksikaan mitään ohjelmaa niin voi nukkua pitkään.
No pukeutuu toki jouluiseen asuun ja on paikan päällä jo kahta tuntia ennen h-hetkeä jonottamassa. Laulaa kaikki joululaulut mukana suureen ääneen. Ja kaikki tämä täysin selvinpäin.Jotain negatiivistakin. Mujjakin on ottanu jonkun lasin viintä. Ny se kuuntelee jotain vitun Raskasta Joulua oksennusta. Lähtee muuten huamena kattoon samaa paskaa kylille parin kaverinsa kanssa. Pyysi muakin mukaan sillon kun hommas liput.
Mitäs veikkaatte miten Setä reagoi...
Tämä on harvinaisen totta.Puhelimeen puhuessa känni etenee kuin vahingossa.
"Asia joka "avautui" minulle"- ketjun kamaa myös. mutta tänään tämä ketju taitaa olla oikea paikka :)