Kalsarikänniketju

  • 5 210 148
  • 66 655

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lonkeroa, musiikin kuuntelua ja penkkiurheilua, siinä on tään perjantai-illan suunnitelmat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lonkeroa, musiikin kuuntelua ja penkkiurheilua, siinä on tään perjantai-illan suunnitelmat.
24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.

Juu, on piäni nousu ja kova uho perkele. Jos en oo kunnolla niin se vetelee korville ja lähtee yähön... Sniff...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.

Juu, on piäni nousu ja kova uho perkele. Jos en oo kunnolla niin se vetelee korville ja lähtee yähön... Sniff...
Yksinolon hyviä puolia on se ettei tarvi jakaa kenenkään kanssa juomia. eikä kuunnella mitään nalkutusta tuosta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
24x0,33 5,9% Slots Guld sekä kolmen kilon kasapanos jotain halpaa valkkaria. Mulle kelpaa vain laatu. Näillä mennään. Saatan antaa vaimonkin ottaa vähän jos on kiltisti.

Juu, on piäni nousu ja kova uho perkele. Jos en oo kunnolla niin se vetelee korville ja lähtee yähön... Sniff...
Tää on ainoa valkkari mitä mulle on tarjottu:


Ja sen jälkeen en ole noihin koskenu. Hinnasta päätellen tää ei ole mitään arvostettua tavaraa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää on ainoa valkkari mitä mulle on tarjottu:


Ja sen jälkeen en ole noihin koskenu. Hinnasta päätellen tää ei ole mitään arvostettua tavaraa...
Juu, siis tarkotinkin sitä että oon juanu valkkaria joka on seittemän euroo pullo ja jotain joka on sata euroo pullo. Aivan samaa kamaa mulle. En jua niitä pikkurilli pystyssä ja ettiskele jotain henkiä ja nyansseja, saatana. Sama kaljoissa. Kaljaa kun kaljaa, helvetti soikoon. Paskalta ne maistuu kaikki, mutta humalaa tässä haetaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Juu, siis tarkotinkin sitä että oon juanu valkkaria joka on seittemän euroo pullo ja jotain joka on sata euroo pullo. Aivan samaa kamaa mulle. En jua niitä pikkurilli pystyssä ja ettiskele jotain henkiä ja nyansseja, saatana. Sama kaljoissa. Kaljaa kun kaljaa, helvetti soikoon. Paskalta ne maistuu kaikki, mutta humalaa tässä haetaan.
Samahan tuo on mulle, kunhan on voltteja, niin kelpaa. Toki poikkeuskin löytyy ja se on joku Bols:in juoma mikä näyttää aivan pullataikinalta ja maistuu noh, pahalta. Sitä litkua ei saatu edes opiskelijaporukassa paljoa kurkusta alas...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Katotaas mitä tästä tulee: joku sanoo 10. numeroa väliltä 1 -663, ja siinä on seuraavat biisit mitä kuuntelen. Jos joku tähän tarttuu, niin laitan biisilistan tänne mitä noista tuli.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
@Glove tässäpä nää tulee, hirvittää itelläki mitä sitä löytyy, mutta...:

27. Arrow of Love - Electric Callboy
85. Reneissance of Rave - Sub Zero Project
99. Towards the Dying Lands - Horizon Ignited
147. My soul ain´t for sale - The Backstabbers
294. Kyläbaari - Portion Boys
301. Animals - Architects
366. Run Away from the sun - Ville Valo
555. Safe And Sound - The Sounds
581.Brief Is The Light - Sentenced
613. Warrior - Paloma Faith

Bonus: Kun ei ole 666, niin: Iron Maiden - The Number of the Beast

27 ja 85 on sellasia biisejä ettei kannata kuunnella jos ei elektronisesta pidä.
 

Glove

Jäsen
@Glove tässäpä nää tulee, hirvittää itelläki mitä sitä löytyy, mutta...:

27. Arrow of Love - Electric Callboy
85. Reneissance of Rave - Sub Zero Project
99. Towards the Dying Lands - Horizon Ignited
147. My soul ain´t for sale - The Backstabbers
294. Kyläbaari - Portion Boys
301. Animals - Architects
366. Run Away from the sun - Ville Valo
555. Safe And Sound - The Sounds
581.Brief Is The Light - Sentenced
613. Warrior - Paloma Faith

Bonus: Kun ei ole 666, niin: Iron Maiden - The Number of the Beast

27 ja 85 on sellasia biisejä ettei kannata kuunnella jos ei elektronisesta pidä.
Olen minä näistä Portion Boysia, Ville Valoa ja Sentencediä kuunnellut. Muut on minulle aivan tuntemattomia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Katotaas mitä tästä tulee: joku sanoo 10. numeroa väliltä 1 -663, ja siinä on seuraavat biisit mitä kuuntelen. Jos joku tähän tarttuu, niin laitan biisilistan tänne mitä noista tuli.
Laitetaanpa tänne omakin lista.

Olisiko Senareita (vai onko ihan randomilla)?
582-591
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
@CuJo#31 Joo tosiaan tuossa käytin tuota spotifyn "tykätyt kappaleet" - listaa mihin oon lisänny tuon mukaan biisejä vuodesta 15- 23 :D
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ja kun innostuin, niin "Sentenced"-soittolistalta seuraavat 10 biisiä 1-40 välitä, Google sai toimia virallisena valvojana:

21.End of The Road
11. The Luxury of a Grave
18. You Are the One
6. Mourn
14. Drain Me
12. Aika Multaa Muistot
33. Sun Won't Shine
28. Nepenthe
7. Drown Together
3. Forever Lost

AIka jees tuli.
 

Glove

Jäsen

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.




Jaa Sentenced mainittu? Voihan tämän sitten laittaa. Kai aikuinenkin mies voi joskus silmäkulmaa pyyhkäistä. Mutta vain ja ainoastaan kossupullon ja mäyräkoiran jäljiltä, tunteilu on naisten hommia. Tähän nyrkki pöytään ja isoon ääneen notta PERKELE!

Tosissaan puhuen, yksi hienoimpia hetkiä suomalaisessa musiikissa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Noniin. Reilu parin kuukauden tipaton takana ja heitän kalsaritkin nurkkaan. Jos vaikka futista & jääkiekko töllöstä ja biisin äänittelyä. Huomenna voikin äänittää uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noniin. Reilu parin kuukauden tipaton takana ja heitän kalsaritkin nurkkaan. Jos vaikka futista & jääkiekko töllöstä ja biisin äänittelyä. Huomenna voikin äänittää uudestaan.
Kännissä tehdyt sävellykset ja nauhoittelut aiheuttaa usein seuraavana päivänä oksennusrefleksin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Noniin. Reilu parin kuukauden tipaton takana ja heitän kalsaritkin nurkkaan. Jos vaikka futista & jääkiekko töllöstä ja biisin äänittelyä. Huomenna voikin äänittää uudestaan.
Anna kun veli halii. Eikö tunnu hyvältä...?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jospa tuota uuteen nousuun. Tällä hetkellä näyttäis siltä, että Kärpät , RoKi ja Everton häviää omat pelinsä, niin kaipa tuossa on jo "hyvä" syy juoda nuo loput juomat pois viemästä tilaa jääkaapista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös