Se on kai sitä "alko holia".Mikähän se on se "sosiaalisuus aine", mitä laittoivat mukiini? Poistui tarve olla itsekseni.
Se on kai sitä "alko holia".Mikähän se on se "sosiaalisuus aine", mitä laittoivat mukiini? Poistui tarve olla itsekseni.
Okei. Voi olla. Syöttivät ja juottivat. Nyt näyttävät kuinka jäällä liikkuu oranssiin ym väreihin pukeutuneita miehiä. Ylhäältä näyttävät pieniltä, vaikka ovat isoja.Se on kai sitä "alko holia".
Pro tip: poimi boolista mansikat ja syö ne.Miten alkoholia syödään?
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki ja herkku alkoi tulvia pitkin kaappia.Monet karsastaa kotiviinejä, tuovat varmaan muistoja nuoruuden kiljuista. Kunnolla kun tekee ajan kanssa ja huolehtii puhtaudesta ja desinfioinnista niin kyllä tulee hyvää. Vielä kun malttaa kunnolla kypsyttää, niin avoth!
Yläasteella oli jokaisella semmoinen pieni kaappi, missä saattoi säilyttää tavaroitaan. Yksi tuttu ylemmällä luokalla oleva sitten keksi viedä sinne kaappiin kiljupurkin käymään. Sinnehän se sitten räjähti.Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki.
Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.
Näinkin voi tulkita sanat, syöttivät ja juottivat. Kyseessä oli kyllä ok pihvi ateria + viinit ym.Miten alkoholia syödään?
Kotiviinihän on oikein tehtynä erinomaista juotavaa. Säästyy myöskin pitkä penni. Itselle viininteossa matka on tärkein, ei lopputulos, heh. Itse puuhasteluvaihe on mukavin, ja kun pääsee nauttimaan oman kädenjälkensä lopputulemaa, niin parempaa palkkiota ei voi juuri olla.Onnistuneen pilkkireissun kunniaksi korkkasin itse tekemäni ja 30.9.2020 pullottamani Raparperi-pihan marjat kotiviinin. Pakko kehaista itseäni. On muuten hyvää!!
Hyvä ide. Lopetan tämän musan kuuntelun tältä iltaa.kohta nukkumaan.
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki ja herkku alkoi tulvia pitkin kaappia.
Selitin tämän vanhemmille, että käynyttä mehua liikkatunnilta. Meni läpi.
Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.
Tervetuloa ketjuun.Tällainenkin ketju täällä. Tämä taitaa olla ensimmäinen viestini tähän ketjuun.
Kiitos.Tervetuloa ketjuun.
Se on aika helvetin paljon enemmän kuin mitä minä olen kirjottanut. Olen siis ihan noviisi näissä asioissa. Ehkö se on ihan hyvä juttu.Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.