Kalsarikänniketju

  • 5 222 402
  • 66 665

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuunteluoppilaana mukana lähinnä taas mutta mukavaa oli. Ja jälleen kerran pyydän anteeksi henkistä järkytystä joka aiheutui naamani näkemisestä...
Junnut jää sivustaseuraajiksi kun setämiehillä vauhti päällä. Olisi pitänyt tuo @Rautapohkeet näköjään pyytää mukaan, hänelläkin kokemusta asiasta :)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hyvinpä tämä taas saunan päälle maistuu. Voisi melkein vetäistä rynnäkkökännit että tulee uni aikaisin kun aamulla suht aikainen herätys.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Samapa juoda pois nuo eiliseltä jääneet lonkerot ja seurata RoKi:n peliä. Meinas taas päästä yllättämään tuo klo. 17. alotusaika loppiaisen takia...
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Kalsari- ja kalsarikännit. Ei oo kalsareita ja kännikin vähän niin ja näin. Muista syistä enemmänkin tähän aikaan hereillä. Mutta pitää nyt yrittää, tein lasiin Captain Morganin kolalla.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Taitaa lirvahtaa hieman kalsaroinnin puolelle. Aiemmin meni pari paukkua kyykkyviskiä bassoa soitellessa. Olutta, lätkää, musiikkia ja kohta Cliffhangeria. Kai se ilta näinkin menee.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kalsarit korvissa tai jotain sinnepäin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mää pirän kalsarit jalassa. Isäntä nukahti mua aikaisemmin joten eiköhän tästä itsekin unille
Isäntä heräsi kuselle keskellä yötä. Mutta olipahan kiva kalsarietäkänni ilta. Kiitokset @Skruf @Introexpertti (joka ei meinannut muistaa nykyistä nimimerkkiään) @Glove ja punis sekä toki vieraani oleva lainaanamani nimimerkki.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Isäntä heräsi kuselle keskellä yötä. Mutta olipahan kiva kalsarietäkänni ilta. Kiitokset @Skruf @Introexpertti (joka ei meinannut muistaa nykyistä nimimerkkiään) @Glove ja punis sekä toki vieraani oleva lainaanamani nimimerkki.
Tällä kertaa sai jotain sanottuakin väliin, eikä oltu pelkkänä kuunteluoppilaana, mukavat oli keskustelut. Tosin en ole varma saiko siitä minun sönkötyksestä mitään selvää... :D
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tällä kertaa sai jotain sanottuakin väliin, eikä oltu pelkkänä kuunteluoppilaana, mukavat oli keskustelut. Tosin en ole varma saiko siitä minun sönkötyksestä mitään selvää... :D
Nauhotin kaiken ja koitan parhaillaan suomentaa. Munasillaan toki kun on näin leutoakin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ohrapirtelöä, lätkää ja Hurriganesia. Voi sen illan kai näinkin viettää.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Huomenna ei mitään niin voisko ihan kalsarisilleen hörpätä nuo jääkaapissa olevat vissyxx eiku bisset pois?
Pelillisesti kun ei oikeen vituta eikä nauratakkaan.
Tonnin seteli.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pienet sievät torstain kunniaksi. Ja siksi että tämä on kolmas tuhannes nykyään näkyvä viestini jatkikseen. Joten pitää tämä kirjoittaa minulle omimpaan ketjuun. Kippis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pienet sievät torstain kunniaksi. Ja siksi että tämä on kolmas tuhannes nykyään näkyvä viestini jatkikseen. Joten pitää tämä kirjoittaa minulle omimpaan ketjuun. Kippis.
Sanovat että meikäläinen on expertti keksiin syitä miks vois nykästä piänet horjuttavat, mutta perkeles, mähän oon ihan amatööri. Massive respect, veli!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös