Kalsarikänniketju

  • 5 207 694
  • 66 637

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sen sortin "haistakaa paska"- tason infoa tuli tänään töissä, että parempi nollata nyt ennen ku tuo paskahomma ehtii alkaa. Tuo kun alkaa niin ei sitä ole voimia vetää kalsareita viikonloppuisin...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä olen selvinpäin. Mutta mukava tietää ettei kaikki ole.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Työn alla Moretti Omero. Ei eksaktisti sama kuin tuo Alkon tuote, vaan vuosikausia sitten tilattua eri vuosikertaa, mutta osimoilleen samaa umbrialaista tavaraa. Vähän kypsyneempänä vaan. Sopii mitä mainioittain iltamaisteluun meille hopeaketuille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huomenna pitäisi aamusta startata auto Kouvolaan. Mutta luulen, että lähtö vähän viivästyy. Nyt maistuu niin hyvin. Hätätapauksessa voi mennä junalla.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Monilla on toisinpäin, mutta miten tuo loppu pitäisi ymmärtää? Kumpaan joukkoon sinä kuulut/et kuulu? Skarppaa @Steril
En kuulu siis niihin moniin joihin viittasin. Ehkä juuri tästä syystä tämä ketju on nyt väärä paikka minulle (minä olen selvinpäin, sinä et).
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyyhän sitä tähänkin ketjuun pitkästä aikaa kirjoittaa. Ei tässä sen kummempia, vähän lonkeroa ja yksi hard seltzer, ja musiikin kuuntelua. Eihän sitä muuta tarviikaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En pidä rotevista, joten valitsin hentoista mausteisuutta
Stony Cape Chenin Blanc hanapakkaus
Moretti Omero Montefalco Sagrantino toimii oikein hyvin kovien ja vahvojen juustojen kanssa. Ei se niin älyttömän rotevakaan ole, mutta sinne suuntaan toki.

Koetan vältellä hanapakkauksia, varsinkin jos tarkoitus on tyhjentää astiaa omin päin. Siinä lorahtaa ikään kuin huomaamatta turhan paljon lientä huiviin. Pyrin pitämään henkilökohtaisen takarajan yhdessä kolmen vartin pullossa per sessio, ja harvemmin menee noinkaan paljoa, kun sessioitakaan ei tätä nykyä ole kovin usein.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aiemmin pari kaljaa tuli imaistua bassoa soitellessa. Kai se ois kohta "hit the sack", huomennakin olisi asioita tehtävänä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mää oon aivan naamat. Sen myönnän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös