Jaahas. Peruuntui huominen meno eli nythän tässä voi alkaa ottamaan huoletta taas viinaa vai mitä.
Niitäpä hyvinkin. Täällä nuo pullot ovat 750ml, mutta ehkä se on se kahvin maku joka houkuttelee kaatamaan vähän enemmän tummaa kuin kirkasta mukiin. Tosin tämä leka oli jo nähnyt yhden B52-eveningin. Merkkinä kahvissa Malawi Distillerieksen Mulanje Gold ja votkana perus-Smirnoff.
Se on muuten niin että olet harvinaisen oikeassa. Ainoa oikea Bond on Connery.Eilen näyttivät Pallosalaman. Sitä katsoessa tuli mieleen että jos joku oli kohdallaan näissä vanhoissa nollanollaseiskoissa niin se oli musiikki. Vaikka kaikkihan näissä on kohdillaan.
Se on muuten niin että olet harvinaisen oikeassa. Ainoa oikea Bond on Connery.
Tämä linjaus on rehellisen ja kelvon ihmisen merkki.Vihaanhan minäkin hänen koiraansa.
Miksi alkoholia on aina joko liian vähän tai sitten sitä juo liikaa?Miksi kahvilikööri loppuu aina kesken?
- Kiitos. Homman nimi on se, että rakastan vaimoani niin paljon että siedän myös sen epäkelvon rakin josta mieluusti tekisin ravunsyöttejä.Tämä linjaus on rehellisen ja kelvon ihmisen merkki.
Miksi alkoholia on aina joko liian vähän tai sitten sitä juo liikaa?
Evilin kuvaus Daniel Gregistä kovasti nauratti ja se kuvaus kuuluisi tästä ketjusta tuonne letkautusten ketjuun, vaan enpä jaksa sinne lähteä.
Tämäkin linjaus on oikea, perisuomalaisen "en minä ole yhtään mittään" -asenteeseen verrattuna. Sehän voisi herättää pienimuotoista keskustelua tosikkojen parissa, jos kävisit sen itse sinne laittamassa! Se itse asiassa olisikin mitä parhain letkautus jos joku oman letkautuksensa sinne laittaisi.- Käy laita, en itsekään viitsi ja se oli minustakin hyvin sanottu. Vittuun turha vaatimattomuus.
Rouvani on minulle, musiikkifanaatikolle, lähes täydellinen vaimo...
.Tämä nykyinen näyttää Pertsa Koivulan kehitysvammaiselta pikkuveljeltä
Yksin kotona, sauna, juomista tarpeeksi, kalsarit. Mitä muuta sitä mies tarvitsee täydellistä iltaa varten?
Jääkiekkoa ja/tai musiikkia. Sitten on ilta täydellinen.
Ei kirvele. No, esimerkiksi eilen. Join kalsarikännejä mutta siinä klo 23.30 jälkeen pitikin lähteä lähiökuppilaan "parille" oluelle, kun tuntui hieman jäävän vaillinaiseksi annokseksi nuo kotijuomani. Noh, pelasin siinä sitten kaverini kanssa snookeria. Ensimmäisen hävisin, toisen aikana menetin muistini. Kuulemma voitin sen pelin, että motoriikka toimi hyvin. Sitten piti tässä päivällä miettiä, että lähdinköhän lopulta takseilemaan keskustaa kohden. En muistanut mitään, mutta päivän tässä mietittyäni, sellainen 85 % varmasti lähdin. Tänään aamulla heräsin sängystäni 9.30 ja mietin taas, että mikä maa ja valuutta. Rahaa oli mennyt lahden taksimatkan verran, baareihin en varmaan mennyt ja päässytkään.Ei ymmarta? Joko juodaan, tai sitten ollaan juomatta. Liikaa, tai liian vähän.. Onko sina kipea, kirveleeko virtsatessa?
Nokitetaans. Kirka - KyyneleetPannaanhan välillä oekkein kunnon mussiikkii: Jaakko Teppo - Ieva
Nokitetaans. Kirka - Kyyneleet