Kalsarikänniketju

  • 5 241 284
  • 66 676

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On kyllä väsynyttä tänään. Joutunee siis siirtymään baariin vielä. Teihin luotettiin, mutta eipä täällä ketään oo..
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
On kyllä väsynyttä tänään. Joutunee siis siirtymään baariin vielä. Teihin luotettiin, mutta eipä täällä ketään oo..

Tule tänne baariin. Täällä on viinaa ja naisia.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Mrcy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit & ManU
Skipidywaynow, täällä taas!

Mites menee humalaisialla palstaveljilläni? Onko tarpeeksi kaljaa jäljellä loppuiltaa varten? Minulla on, mutta seura vain puuttuu, olisko teistä sellaiseksi?

Cheers!!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
"Pannaas mennen, Pattayalle, lähtee mukaan, Jallu sekä Kalle..."
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tästä se lähtee. Kävin Iltakoulussa yhdellä, eikä siihen paljoa tarvittu, kun ääs-marketissa helakanpunainan KOFF:n kaljasalkku viekoitteli itsensä mukaan. Nyt ollaan kaksin mun kämpillä ja kovasti se yrittää juottaa humalaan.
 
Pitkä suht kaunis kesä, ja töiden alut on näköjään tehnyt tehtävänsä. Hiljasta kun Penan faxissa. Itse vielä pari viikkoa lomaillessa, ja huomenna alkavan valioliigan kunniaksi ei ole puhettakaan että tällä viikolla vielä parannusta alettaisiin tekemään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viina on vielä kaupassa mutta kohta sen sieltä noudan ja ryhdyn sisälleni holvaamaan. Ennakoin meille miellyttävää iltapuhdetta jälleen.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Pitkästä aikaa täällä. Lomat on lopuillaan, maanantaina paluu arkeen. Tänään on sitten sen kunniaksi tissuteltua viiniä tässä kotisohvalla maaten, lonkerokin huutelee tuolta jääkaapista kutsuvasti. Huomenna olis yhet bileetkin tiedossa, jotan kannattaahan se aloittaa jo vuorokautta ennen.
Ehkä tänään unijukka kutsuu jo hyvissä ajoin, aloitushetkihän oli jo tuossa yksi leffa taaksepäin.

Äh. Nyt sitten pitää ton arskan alkaa paistamaan, pitää varmaan laittaa verhot kiinni että saa rauhassa kalsaroida.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiuke tiuke missä lienet? Onhan jo korkattu onhan?
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Täällä taas, tosin nyt on aloteltu tehokkaammalla tahdilla ja vasta kuuden maissa. Eipähän mee juomiset hukkaan ku tuntuvatki jossai. Baariin lähteminen on vielä vaihtoehdoissa, mutta jos ei kukaan houkuttele, nii voi olla, ettei jaksa myöskään vaivautua. Jalassaki on kyllä kalsareiden sijaan shortsit..

Yläkertaan on muuttanu joku tänään (oon asunu tässä 4kk ja yläkerta ollu tyhjänä jostain tammikuusta), koko päivän kuulunu pauketta ja rytinää. Oisivat jättäneet muuttamatta prkl. Ampiaisetki on kyläilly tänään, tulos tällä hetkellä 3-0 mulle, jospa nuo kohta sais yliotteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No nyt taas röpötellään. Älkääkä tarjotelko minulle mitään JA:n päihdeohjelmaa!
 
Ei meinannut millään lähteä, ei siis niin millään, mutta onneksi tuopillinen lonkeroa toimi oivana puskurina ja nyt keskiolut virtaa alas suorastaan vaivatta! Kyllä tästä vielä känni saadaan, saatana.

Tiiätteks mitä Apocalyptican Eicca Toppinen tekee ennen joka keikkaa?
 
jos rapussa haukkuu koira toista tuntia, niin saako sille tarjoo kaljan. Tai ei se rapussa hauku, mutta tuolla pari kerrosta ylhäällä. Ei se mua haittaa, ei sillä, mutta naapurin mummo soittaa varmaan taas kohta poliisit paikalle, ja sitten on taas show päällä.

Häiritsee mun suorittamista.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
jos rapussa haukkuu koira toista tuntia, niin saako sille tarjoo kaljan. Tai ei se rapussa hauku, mutta tuolla pari kerrosta ylhäällä. Ei se mua haittaa, ei sillä, mutta naapurin mummo soittaa varmaan taas kohta poliisit paikalle, ja sitten on taas show päällä.

Poliisit voi sit juottaa sen kaljan, ku niillä on paremmat valtuudet.

Voi helvetti teiän toppisten kanssa, repeilin täällä naama punasena.. merkki varmaan siitä, että ei oo kalsarikännit menny ihan hukkaan. Yläkerrassa edelleen muuttopauke jatkuu, pitäisköhän niille mennä tupareita järjestämään?

EDIT: Tulipas mieleen et pari vuotta sitte ku asuin vielä entisen avovaimon ja meiän koiran kanssa ja olin lähössä käyttämään koiraa iltalenkillä nii oli lievänpuoleinen yllätys avata ulko-ovi rappuun ja huomata että jonku tuntemattoman koiran kuono oli ensimmäinen mikä oven raosta tunki sisäänpäin. Ei sit mentykään sillä ovenavauksella ulos ku koira oli kokoluokkaa hirvi ja vähän arvaamaton. Meiän koira oli vähän ihmeissään niinku isäntänsäki..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös