Kalsarikänniketju

  • 5 247 463
  • 66 705

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mikä se oli?

Älä turhaan lausu Neiti sinun Jumalattaresi nimeä!



Perkele, loma loppuu. Saatanan vittu perkele. Kippis sillekkin, kun en muuta kerpele voi. Muutakin tekemistä olis. Taidan tarkistaa lottokupongin. Vituttaa senkin jälkeen, mutta sittenhän vatuttaa, kerpele.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perkele, loma loppuu. Saatanan vittu perkele.

Otan osaa! Minulla loppui pari viikkoa sitten ja vieläkin vituttaa joka aamu lähteä. Vaan jospa se tästä pikkuhiljaa, pitää vaan kokeilla olla ajattelematta kuinka vitun pitkä aika on seuraavaan lomaan...

Vai Kurkelaa se hannes on käynyt tiirailemassa? [väkinäinen hymy]Olen oikein iloinen puolestasi![/väkinäinen hymy]
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otan osaa! Minulla loppui pari viikkoa sitten ja vieläkin vituttaa joka aamu lähteä. Vaan jospa se tästä pikkuhiljaa, pitää vaan kokeilla olla ajattelematta kuinka vitun pitkä aika on seuraavaan lomaan...

Vai Kurkelaa se hannes on käynyt tiirailemassa? [väkinäinen hymy]Olen oikein iloinen puolestasi![/väkinäinen hymy]

No hei, Johanna on tullut esittelemään itsensä mulle, oikein käsipäivää sanottiin. Nätti tyttö ja pirun mukavakin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nätti tyttö ja pirun mukavakin.

No enpäs epäile tuota yhtään.

Mutta laitetaanpas vähän musiikkia kehiin ettei tarvitse hiljaisuudessa istua. Minun mielestäni yksi kaikkien aikojen jazz-laulajista, olkaatte hyvät: Nina Simone - Love me or leave me. Puolivälin tietämillä alkava pianosoolo on kyllä timanttinen!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tavoite on lempeä läpänheittojurri, eikä mikään "vittu mikä näistä on seinä?" humalatila.. Ihan vain -OO-:lle tiedoksi. Mikäli pitäisi pää nollata kunnolla olisin avannut aamun raa-alla Leijona viina pullolla raakana, ja jatkanut kunnes tipun n. 2,5h jälkeen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Karhun jääkylmä pintti on hyvä, vaikka sitä briteissä katottais vihaisella öögalla. Ne ei tiedä mistään muusta Skotlannissa kun mars patukoiden uppopaistamisesta ja ehkä vähän Hagissesta.. HAR!

Mites muuten maistuu lampaan sisäelimet&uppomaistettu Mars viskin seurana?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tavoite on lempeä läpänheittojurri, eikä mikään "vittu mikä näistä on seinä?" humalatila.. Ihan vain -OO-:lle tiedoksi. Mikäli pitäisi pää nollata kunnolla olisin avannut aamun raa-alla Leijona viina pullolla raakana, ja jatkanut kunnes tipun n. 2,5h jälkeen.

Kysehän on vaan oikeasta annostuksesta. Tässä ihan hiljakseen lipittelen juoda, ei ole tosiaankaan suunnitelmana harrastaa norjan puhumista tai muuta hauskaa aktiviteettiä ensi yönä...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kysehän on vaan oikeasta annostuksesta. Tässä ihan hiljakseen lipittelen juoda, ei ole tosiaankaan suunnitelmana harrastaa norjan puhumista tai muuta hauskaa aktiviteettiä ensi yönä...

Mulla on vain pahana tapana että mikäli aamun aloitan jäykällä, niin ilta päättyy jäykkään olotilaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...yksi kaikkien aikojen jazz-laulajista...

Jos olet kiinnostunut jazz-musiikista, niin heitäppä juutuubiin rumpali nimeltä JoJo Mayers. On ihan vitun kova rumpali, näin Keitele Jazzeilla tänä kesänä ja ei voi kuin ihmetellä. Miten vatussa ne tumput kerkiää edes...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos olet kiinnostunut jazz-musiikista, niin heitäppä juutuubiin rumpali nimeltä JoJo Mayers. On ihan vitun kova rumpali, näin Keitele Jazzeilla tänä kesänä ja ei voi kuin ihmetellä. Miten vatussa ne tumput kerkiää edes...

Juu, kyllä minä joskus noita videoita olen katsellut. En minä mikään kovin suuri jazz-fani ole mutta jotain tulee välillä kuunneltua, lähinnä jotain Dave Brubeckia, Nina Simonea yms. Tuollaisesta "soitinmasturbaatiosta" minä en kuitenkaan erityisemmin pidä, menee vähän samaan sarjaan kuin joku Ynkän tilutus. Mutta helvetin taitava rumpali silti, eihän sitä käy kieltäminen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos olet kiinnostunut jazz-musiikista, niin heitäppä juutuubiin rumpali nimeltä JoJo Mayers. On ihan vitun kova rumpali, näin Keitele Jazzeilla tänä kesänä ja ei voi kuin ihmetellä. Miten vatussa ne tumput kerkiää edes...

Olinhan siellä minäkin ja täytyy sanoa että kova kannumies kyseessä on. Sääli vaan että tämä Nerven musiikki on melkoista paskaa, noin kovan rumpalin näkisi mielellään soittavan oikeata musiikkia.

Varsinaisesti menin kyllä kuuntelemaan Husband plays Pekka Pohjolaa, joka olikin kyllä loistava. Edes Nykänen rumpalina ei pystynyt sitä tärvelemään vaikka yleensä tuhoaakin kaiken mitä yrittää soittaa. Olin melko lähellä jättää menemättä kuin luin kokoonpanon netistä, "Anssi Nykänen plays Pekka Pohjola" ei ole mikään märkä päiväuni meikäläiselle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olinhan siellä minäkin....

Vatun vapaamatkustaja, olisin pistänyt muovimukillisen, oitis!

Itsekin menin juuri tämän house bändin takia. Ja olihan keikka!

Siinähän me nurmikolla makailtiin, ihan lavan edessä, kun herrasvaki istui pulpeteissaan...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Otanpa muutaman minäkin.

Vittu mikä viikonloppu faija on TAYS:issä teholla leikkauksen jälkeen ja väkisinhän sitä tässä miettii tuleeko hän sieltä elävänä pois.

No, c'est la vie..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Otanpa muutaman minäkin.

Vittu mikä viikonloppu faija on TAYS:issä teholla leikkauksen jälkeen ja väkisinhän sitä tässä miettii tuleeko hän sieltä elävänä pois.

No, c'est la vie..

Voimia niin sinullekkin kuin isäukollesikin.

Samoiten toivotaan oikeata osoitetta löytyvän löytökoirallekkin, muutenhan siitäkin tulee "karhukoplan" jäsen 65..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuossa on kyllä biisi jossa on suhteellisen hämärä sanoitus. Ei sitä ihan joka päivä kuule nekrofiliasta kertovia biisejä...
Joo, ei kuule. Ja vielä harvemmin hyvänä kappaleena jonka kesto on noin 8 minuuttia.
Oot sitten just saanu piparia.


En muuten oo saanu, sitten eilis illan jälkeen. Tarjolla tosin on kokoajan, mutta ootellaan siihen, kun tarve iskee. Tai no. Odottelen, että nainen laittautuu juuri seksivetimiin itsensä ;)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muu perhe meni nukkumaan, joten nyt laatuaikaa omien arkistojen parissa. Musiikkia ja jääkiekkoa, mitäpä muutakaan sitä ihminen tarvitsee.

Baarikaappi näyttää kesän jäljiltä huolestuttavan tyhjältä. Puolikas hunajalikööri sentään löytyi. Sitten näitä mehuja on tietysti aina jokunen jääkaapissa jemmassa. Näillä pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vatun vapaamatkustaja, olisin pistänyt muovimukillisen, oitis!

Itsekin menin juuri tämän house bändin takia. Ja olihan keikka!

Siinähän me nurmikolla makailtiin, ihan lavan edessä, kun herrasvaki istui pulpeteissaan...

Älä kääntele veistä haavassa, vissylinjalla olin kun autolla liikennöin. Kauniisti istuin pulpetissa ja toki osan aikaa seisoin kädet puuskassa miksauspöydän takana kuten kunnon paremmintietäjän kuuluu.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oletko -OO- kuinka usein täällä? Aina kun minä eksyn tänne, niin sinun nimesi vilahtaa täällä =)

Nyt on mennyt Laitilan Kukon kanssa ja Riemurasian videoiden parissa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jyväskylästä palattu, olut pullo naksautettu auki tai jo kolmaskin, videot siirretty kännykästä koneelle, palautuminen Jatkisrutiineihin aloitettu eli lukemaan uusia viestejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös