Kalsarikänniketju

  • 5 247 445
  • 66 705

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Täällä on tänään fiilistelty pitkästä aikaa Creedence Clearwater Revivalia... esimerkiksi tämä kappale uppoaa aina:

http://www.youtube.com/watch?v=dRU8fEsq6nk

Niin juu, ja kyllähän tästä ehta kalsarikänni-ilta muodostui täälläkin. Mitä sitä yksin lähteä tuonne sateeseen kastumaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Välillä jotain muuta kuin Johnny Cashia, mutta jatketaan edelleen loistavia covereita: Shinedown - Simple man

Hitto, alkoi särkemään päätä. Pitänee varmaan juoda lisää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei taida enää ketään olla hereillä joten laitetaan nyt sitten "illan viimeinen hidas": Nukkumatti

Hyvää yötä kaikille!
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Mikäs tämmöinen Ville Leinonen oikeen on? En ole ikinä aikaisemmin kuullutkaan. Näytti muuten biisin alussa ihan joltain psykopaatilta.. ;)

Ville on Savonlinnan poikia. Hänen isänsä Markku soitti aikoinaan mm. Seitsemässä seinähullussa. Ville Leinonen & Valumo teki joskus 90-luvulla mm. biisin Tähtityttö:
http://www.youtube.com/watch?v=dCpctB93zIs
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Moni nykyartisti tekee mitä osaa, Ville Leinonen tekee mitä haluaa. Ja aina isolla tunteella: Ville Leinonen & Chrisse Forever - Pieni ja lämpöinen
Nyt iskit hellän ja samalla kovan salaman suoraan minuun. En taida vielä kertoa mistä se johtuu, mutta tämä oli jotain täysin uutta ja se tuli minulle todella uutena ja otin sen melkein liian avoimesti vastaan. Miten on mahdollista, että tällainen artisti ja kappale on jäänyt minulle täysin vieraaksi ennen tätä?

Vaikea sanoa miltä nyt tuntuu, mutta jotain todella hyvää se tunne on. Kiitos paljon! :) On lähelläin tuo pieni ja lämpöinen...

Ja pakko lisätä, kyseessä on tietysti Ville Leino-nen Savonlinnasta :)
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäs tämmöinen Ville Leinonen oikeen on? En ole ikinä aikaisemmin kuullutkaan.

Miten on mahdollista, että tällainen artisti ja kappale on jäänyt minulle täysin vieraaksi ennen tätä?

Villehän on tällainen aika uskomaton artisti nykypäivänä, että ei ainakaan kukaan voi syyttää laskelmoinnista ja liiasta kaupallisuudesta. Kaveri on tehnyt musiikkia melkein laidasta laitaan ja tyyli on vaihtunut käytännössä jokaisella levyllä ihan täysin. Viimeisin levy sisälsi cover-versioita ikivanhoista slaavilaisista kansanlauluista ja sitä edellinen uusia sovituksia Katri Helenan ja Juhamatin ym. vanhoista iskelmistä jne. Mutta jos vaikka tyyli vaihtuukin koko ajan niin yksi asia pysyy - Ville tekee aina musiikkia isolla tunteella ja isolla sydämellä.

Täältä lisää hyviä biisejä: http://www.myspace.com/leinonenville
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto

Moro.

Queenia kera J.P. Chenet Medium Sweetin kanssa.

Puhelut sekä isän että äidin kanssa + asunnottomuus + huomenna kohti työmaata, ajomatkaa se 525 km + eilen tuli sikaiso tili + dressmannilla taitaa olla tänään vielä ale + pöllytettiin näköjään eilen hytösiä sun muita jyväjemmareita aivan suvereenisti + hirsokin puhunut itelleen syöttöjä = herään humalassa, yksi asukki painunut töihin ja kaksi nukkuu vielä, elikkä jatkoaikaan ja valkkaria naamaan! silvuplee, mr. Ändersson (oisin halunnu kyllä hurrikaanin vinyyliin jullit vastaan, mutta menettelee pelletkin). Valkkarin loputtua en muute riko lasia, vaan jatkan konjakilla

E: oon lukenu ranskaa joo, se kirjoitetaan siis s'il vous plaît. Tuo hattuaksentti ois kyllä menny vikaan ilman googelia

E2: aivan naamat, ja nyt tällä kodittomalla on kahdet farkut sekä monet bokserit & sukat muttei kenkiä lainkaan. Dressmann gogo
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kotiuduin töistä. Ensi töikseni avasin KOFFin ja ajattelin onkun samanlaisen avata tänään vielä lisää, olen minä ne ansainnut, takana on 12 päivän (/illan/yön) työputki.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Aamulla (15.36) herätessä olin valmiiksi jurrissa, joten miksi suotta katkaisemaan. Kauppareissun jäljiltä nallepesue jääkaapissa. Seuraus on taasen kalsoitteluolotila.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Täällä taas (?). No, otetaan sen kunniaksi tai ehkä juuri siksi kaljaa ja vodkaa. Eiköhän noilla vaatimattomilla eväillä saada aikaiseksi kalsarikänni.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kännissä ei olla, mutta ketjulaisille uunituoret terveiset Johanna Kurkelan konsertista.

Oli se, oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös