Moni nykyartisti tekee mitä osaa, Ville Leinonen tekee mitä haluaa. Ja aina isolla tunteella: Ville Leinonen & Chrisse Forever - Pieni ja lämpöinen
Mikäs tämmöinen Ville Leinonen oikeen on? En ole ikinä aikaisemmin kuullutkaan. Näytti muuten biisin alussa ihan joltain psykopaatilta.. ;)
Ville on Savonlinnan poikia. Hänen isänsä Markku soitti aikoinaan mm. Seitsemässä seinähullussa. Ville Leinonen & Valumo teki joskus 90-luvulla mm. biisin Tähtityttö:
http://www.youtube.com/watch?v=dCpctB93zIs
Nyt iskit hellän ja samalla kovan salaman suoraan minuun. En taida vielä kertoa mistä se johtuu, mutta tämä oli jotain täysin uutta ja se tuli minulle todella uutena ja otin sen melkein liian avoimesti vastaan. Miten on mahdollista, että tällainen artisti ja kappale on jäänyt minulle täysin vieraaksi ennen tätä?Moni nykyartisti tekee mitä osaa, Ville Leinonen tekee mitä haluaa. Ja aina isolla tunteella: Ville Leinonen & Chrisse Forever - Pieni ja lämpöinen
Mikäs tämmöinen Ville Leinonen oikeen on? En ole ikinä aikaisemmin kuullutkaan.
Miten on mahdollista, että tällainen artisti ja kappale on jäänyt minulle täysin vieraaksi ennen tätä?
Huomenta.
Kännissä ei olla, mutta ketjulaisille uunituoret terveiset Johanna Kurkelan konsertista.
Oli se, oli.
Mikä se oli?
Perkele, loma loppuu. Saatanan vittu perkele.
Otan osaa! Minulla loppui pari viikkoa sitten ja vieläkin vituttaa joka aamu lähteä. Vaan jospa se tästä pikkuhiljaa, pitää vaan kokeilla olla ajattelematta kuinka vitun pitkä aika on seuraavaan lomaan...
Vai Kurkelaa se hannes on käynyt tiirailemassa? [väkinäinen hymy]Olen oikein iloinen puolestasi![/väkinäinen hymy]
Nätti tyttö ja pirun mukavakin.
Ai kun Karhu maistuu hyvältä, eikä tarvitse edes rektumia lipoa.
Ai kun Karhu maistuu hyvältä, eikä tarvitse edes rektumia lipoa.