Kalsarikänniketju

  • 5 246 962
  • 66 704

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Morjensta pöytään. Olin kattomassa Stratovariusta, oli ihan vitun mahtava meininki. Kiitos Virpi. Kaksoisvoitto.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän tappiota ja hieman isompaa voittoa. Tällä hetkellä siis. Ei tosiaan muita tänään? Ei edes Streider? Nakit ja mielikset sun muut jeret taitaa olla muilla laitumilla. Ota JMA muutama niin pääset ketjuun?
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noniin, eiköhän tänään mennä taas. Ammattilaisten ilta joten mikäs tässä ollessa. Kasselen tässä justiinsa Stratovariuksen lauantaiselta keikalta videota yms. Muita?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onpas hiljaista.. Missäs ootte? Tiuke? Rakki? Jercuz? Mielari? Streider? Yms.. Olut maittaa. Vielä ois laatikko tuhottavana. Takana nyt 15 olutta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ite tässä vielä spedeilen mesessä yms.. on aika tylsää kyllä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vielä menee pokeria. Ei oo kovin häävisti menny. Jospa se siitä vielä iloks muuttuu.

No, toivotaan että et ainankaan tappiolle jää. KalPa fanina on varmaan ihan kiva odotella ensi kautta? Voisin lyödä vetoa että Kalakukot on Runkkusarjassa neljän parhaan joukossa. Mikä estää? Ei mikään. Itse odottelen jo innolla karsintoja. Se on kuitenkin varmaa että Sport ei nouse liigaan, never.. Yhtä todennäköistä kuin se että saisin Jasmine Tamelta riemurasiaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No, toivotaan että et ainankaan tappiolle jää. KalPa fanina on varmaan ihan kiva odotella ensi kautta? Voisin lyödä vetoa että Kalakukot on Runkkusarjassa neljän parhaan joukossa. Mikä estää? Ei mikään. Itse odottelen jo innolla karsintoja. Se on kuitenkin varmaa että Sport ei nouse liigaan, never.. Yhtä todennäköistä kuin se että saisin Jasmine Tamelta riemurasiaa.

Nojoo, onhan sitä mukava odotella. Jyväskylässäkin tuli käytyä kattomassa, kun kohtuu lähellä tuossa oli. Ihan hyvältähän se näyttää tässä vaiheessa, mutta ei mitään ole vielä kiveen hakattu. Vähän se meinaa vielä kummitella taustalla, miten on ryvetty pohjamudissa pitkät ajat, mutta eiköhän siitä olla pääsemässä eroon. Pitkä pätkä se runkosarja on, joten vaikea on mitään tarkkoja sijoituksia arvuutella. Toki 4 joukkoon on ihan hyvät mahdollisuudet.

SaiPalla ei tietysti ole kovin hyvä tilanne, mutta niin sitä Ässiäkin veikattiin viime vuonna täysin varmasti viimeiseksi. Niin ja samaa mieltä siitä Sportista. Ja nyt olut.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mitäs oot Tiuke mieltä tuosta KalPan veskari tilanteesta? Onko Ahonen selkeä ykkönen? Järvinen? Millä periaatteella KalPassa peluutetaan veskareita? Kuuma pelaa? Sillainhan sen pitäis mennä.. vai mites? Itse olen varma että KalPa on neljän parhaan joukossa runkosarjassa. Kapanen tulee tekemään kovat pisteet. Nyt olutta ja lisempää Rammsteinia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitäs oot Tiuke mieltä tuosta KalPan veskari tilanteesta? Onko Ahonen selkeä ykkönen? Järvinen? Millä periaatteella KalPassa peluutetaan veskareita? Kuuma pelaa? Sillainhan sen pitäis mennä.. vai mites? Itse olen varma että KalPa on neljän parhaan joukossa runkosarjassa. Kapanen tulee tekemään kovat pisteet. Nyt olutta ja lisempää Rammsteinia.

Kyllä KalPassa maalivahteja on peluutettu aika tasaisesti. Ahonen on tietysti nimenä kovempi, mutta kova työ on varmasti, jos meinaa saada selkeän ykkösen paikan. Järvinen pelasi aika mainiosti tuossa Jokerit ottelussakin Jyväskylässä. Uskon kyllä, että kovin tasaisesti menee pelit. Mites SaiPan tilanne? Jonkin verran olen lukenut. Maalivahti osasto taitaa olla ihan ok mallilla? Hostikka ja sitten se nuori tshekki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä KalPassa maalivahteja on peluutettu aika tasaisesti. Ahonen on tietysti nimenä kovempi, mutta kova työ on varmasti, jos meinaa saada selkeän ykkösen paikan. Järvinen pelasi aika mainiosti tuossa Jokerit ottelussakin Jyväskylässä. Uskon kyllä, että kovin tasaisesti menee pelit. Mites SaiPan tilanne? Jonkin verran olen lukenut. Maalivahti osasto taitaa olla ihan ok mallilla? Hostikka ja sitten se nuori tshekki.

Tuskin kukaan ulkopuolinen uskoo SaiPan maalivahteihin. Itse uskon vahvasti siihen että Ville Hostikka tekee "Tarkit" ja nousee ihan uudelle tasolle liigaveskarina. Vlado on kysymysmerkki mutta aineksia on vaikka "Salakeihin".. Kaksi nuorta veskaria taistelee tasaisesta ykkösen asemasta, se lienee lähtökohtana. Jos jostain pitää olla SaiPan kohdalla huolissaan ni se on kaikki muu kuin maalivahdit..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuskin kukaan ulkopuolinen uskoo SaiPan maalivahteihin. Itse uskon vahvasti siihen että Ville Hostikka tekee "Tarkit" ja nousee ihan uudelle tasolle liigaveskarina. Vlado on kysymysmerkki mutta aineksia on vaikka "Salakeihin".. Kaksi nuorta veskaria taistelee tasaisesta ykkösen asemasta, se lienee lähtökohtana. Jos jostain pitää olla SaiPan kohdalla huolissaan ni se on kaikki muu kuin maalivahdit..

No niinhän se taitaa olla kuten lopussa sanot. Mutta luulen kyllä, että Hostikassa on potentiaalia nousta uudelle tasolle. Pelasihan mies Kuopiossakin. Tarkki on vaan ollu niin hyvä, ettei siinä ole ollut saumaa päästä pelaamaan.

E. tasaluvut paukkui sitten tässä viestissä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös