Apulanta se vaan jaksaa painaa. Vaikka kuinka soittaa, niin aina vaan uutta tulee. Vasten mun kasvojani.
Onpas hiljaista.. Missäs ootte? Tiuke? Rakki? Jercuz? Mielari? Streider? Yms.. Olut maittaa. Vielä ois laatikko tuhottavana. Takana nyt 15 olutta.
Ite tässä vielä spedeilen mesessä yms.. on aika tylsää kyllä.
Vielä menee pokeria. Ei oo kovin häävisti menny. Jospa se siitä vielä iloks muuttuu.
No, toivotaan että et ainankaan tappiolle jää. KalPa fanina on varmaan ihan kiva odotella ensi kautta? Voisin lyödä vetoa että Kalakukot on Runkkusarjassa neljän parhaan joukossa. Mikä estää? Ei mikään. Itse odottelen jo innolla karsintoja. Se on kuitenkin varmaa että Sport ei nouse liigaan, never.. Yhtä todennäköistä kuin se että saisin Jasmine Tamelta riemurasiaa.
Mitäs oot Tiuke mieltä tuosta KalPan veskari tilanteesta? Onko Ahonen selkeä ykkönen? Järvinen? Millä periaatteella KalPassa peluutetaan veskareita? Kuuma pelaa? Sillainhan sen pitäis mennä.. vai mites? Itse olen varma että KalPa on neljän parhaan joukossa runkosarjassa. Kapanen tulee tekemään kovat pisteet. Nyt olutta ja lisempää Rammsteinia.
Kyllä KalPassa maalivahteja on peluutettu aika tasaisesti. Ahonen on tietysti nimenä kovempi, mutta kova työ on varmasti, jos meinaa saada selkeän ykkösen paikan. Järvinen pelasi aika mainiosti tuossa Jokerit ottelussakin Jyväskylässä. Uskon kyllä, että kovin tasaisesti menee pelit. Mites SaiPan tilanne? Jonkin verran olen lukenut. Maalivahti osasto taitaa olla ihan ok mallilla? Hostikka ja sitten se nuori tshekki.
Tuskin kukaan ulkopuolinen uskoo SaiPan maalivahteihin. Itse uskon vahvasti siihen että Ville Hostikka tekee "Tarkit" ja nousee ihan uudelle tasolle liigaveskarina. Vlado on kysymysmerkki mutta aineksia on vaikka "Salakeihin".. Kaksi nuorta veskaria taistelee tasaisesta ykkösen asemasta, se lienee lähtökohtana. Jos jostain pitää olla SaiPan kohdalla huolissaan ni se on kaikki muu kuin maalivahdit..
Nyt on rajat ohitettu joten voi olla rennoin mielin.
Mitkä rajat? No mutta juhlitaanpa sitten kunnolla.. Muna käteen, kylmää olutta ja Ronn Moss alias Ridge Forrester seuraavassa clipissä :
http://www.youtube.com/watch?v=5PSBp2zC6CY
ite tykkään tästä, sitäpaitsi Ridge on kova jätkä. Kyllä itellekin maistuis Rooken ja Teilorin lihat.
Kalsonkiviestirajat. Mutta olutta ja mennyttä. Eli lisää olutta. Brooke on kyllä aika hyvin säilyny. Tosin oon seurannu sarjaa ehkä 10 jaksoa per vuosi. ja nekään ei kokonaisia jaksoja.
Jumangegga. En tajuunutkaan. Onnea vaan, kaveri on jo tilastoissa kuudentena. :) Nykyisellä tahdilla oot kohta kärjessä ;) Np. Killer - nughty boy linkki täs vaik ei ketää kiinnostakaan, mielestäni tuossa on jotain hienoa, voi olla että siksi että tunnen monia lepakoita joista monet ovat hyviä kavereitakin, ihan ok biisikin mun mielestä. ainankin kalsarimeiningeissä : http://www.youtube.com/watch?v=X0HV3B_QR_A
Ihan mukava biisi. Nykyinen tahti tulee hiljenemään, mutta on aihettakin. Kuka nyt Mielis mestaria haluaisi uhmata, heh. Annetaan Mieliksen pitää sijoituksensa, kuten teidän muidenkin.