Kalsarikänniketju

• 5 307 102
  • 66 750

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuollainen on muuten positiivinen yllätys aina. Minulla on jopa ollut niin hyvä tilanne että tuota hiljaista aikaa kesti peräti kaksi viikkoa että sai oikein kunnon pehmeän laskun lomalta.

Juu, oli rentoa, ehkä liikaakin ;) Ei saanut aikaseksi tehdä niitä vähiäkään duuneja mitä oli. Luulen/uskon/toivon et ensviikko menee vielä kohtuu iisisti :)

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu, oli rentoa, ehkä liikaakin ;) Ei saanut aikaseksi tehdä niitä vähiäkään duuneja mitä oli. Luulen/uskon/toivon et ensviikko menee vielä kohtuu iisisti :)

Näin se aina menee, pitää olla helvetinmoinen kiire että saa jotain aikaan. Niitä vähiä töitä lykkää vaan koko ajan eteenpäin koska "ehtiihän ne myöhemminkin".

Ajattelinpa äsken fiilistellä hienon biisin parissa mutta nauruksihan tuo perkele meni. Kenellekähän on tullut mieleen laittaa tällaiseen esitykseen noille taustalaulajille tuollaiset helvetin avaruuspuvut päälle? 80-luku on kyllä muodin ja tyylin suhteen niitä aikoja jotka pitäisi jotenkin pyyhkiä pois ihmiskunnan historiasta...

Juha Vainio - Vanhojapoikia viiksekkäitä (Live)

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyl nää Duran Duranit ja Whamit ovat olleet niin homoa meininkiä, ettei oo todellista... :)

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka miten yrittäisi jotain positiivisempaa musiikkia kuunnella niin jostain syystä menee koko ajan tuonne melankolisemmalle osastolle tänään...

Salainen perversioni, olkaa hyvät: Masa Mainds - Siivet

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Täällä on tänään fiilistelty pitkästä aikaa Creedence Clearwater Revivalia... esimerkiksi tämä kappale uppoaa aina:

http://www.youtube.com/watch?v=dRU8fEsq6nk

Niin juu, ja kyllähän tästä ehta kalsarikänni-ilta muodostui täälläkin. Mitä sitä yksin lähteä tuonne sateeseen kastumaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Välillä jotain muuta kuin Johnny Cashia, mutta jatketaan edelleen loistavia covereita: Shinedown - Simple man

Hitto, alkoi särkemään päätä. Pitänee varmaan juoda lisää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy