Kalsarikänniketju

  • 5 246 574
  • 66 704

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, täällähän sitä taas ollaan. Loistavaahan tässä on se, että on perjantai (no, okei lauantain puolella mennään).
Eka lomanjälkeinen työviikko takana, olipas hiljaista ja rauhallista, jes!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihanainen sisar Helmi ja suloinen veli Järgus, mitä muuta ihminen voikaan toivoa? =)

Paitsi tupakan, mutta sinne suunnistan juuri.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eka lomanjälkeinen työviikko takana, olipas hiljaista ja rauhallista, jes!

Tuollainen on muuten positiivinen yllätys aina. Minulla on jopa ollut niin hyvä tilanne että tuota hiljaista aikaa kesti peräti kaksi viikkoa että sai oikein kunnon pehmeän laskun lomalta. Ensi viikolla onkin jo sitten todennäköisesti odotettavissa tuttu meininki.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä kiskotaan Pohjoisilla Marjoilla maustettua Koshua nuppiin. Ja ihan kivasti tuntuu nousevan!

Musiikkina YLE SUomi ja kasarihitit... God knows why...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuollainen on muuten positiivinen yllätys aina. Minulla on jopa ollut niin hyvä tilanne että tuota hiljaista aikaa kesti peräti kaksi viikkoa että sai oikein kunnon pehmeän laskun lomalta.

Juu, oli rentoa, ehkä liikaakin ;) Ei saanut aikaseksi tehdä niitä vähiäkään duuneja mitä oli. Luulen/uskon/toivon et ensviikko menee vielä kohtuu iisisti :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu, oli rentoa, ehkä liikaakin ;) Ei saanut aikaseksi tehdä niitä vähiäkään duuneja mitä oli. Luulen/uskon/toivon et ensviikko menee vielä kohtuu iisisti :)

Näin se aina menee, pitää olla helvetinmoinen kiire että saa jotain aikaan. Niitä vähiä töitä lykkää vaan koko ajan eteenpäin koska "ehtiihän ne myöhemminkin".



Ajattelinpa äsken fiilistellä hienon biisin parissa mutta nauruksihan tuo perkele meni. Kenellekähän on tullut mieleen laittaa tällaiseen esitykseen noille taustalaulajille tuollaiset helvetin avaruuspuvut päälle? 80-luku on kyllä muodin ja tyylin suhteen niitä aikoja jotka pitäisi jotenkin pyyhkiä pois ihmiskunnan historiasta...

Juha Vainio - Vanhojapoikia viiksekkäitä (Live)
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyl nää Duran Duranit ja Whamit ovat olleet niin homoa meininkiä, ettei oo todellista... :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka miten yrittäisi jotain positiivisempaa musiikkia kuunnella niin jostain syystä menee koko ajan tuonne melankolisemmalle osastolle tänään...

Salainen perversioni, olkaa hyvät: Masa Mainds - Siivet
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös