Kalsarikänniketju

  • 5 246 574
  • 66 704

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Esa tekee.. Esa tekee varmasti.. Ei tee.. Kuka muistaa mikä tilanne? Vinkki : 90-luku ja lätkän mm-skabat. Selostamossa Bubi ja Alpo.

Kalja maittaa ja täysi rähinä päällä.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paikalla edelleen. Piti vaan käydä ilmoittautumassa. Jos sitä kohta vetäis kuulokkeet päähän ja vetäis kunnolla tuota rockia.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Huu! Jospa sitä yhden ottaisin muodon vuoksi kun Nakkikastikekin on käynyt täällä kääntymässä. Hitto kun en ollut paikalla. Kai sitä voisi kohta mennä nukkumaankin, jos täällä on kovin hiljaista..
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alku.. ;)

Nyt menossa kolmas, kun tässä odotellessa tuli kauhea jano.. Wadap?

Hyväksytään selitys. Uus känny, niin aika innoissaan, mutta vähän huonoja uutisia, niin pitää varovaisesti siitäkin iloita. Ei sinänsä kovin juttutuulella, mutta ei ainakaan enempää niistä uutisista. Toista päivää nyt tutustunu tuohon kännykkään ja pikkuhiljaa alkaa tottua.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
SKÄDÄÄÄÄ! Menee taas hattuun ja kovaa :D ei täs mitään, vähä tsaiderii ja tiukkaa alle. Kepuppii! Nääh, verilettui ku ei muut oo kaapis, siis ku nestemäistä kyl olis..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Streider alkaa kolkuttelmaan paikkaa kolmantenatoista hyökkääjänä nykyisillä näytöillä KKK-ketjun kokoonpanossa. Ellei se raukka halua koutsata meitä pelimanneja.. Siinä se on kuulemma hyvä omien sanojensa mukaan. Huhujen mukaan kaveri on yrittänyt kysellä fööniltä vinkkejä ja jopa kavaltaa Purkan sekuntikelloa Tenkan narikka hässäkässä. Laittakaas joku konkari? Tiuke esim. kalsarikänniketjun kokoonpano tulemaan.. Sis. 12 hyök. 6 pakkia ja kaks veskaa ja nimenomaan kalsarikännääjien parista..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Streider alkaa kolkuttelmaan paikkaa kolmantenatoista hyökkääjänä nykyisillä näytöillä KKK-ketjun kokoonpanossa. Ellei se raukka halua koutsata meitä pelimanneja.. Siinä se on kuulemma hyvä omien sanojensa mukaan. Huhujen mukaan kaveri on yrittänyt kysellä fööniltä vinkkejä ja jopa kavaltaa Purkan sekuntikelloa Tenkan narikka hässäkässä. Laittakaas joku konkari? Tiuke esim. kalsarikänniketjun kokoonpano tulemaan.. Sis. 12 hyök. 6 pakkia ja kaks veskaa ja nimenomaan kalsarikännääjien parista..

No voi helvetti, minä oon viltissä tai korkeintaan sillon tällön nelosessa kokeileva junnu. Niin itse kyllä oot paljonkin enemmän konkari. Tärskäytähän tulemaan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Streider alkaa kolkuttelmaan paikkaa kolmantenatoista hyökkääjänä nykyisillä näytöillä KKK-ketjun kokoonpanossa. Ellei se raukka halua koutsata meitä pelimanneja.. Siinä se on kuulemma hyvä omien sanojensa mukaan. Huhujen mukaan kaveri on yrittänyt kysellä fööniltä vinkkejä ja jopa kavaltaa Purkan sekuntikelloa Tenkan narikka hässäkässä. Laittakaas joku konkari? Tiuke esim. kalsarikänniketjun kokoonpano tulemaan.. Sis. 12 hyök. 6 pakkia ja kaks veskaa ja nimenomaan kalsarikännääjien parista..

Huaa! Viel ku paikat kestäis pelaamisen, kyllä musta penkin taakse on huutamaan rumassa liian pienessä pikkutakissa anyday. Vaikka netin välityksellä.
Vakoiletko sä mua kun tiedät näin paljon asioita helvetti sentään :D

Voin olla pelaaja/valmentaja, niinku kummelin storiesissa Esko. Me on hävitty tää peli..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huaa! Viel ku paikat kestäis pelaamisen, kyllä musta penkin taakse on huutamaan rumassa liian pienessä pikkutakissa anyday. Vaikka netin välityksellä.
Vakoiletko sä mua kun tiedät näin paljon asioita helvetti sentään :D

Voin olla pelaaja/valmentaja, niinku kummelin storiesissa Esko. Me on hävitty tää peli..

Tuota sä saat toistella sitten ens vuoden JWC:ssä. :) En mä ainakaan osaa mitään KKK-ketjuja tehdä. Paremmat hoitakoon sen.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Nakkikastike - Mielikuvitushahmo - Tiuke
Banaaninviljelijä -

Onha noita aktiiveita, tossa on ykkösketju ny nopeesti heitettynä, ei jaksa selaa ketjuu kännis :D toinen pakkiki puuttuu. Itse oon koutsin paikalla koska haluan olla. Edellinen on heivattu pois ja oon uus tulokas.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nakkikastike - Mielikuvitushahmo - Tiuke

Onha noita aktiiveita, tossa on ykkösketju ny nopeesti heitettynä, itse oon koutsin paikalla koska haluan olla. Edellinen on heivattu pois ja oon uus tulokas.

Sen verran voin auttaa, että en todellakaan kuulu tuohon kohtaan. Niitä oikeita konkareita on ties kuinka paljon. Mutta kiitos arvostuksesta, ensimmäistä kertaa ykkösketjupaikka. Niin ja rookieksi tunnen itseni tällä koko palstalla vieläkin moniin muihin verrattuna.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Sen verran voin auttaa, että en todellakaan kuulu tuohon kohtaan. Niitä oikeita konkareita on ties kuinka paljon. Mutta kiitos arvostuksesta, ensimmäistä kertaa ykkösketjupaikka. Niin ja rookieksi tunnen itseni tällä koko palstalla vieläkin moniin muihin verrattuna.

No kato kuumat pelaajat ykkösketjuun, aktiivisuus olkoon syynä siihen paikkaan pojilla :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kato kuumat pelaajat ykkösketjuun, aktiivisuus olkoon syynä siihen paikkaan pojilla :D

Siinä tapauksessa sua ei kyllä voida uhrata mukavaks valkuks :) Vaikka junnu painaisi maalin eka vaihdossaan, niin ei se oo ykkösketjun tavaraa. Vastuuta pitää lisätä, mutta ei liikaa kerralla. Nakkikastike tais muuten joko sammua tai sitten alkaa kasaamaan koko joukkuetta joka valmistuu suunnilleen tunnin päästä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Siinä tapauksessa sua ei kyllä voida uhrata mukavaks valkuks :) Vaikka junnu painaisi maalin eka vaihdossaan, niin ei se oo ykkösketjun tavaraa. Vastuuta pitää lisätä, mutta ei liikaa kerralla. Nakkikastike tais muuten joko sammua tai sitten alkaa kasaamaan koko joukkuetta joka valmistuu suunnilleen tunnin päästä.

Heh :D kädet käy ku Wayne Gretzkyllä, mut jalat.. Jalkoja jalkoja, ei selkä anna peräks luistella :P sitä keräillää heti laidassa. Nakkikastikkeen kanssa meillä on henkevät keskustelut muilla kommunikointivälineillä menossa, ei jaksa jauhaa pelkästään KKK-ketjuun :(
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh :D kädet käy ku Wayne Gretzkyllä, mut jalat.. Jalkoja jalkoja, ei selkä anna peräks luistella :P sitä keräillää heti laidassa. Nakkikastikkeen kanssa meillä on henkevät keskustelut muilla kommunikointivälineillä menossa, ei jaksa jauhaa pelkästään KKK-ketjuun :(

No yv:n pyörittäjäksi sitten, siinä ei tarttee luistella kuin alueelle. Kun kädet käy, niin siinä ei alivoima uskalla edes päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös