banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nooh. Alotetaan ilta vaikka tällä shut up (and sleep with me) - sin with sebastian
Helmi Helmiäinen, moi vaan! Kauheet paineet tulee noista musavalinnoista, laitahan sää ekana jotakin.
Ihan ekana tietty laitat puhelimen kiinni, se voi pahimmillaan aiheuttaa etäsosiaalisuutta.
Aamiaiseksi pizzeriasta pizzaa, päivälliseksi voimassaolevan kanssa lapioimme jäätelöä kitusiimme ja illalliseksi samaisesta, aamulla jo visiteeraamastani mättölästä sitten pitakebab. Menihän se toipumispäivä näinkin.
T: Lääkäriliiton epälempilapsi
Siihen asti, kun tuntuu, että johan tässä olikin jo aikansa selvänä. Ensi viikko on täynnä haastavia hetkiä, niin Kainuun soilla potkupallon merkeissä, kuin sunnuntaina Ilosaaren päätösklubillakin, että saapa nähdä... Ainakaan en silloin kalsarikänneile, ehhehe.Mitens pitkään oli tarkotus olla ilman alkohoolia?
Vaan kun selvänä tässä nyt olen, niin poistun pokeripöytiin kalastelemaan. MIelikuvitushahmosta tulkoot minun puolestani KKK:n Presidentti!
Sun on nyt ihan pakko laittaa jotain mikä kelppaa vanahalle! Eli, ette päi!
Helmiäinen, tässä Leona Lewisin versio Simon&Garfunkelin "Bridge over troubled water" kappaleesta. http://www.youtube.com/watch?v=roK9hE8UONM
Huima ääni.
Vaan kun selvänä tässä nyt olen, niin poistun pokeripöytiin kalastelemaan. MIelikuvitushahmosta tulkoot minun puolestani KKK:n Presidentti!
Siltikin vaan kalpenee Artin äänen rinnalla... Ei sille mahda mitään. Jos enkelikuoro on olemassa niin Art Garfunkel on yksi itseoikeutettu jäsen siinä. Art Garfunkel - Bridge over troubled water
Presidentithän karkotetaan tai ammutaan yleensä ekana kun ruvetaan hakemaan muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Että perhana...
Presidentithän karkotetaan tai ammutaan yleensä ekana kun ruvetaan hakemaan muutoksia vallitsevaan tilanteeseen. Että perhana...
Et voisi enempää olla oikeassa.
Ei pressa vaan ihan perus diktaattori. Sellainen Mao-myyttihän sää olet, että ei paremmasta. Lienet vähintään 7 eri yliopistosta valmistunut ja säveltänyt siinä ohessa monta sinfoniaa, kuten myös suunnitellut ja toteuttanut maan johtamista. Eli et siis puutu pieniin asioihin, vaan vetelet isoja linjauksia...
Elvis on ihan parhautta tietyssä mielentilassa.. :D
http://www.youtube.com/watch?v=q04_ClDxRsk
Nonnii, tässäpä teille "käpymusaa"
Et sä Helemi nyt niin vanha ole, että erottuisit sen enempää ja sitäpaitsi johtajamme Maon ikää ei kukaan edes tiedä. On vain olemassa sankaritarinoita hänen kuussa kävelystä ja kuinka hän sotiessaan vapaahtoisena ensimmäisessä maailman sodassa pelasti vaatimattomasti vasemmalla kädellä 16 tuhatta miestä. Joten ihan rauha ny vaan Helemi-neito.
Muutama videopätkä KalPan viime kaudelta ja heti on parempi mieli. Pienet on ilot ihmisellä. Pokerikin näköjään jatkuu, mutta jos vielä napsuu daijuun, niin lupaan olla raivoamatta. Korkeintaan ihmettelen. Hienoa ollu vilkuilla tänään noita lätkäpätkiä.