Nurmijärven Peto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Koff alkoi maistumaan ja Twisted Sister pauhaa taustalla. Lauantaina meikäläinen suuntaa Manseen kyseistä bändiä katsomaan. Paras iltapala on KOFF ja rockmusa.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Koff alkoi maistumaan ja Twisted Sister pauhaa taustalla. Lauantaina meikäläinen suuntaa Manseen kyseistä bändiä katsomaan. Paras iltapala on KOFF ja rockmusa.
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, että kuis män työhaastattelu? Vai menikö ollenkaan?Pete2004 kirjoitti:Ei hitto. Huomenna olis työhaastattelu kymmeneltä, ja nyt kauhea känni päällä. Ei ollut tarkoitus juoda kuin pari, mutta kun tuoppi maksoi vaan euron. Toivottavasti se oli vähän miedompaa.
Eiköhän Pete2004 vastaa kunhan herää ;) Näin voisi olettaa.mice kirjoitti:Ihan vaan kiinnostaisi tietää, että kuis män työhaastattelu? Vai menikö ollenkaan?
bozik kirjoitti:Kalsarikänneily on silti edelleen rock !
Voin hyvin kuvitella vaimokultien olevan tuollaisia epäileviä Tiinoja. Varmasti sinullakin täysin mahdoton tilanne surullisin kasvoin selvittää vaimolle, että "voi hitsin hitsi kun sä joudut sinne iltavuoroon" sitten vaan alistuneena jatkat "noh, eihän sille tietenkään mitään voi. Mä varmaan sitten joudun yksikseni katselmaan töllöä ja selailemaan netin asiapalstoja. Kait tämän jotenkin kestää". Ulko-oven sulkeutuessa aukeaa jääkaapin ovi, jos sinne olisi jostakin sattunut unohtumaan hivenen olutta.pernaveikko kirjoitti:Olen vielä töissä, mutta tajusin vasta, että vaimo on iltavuorossa. Se aina joskus epäilee, että minusta on vaan hyvä, kun se on iltavuorossa aika usein.
Kyllä mä sinne kymmeneksi menin. Olo oli kyllä vielä aika huono. Meinasin soittaa ja siirtää sitä myöhemmäksi, mutta en kehdannut kun se paikka aukesikin vasta kymmeneltä. Väsytti tosi paljon, ja enimmäkseen mä siellä vastailin vaan "joo". Yritin hengitellä eri suuntaan, ja kun joku tuli lähelle, niin yritin olla melkein kokonaan hengittämättä. Mynthoniakin tuli vedettyä kourallinen ennen sinne menoa. Sit kun tulin kotiin, niin nukuin vielä viiden tunnin päiväunet.mice kirjoitti:Ihan vaan kiinnostaisi tietää, että kuis män työhaastattelu? Vai menikö ollenkaan?
Humpauttaja kirjoitti:Onko muita tiistai-iltana viihtymässä kalsareissaan tai ehä ilmankin?
Humpauttaja kirjoitti:Onko muita tiistai-iltana viihtymässä kalsareissaan tai ehä ilmankin?
HerraHermanni kirjoitti:Onko mitään parempaa olemassa kuin juoda olutta kalsareillaan ja kuunnella saksankielistä humppaa ála Eläkeläiset?
Humpauttaja kirjoitti:Itse kallistuisin naisen kosketukseen, mutta en sitten tiedä...
HerraHermanni kirjoitti:Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.
HerraHermanni kirjoitti:Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.