Kalsarikänniketju

• 5 302 926
  • 66 744
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Koff alkoi maistumaan ja Twisted Sister pauhaa taustalla. Lauantaina meikäläinen suuntaa Manseen kyseistä bändiä katsomaan. Paras iltapala on KOFF ja rockmusa.

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Koff alkoi maistumaan ja Twisted Sister pauhaa taustalla. Lauantaina meikäläinen suuntaa Manseen kyseistä bändiä katsomaan. Paras iltapala on KOFF ja rockmusa.

No hyi vittu, rockmusa on ihan persiistä. Varsinkin joku Twisted Sister :D
En ymmärrä miten joku viitsii sellasesta paskasta maksaa mitään.. Kyseessä
lienee ilmaiskonsertti? Esittänevät uuden kesäkumi-biisin?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toista juon, eka tuli juotua kaupungilla aiemmin päivällä. Nyt menossa SOL-olut ja tottakai sitruunan viipale pullon suulla. Tämä onkin sitten viimeinen, jonka jälkeen nukkumaan ja huomenna talkoosiin.

Taustalla soi Iron Maidenin - Rime Of The Ancint Mariner

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Huomenna olis työhaastattelu kymmeneltä, ja nyt kauhea känni päällä. Ei ollut tarkoitus juoda kuin pari, mutta kun tuoppi maksoi vaan euron. Toivottavasti se oli vähän miedompaa.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaks tuntii sitten olin selvin päin. Sitten Viru Valgea teki tehtävänsä, ja nyt en ole selvin päin. Pitäskö lähtee jonnekin...?

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Pete2004 kirjoitti:
Ei hitto. Huomenna olis työhaastattelu kymmeneltä, ja nyt kauhea känni päällä. Ei ollut tarkoitus juoda kuin pari, mutta kun tuoppi maksoi vaan euron. Toivottavasti se oli vähän miedompaa.
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, että kuis män työhaastattelu? Vai menikö ollenkaan?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mice kirjoitti:
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, että kuis män työhaastattelu? Vai menikö ollenkaan?
Eiköhän Pete2004 vastaa kunhan herää ;) Näin voisi olettaa.

Kalsarikänneily on silti edelleen rock !

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
bozik kirjoitti:
Kalsarikänneily on silti edelleen rock !

Olen vielä töissä, mutta tajusin vasta, että vaimo on iltavuorossa. Se aina joskus epäilee, että minusta on vaan hyvä, kun se on iltavuorossa aika usein. Sano siihen sitten, että eikun ihan tosissaan harmittaa, että joudun taas ilmottautumaan ketjuun.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pernaveikko kirjoitti:
Olen vielä töissä, mutta tajusin vasta, että vaimo on iltavuorossa. Se aina joskus epäilee, että minusta on vaan hyvä, kun se on iltavuorossa aika usein.
Voin hyvin kuvitella vaimokultien olevan tuollaisia epäileviä Tiinoja. Varmasti sinullakin täysin mahdoton tilanne surullisin kasvoin selvittää vaimolle, että "voi hitsin hitsi kun sä joudut sinne iltavuoroon" sitten vaan alistuneena jatkat "noh, eihän sille tietenkään mitään voi. Mä varmaan sitten joudun yksikseni katselmaan töllöä ja selailemaan netin asiapalstoja. Kait tämän jotenkin kestää". Ulko-oven sulkeutuessa aukeaa jääkaapin ovi, jos sinne olisi jostakin sattunut unohtumaan hivenen olutta.

Tällaisina työpäivinä mitä tänään on ollut pitäisi työntekijöitä rohkaista joukolla kalsarikänneilemään työpaikalla. Nuppi on niin tyhjä, ettei mitään järkevää saa aikaiseksi, voisi siis hyvin kalsarikänneillä. Eikä mulle ihottumaa siitäkään tulisi, että jaan huoneeni pirteän opiskelijaneidon kanssa, joten kalsariseura olisi vähintäänkin hyvää. Samalla voisin keräillä lomarahoja myymällä lippuja vanhemmille kollegoille, jotka saisivat korvausta vastaan roikkua ovellamme katselemassa kun kalsaroimme.

En mä silti usko, että työnantaja tällaista kalsarikehoitusta antaa, vaikka hyvin voisi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mice kirjoitti:
Kyllä mä sinne kymmeneksi menin. Olo oli kyllä vielä aika huono. Meinasin soittaa ja siirtää sitä myöhemmäksi, mutta en kehdannut kun se paikka aukesikin vasta kymmeneltä. Väsytti tosi paljon, ja enimmäkseen mä siellä vastailin vaan "joo". Yritin hengitellä eri suuntaan, ja kun joku tuli lähelle, niin yritin olla melkein kokonaan hengittämättä. Mynthoniakin tuli vedettyä kourallinen ennen sinne menoa. Sit kun tulin kotiin, niin nukuin vielä viiden tunnin päiväunet.

Mut kyl mä sain sen työn, tosin se oli melkein jo sovittu ennen tonne menoa. Paska duuni paskalla palkalla, eikä kestäkkään kuin kuusi viikkoa. Hävettää kyllä tosi paljon toi mun aamuinen juttu.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmottaudun ketjuun.

2 aamua, 2 iltaa, 2 yötä ja 4 vapaata. Näin menee kierto meikäläisellä kesätöissä. Tänään tuli työputken toinen aamuvuoro suoritettua, joten huomenna iltavuoro edessä ja siksipä tänään onkin hyvä ilta palkita itsensä kalsaroimalla. Eilen lisäksi oli palkkapäivä. Sivistyneesti kuitenkin, jotta huomenna klo 15 on töissä taas skarppina. Vastuullista hommaa kun on se.

Tarkoitus oli ostaa sikspäkki, mutta kun tyrkyttivät olvin mäyrää parin euron lisähinnalla ja vielä kylmästä, niin eihän sitä voinut kieltäytyä.

Onko muita tiistai-iltana viihtymässä kalsareissaan tai ehä ilmankin?

Päänsärkyä hoidellaan suomiviinalla ja pisang ambonilla. Ei ole vielä hellittänyt. No kunhan viimeistään lauantai aamuksi kykenee äiteen luokse muuttotalkoisiin. Tarkoitus kyllä jo huomenna sinne mennä. Auttamaan pakkaamisessa. Eilen ja tänään siellä tuli jo oltua. Onneksi isoveljet tulee myös. Itsellä selkä "onneksi" aika paskana, eli ei isompia rojuja voi kanniskella. Jos tässä nyt suuntaisi tuohon terassille, eli omalle pihalle kissojen kanssa.

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Humpauttaja kirjoitti:

Paljos sitä on jo otettu siitä mäyriksestä, kun ollaan päivissäkin noin sekaisin? Tänään on kylläkin torstai :-)

Ja täällä ollaan kalsarikänni meiningeissä, tosin kylläkin verkkarit jalassa.... Viimeistä lomaviikkoa viedään, joten joutuu ottaan kyllä olutta vitutukseen. Pitäis varmaan lotota lauantaina, jos sais jatkaa lomaa hamaan loppuun asti....

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humpauttaja kirjoitti:

Torstaina ainakin on. Juuri kirmaisin lähikaupasta kylmä siksari ja lämmin edi repussa. Vodkapatteri on hyvvee. namiskuukkeli.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katohan vaan! Ei tässä työssä ole enää mitään väliä päivillä. Laskee vaan aikaa seuraaviin lomiin ja se on siinä. Ihan ku olis intissä, tosin "hiukkasen" parempaa päivärahaa heruu. Ehkäpä tuo tiistai tuli juuri siitä, että kaksi vuoroa tehty, ikäänkuin olisi tiistai.

Tiistaina lomille, mars mars...

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko mitään parempaa olemassa kuin juoda olutta kalsareillaan ja kuunnella saksankielistä humppaa ála Eläkeläiset?

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HerraHermanni kirjoitti:
Onko mitään parempaa olemassa kuin juoda olutta kalsareillaan ja kuunnella saksankielistä humppaa ála Eläkeläiset?

Itse kallistuisin naisen kosketukseen, mutta en sitten tiedä... Sinut tuntien en voi kyllä olla ihan varma.

Pitäähän sitä vielä ottaa, ettei ohi aiheen mene :D

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Humpauttaja kirjoitti:
Itse kallistuisin naisen kosketukseen, mutta en sitten tiedä...

Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HerraHermanni kirjoitti:
Niin, sä kun olet nyt vasta päässyt naisten kanssa lähietäisyydelle, niin kyllähän se tolta tuntuu tuossa vaiheessa. mutta ootappa sitten kun se ihanuus on 50v lortto. :D. otetaan lortoille.

Voi sua parkaa. Olen pahoillani, että olet jo siinä tilanteessa.

Joo otetaan. Mäyris alkaa taittua ja fiilis paranee. Miltä tuntuu duunarina tehtaassa, jos on krapula? Sitä tunnetta ne raavaat miehet siellä päivittelee harva se päivä, ehkä pääsen huomenna itsekin kokemaan sen.

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HerraHermanni kirjoitti:

Mites se menikään, ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa :-) Joten lisää viinaa vaan koneeseen...

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
kokenutta lihaa. :D ei vaan. onneksi ei tuollaisia lorttoja pyöri nurikissa. hitto, töissäkin ahistelee joku stanana pervo-heidi. jättäisi minut rauhaan
. nyt kaljaa

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edelleen täällä. Mäyris kohta menny. Alotin vakavan keskustelun muijan (en tiiä ees voinko kutsuu sitä mun muijaks, millon saa kutsua omaks muijaks) kanssa meidän suhteesta. Tähän asti menny ihan hyvin, katotaan meneekö loppuun asti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy