Kalsarikänniketju

  • 5 240 643
  • 66 676

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amerikan gladiaattorit 89!! Gemini, Malibu!

Kiitos JIM kanava.

Tuo Amerikan Gladiaattorit on muuten ainakin noiden mainoskuvien perusteella suhteellisen homoeroottisen näköistä touhua. Ei ole kyllä tullut tosin yhtään katsottua itse ohjelmaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Mahta~waa! Malibu mies linjoilla. OMasta viinakaapista löytyy tätä helmeä joten otetaanpa sitä ja kuunneellaan Septemberin In Orbit levyy saatana. On tuo Petra vaan kuuma kissa saatana. Tässä esim. Looking For Love veisu -> http://www.youtube.com/watch?v=SvYN1YduHiI

Sit mul on pullo isoo Geetä. Kukaan muu täällä ei tajuu mitä se on paitsi Blue J joka ei taida olla linjoilla? Karpo päivää ja nyt Mikko Koukin malja.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sit mul on pullo isoo Geetä.
Ei taida mennä arvaus oikein tai sitten edellinen nimimerkki on jo nakit silmillä ja kirjoitus vähän takeltelee, sillä iso Gee on nimenomaan ko. juoman isompi pulloversio, jolloin oikea kirjoitusasu olisi "mulla on yksi iso Gee". Juoma tunnetaan yksinkertaisesti nimellä "Gee".
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No mulla on Gampinaa joku vajaa puol litraa jälellä. Laitoin just hienon kellon ranteeseen ja laitoin Capin päähän. Oon aika vitun liekeissä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Oon aika vitun liekeissä.

No hienoa. Kävipäs tässä muuten melkoinen sattumus pienelle ihmiselle. Pelitili vuodelta ää ja öö on Billy Mäellä. Ajattelin että josko tuota jokeripokeria muutakaan keksiessä himpun kokeilisi. Ymmärsin lopettaa (vanhemmiten viisastuu) ja jäin parin kuukauden ruokarahat voitolle. Harmi vaan että näistä pitää meillä olla ihan hyshys. Ei ole hyvä se uhkapeli. Paitsi Vakio, jonka olen brittiseasonin aikaan saanut ajettua läpi. Tietenkään en silloinkaan kerro kuinka paljon järjestelmäni maksavat...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kim Herold on mieshuora. Kannatusta? Kuuntelen just Social Butterflyta ja yrjö nousee kurkkuun. Nyt on pakko kaivaa hihasta kovempaa matriaalia. Ooottakaas. Kohta likitetään ja kunnolla perkele! Luvassa nöyryyttävää musiikkia 90 luvulta, luvassa todennäköisesti flanellipaitoja yms.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olen niin ruma, mutta se on OK, koska niin olen minäkin. Kännissä kuin Pena laatikossa. Jos tässä tuppukylässä (respekto kaikille, jotka kaatuivat edes paikkakunnan puolikkaan säilymisessä kartalla) olis karaokebaaria ni laulaisin tätä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kim Herold on mieshuora. Kannatusta? Kuuntelen just Social Butterflyta ja yrjö nousee kurkkuun.

Ei tule kannatusta täältä tällä kertaa... Heroldin ääntä on rasittavaa kuunnella useampi biisi putkeen mutta muutama ihan hyvä kipale Humanelta/Heroldilta löytyy. Eikä tuo Social Butterflykaan ihan kelvoton ole.

EDIT: Mutta se täytyy sanoa että perkeleen kateellinen minä olen Heroldille siitä että se pääsi taivuttelemaan Sanni Siuruaa siinä tanzuohjelmassa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä vittua Nakkikastike horiset? Jani Hurme on tullut tunnetuksi jääkiekkomaalivahtina, mutta Janne Hurme laulajana. Sitä en tiedä, ovatko nämä Hurmeet sukua keskenään, mutta Janne tässä laulaa.

Jaa että tällainen "teema". Nyt saa jo varmaan nauraa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus koko elämä tuntuu yhdeltä pitkältä kakulta, mutta kysyjä tuskin tarkoittaa sitä joten vastaan että en ole ollut lusimassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuta kuin Nakkikastike Kylmää rinkiä ja Pako-sarjaa katselet lähiaikoina. Jatkikseen voinet kirjoittaa vankilastakin, eikös niissä ole hoitolaitoksissa ole kaikki vermeet ja välineet. Ja tietysti kirjoitat KK-ketjuun.

En ole ollut lusimassa, paitsi yhden yön Joensuun, ja yhden yön Tallinnan putkassa. Hienoja kokemuksia, joita muistellessa tuntee eläneensä!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minnekäs täältä kaikki hävisi? Ei kai vielä nukkumaan?
 

Wolves

Jäsen
Lasketaanko arvoisaan joukkoon, jos pakon edessä joutui vierailulla nauttimaan muutaman oluen, mutta järkiin tultuaan siityi kotiin ja kaljalaatikon ääreen...

Jos lasketaan, niin täällä olen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös