Kalsarikänniketju

• 5 309 063
  • 66 757

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olen niin ruma, mutta se on OK, koska niin olen minäkin. Kännissä kuin Pena laatikossa. Jos tässä tuppukylässä (respekto kaikille, jotka kaatuivat edes paikkakunnan puolikkaan säilymisessä kartalla) olis karaokebaaria ni laulaisin tätä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kim Herold on mieshuora. Kannatusta? Kuuntelen just Social Butterflyta ja yrjö nousee kurkkuun.

Ei tule kannatusta täältä tällä kertaa... Heroldin ääntä on rasittavaa kuunnella useampi biisi putkeen mutta muutama ihan hyvä kipale Humanelta/Heroldilta löytyy. Eikä tuo Social Butterflykaan ihan kelvoton ole.

EDIT: Mutta se täytyy sanoa että perkeleen kateellinen minä olen Heroldille siitä että se pääsi taivuttelemaan Sanni Siuruaa siinä tanzuohjelmassa.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä vittua Nakkikastike horiset? Jani Hurme on tullut tunnetuksi jääkiekkomaalivahtina, mutta Janne Hurme laulajana. Sitä en tiedä, ovatko nämä Hurmeet sukua keskenään, mutta Janne tässä laulaa.

Jaa että tällainen "teema". Nyt saa jo varmaan nauraa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus koko elämä tuntuu yhdeltä pitkältä kakulta, mutta kysyjä tuskin tarkoittaa sitä joten vastaan että en ole ollut lusimassa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuta kuin Nakkikastike Kylmää rinkiä ja Pako-sarjaa katselet lähiaikoina. Jatkikseen voinet kirjoittaa vankilastakin, eikös niissä ole hoitolaitoksissa ole kaikki vermeet ja välineet. Ja tietysti kirjoitat KK-ketjuun.

En ole ollut lusimassa, paitsi yhden yön Joensuun, ja yhden yön Tallinnan putkassa. Hienoja kokemuksia, joita muistellessa tuntee eläneensä!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minnekäs täältä kaikki hävisi? Ei kai vielä nukkumaan?

Wolves

Jäsen
Lasketaanko arvoisaan joukkoon, jos pakon edessä joutui vierailulla nauttimaan muutaman oluen, mutta järkiin tultuaan siityi kotiin ja kaljalaatikon ääreen...

Jos lasketaan, niin täällä olen...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki lasketaan nyt mukaan! Sen verran hiljaista näyttää olevan.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jaahas. Ämmä-lauma is back. Nyt täällä vedetään jotain karaokea. "Rakkaus on lumivalkoinen"
Se niistä Kalsarikänneistä sitten. pakkohan tässä on housut laitettava jalkaan.

Wolves

Jäsen
Jaahas. Ämmä-lauma is back. Nyt täällä vedetään jotain karaokea. "Rakkaus on lumivalkoinen"

Ota ne kalsarit pois, niin kyllä ne naiset kaikkonee...kai?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Yötä karaokena, ei käy kyllä kateeksi... Mutta ainahan asiat voisi olla huonommin ja karaokesta voisi tulla esim. Mambaa tai Suurlähettiläitä...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ota ne kalsarit pois, niin kyllä ne naiset kaikkonee...kai?

Riippuu kovasti naisista... Jotkut saattavat oikein innostua tuosta. Mutta loppujen lopuksihan tuo on win-win situation...

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Yötä karaokena, ei käy kyllä kateeksi... Mutta ainahan asiat voisi olla huonommin ja karaokesta voisi tulla esim. Mambaa tai Suurlähettiläitä...

Mambaa löytyy myös tuolta levyltä, mutta siinä vaiheessa kun se alkaa soimaan niin joko akat lähtee, tai sitten minä.
Johonkin on rajat vedettävä.
Sen kuulosta toimintaa, että pakko vissiin tehä tiukempi kuppi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mambaa löytyy myös tuolta levyltä, mutta siinä vaiheessa kun se alkaa soimaan niin joko akat lähtee, tai sitten minä.
Johonkin on rajat vedettävä.
Sen kuulosta toimintaa, että pakko vissiin tehä tiukempi kuppi.

Ymmärrän hyvin! Viime viikonloppuna kävin vähän aikaa istumassa terassilla selvin päin (!) ja kun sisällä alkoi karaoke niin ei auttanut muu kuin lähteä pois. Ei sitä kuuntele perkelekään selvinpäin, kun ei sitä kuuntele edes 9 promillen kumarassa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy