Kalsarikänniketju

  • 5 244 991
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaikuttaa siltä, että tän pitkätukkarunoilijan joutuu lähtee naisiin, leikkimään herkkää villapaitahomoa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Paitsi toi linkki ei toimi...

Mut ettin ite ja toi biisi on aika kuningas jo muutenki, mut livenä on vielä kovempi. Klamydian biisikin on tuttu ja toi sieltä parraasta päästä.

Ottaa tuo automaattinen linkitys 2x tuon httpp:n.... korjattu. Palkitsen itseni sikarilla ja oluella. Vähemmästäkin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saiskos nyt vittu jotain huomiota vai pitääkö näyttää jotain?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
jossain ketjussa sanoit, että tapanasi on keksiä ihmisille lempinimiä..
En kait niin ole tietääkseni mennyt sanomaan. Tai no, mistäs minä tiedän mitä olen sanonut ja mitä se minulle kuuluukaan. Onhan kännykässäni mm. seuraavanlaisia nimiä: Carlos Sainz ja Travolta. Ja toinen noista on painonnostoliiton ex-päävalmentajan nimitys, mitäs meni aikoinaan jossain sedulassa tanssimaan siihen malliin, että tuolla nimellä on saanut jo vuosia kapulassani kulkea. Ja eräs turkulainen on kapulassani nimellä spurgulainen.

Nakkikastike huomioitu!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
En kait niin ole tietääkseni mennyt sanomaan.

Humalassa sekoitettu kaksi wannabeetä. Toisesta olisi tietääkseni ihan täysjäseneksi, mutta sekoitin, sorry vaan...
Olempahan hjumalassa, jestas sentään. No, MKH:n ohjeistusta musiikin suhteen edeleen odottelen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kiitos huomioista :) Johan rupiaa pippelikin elämään. Kuka se selostaja muuten oli aikanaan jossain karsintapelissä kun huusi "Ota alas ja ammu" Kun Sheriffille annetiin joku 1,5 metriä liian korkea keskitys? Iltaa ja lähdetään sitten Seurahuoneelle huoramaan. Eveginia ja Evelina, menkää ja tuokaa Sveta tänne. Litti ja Muurinen nähty pillubaarissa. Ota kuva, voita 77€ !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös