Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Ollaanpas sitä niin nokkelan sukkelia että hymiö sentään. Mutta minkäs teet, ku naiset pyytää.
Tautologiaksi menee mutta menköön. I stand by my statement.
Ollaanpas sitä niin nokkelan sukkelia että hymiö sentään. Mutta minkäs teet, ku naiset pyytää.
Miks vatussa muhun uppoaa tälläinen, lapsuuteen liittyvä helppo musiikki...
En kait niin ole tietääkseni mennyt sanomaan. Tai no, mistäs minä tiedän mitä olen sanonut ja mitä se minulle kuuluukaan. Onhan kännykässäni mm. seuraavanlaisia nimiä: Carlos Sainz ja Travolta. Ja toinen noista on painonnostoliiton ex-päävalmentajan nimitys, mitäs meni aikoinaan jossain sedulassa tanssimaan siihen malliin, että tuolla nimellä on saanut jo vuosia kapulassani kulkea. Ja eräs turkulainen on kapulassani nimellä spurgulainen.jossain ketjussa sanoit, että tapanasi on keksiä ihmisille lempinimiä..
Saiskos nyt vittu jotain huomiota vai pitääkö näyttää jotain?
En kait niin ole tietääkseni mennyt sanomaan.
Humalassa sekoitettu kaksi wannabeetä. Toisesta olisi tietääkseni ihan täysjäseneksi, mutta sekoitin, sorry vaan...
Olempahan hjumalassa, jestas sentään. No, MKH:n ohjeistusta musiikin suhteen edeleen odottelen.
Mielikuvitushahmo;2754958Käviskös menneiden aikojen klassikot- teema??/quote kirjoitti:Hyvin toimii!
Ärsyttää, kun vasta "aikuisena" opin ymmärtämään sanoman biisistä, jonka esittää Don huonot... Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta
jere#3 kirjoitti:Hyvin toimii!
Ärsyttää, kun vasta "aikuisena" opin ymmärtämään sanoman biisistä, jonka esittää Don huonot... Don Huonot-Hyvää yötä ja huomenta
Mikäs se sitten on? kun oon vitun huono lukemaan piilomerkityksiä.
Junnuna sitä piti ihmisiä itsestäänselvyytenä. Pitäis muistaa kertoa kaikille, joita arvostaa, se ihan selvällä Suomenkielellä.
Avopuoliso lukee pääsykokeisiin ja mä juon. Alkaa jo hieman tuntumaan.
...että olis varmaan pitäny kertoo tollekkin miten hyvä tyyppi se on ennenkun meni ammeeseen tehosekottimen kanssa.
Jos joku saa epilepsiakohtauksen ammeessa, niin mitä pitää tehdä?
Muistaa laittaa loputkin likapyykit sinne sekaan...
Kannattaa kuunnella muutakin, kuin tämä linkki: Amos Lee - Colors (Live)
Muista, että naapureille pitää ilmoittaa, jos pitää isommatkin pileet. Osanottajalista on ainakin sen verran suuri, että kopiokoneen liuskat lähimmille naapureille.
Tosin, jos olet omakotitalossa, niin sitten homma bueno.
Koskaan ei kannata luulla ensilinkkiä hyväksi, tai huonoksi... Jossu on kuitenkin _se_ ainoa ja oikea... ja luuleeko joku, että ei.... Tuu haastamaan...