Kalsarikänniketju

  • 5 240 643
  • 66 676

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki lasketaan nyt mukaan! Sen verran hiljaista näyttää olevan.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jaahas. Ämmä-lauma is back. Nyt täällä vedetään jotain karaokea. "Rakkaus on lumivalkoinen"
Se niistä Kalsarikänneistä sitten. pakkohan tässä on housut laitettava jalkaan.
 

Wolves

Jäsen
Jaahas. Ämmä-lauma is back. Nyt täällä vedetään jotain karaokea. "Rakkaus on lumivalkoinen"
Se niistä Kalsarikänneistä sitten. pakkohan tässä on housut laitettava jalkaan.

Ota ne kalsarit pois, niin kyllä ne naiset kaikkonee...kai?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas. Ämmä-lauma is back. Nyt täällä vedetään jotain karaokea. "Rakkaus on lumivalkoinen"
Se niistä Kalsarikänneistä sitten. pakkohan tässä on housut laitettava jalkaan.

Yötä karaokena, ei käy kyllä kateeksi... Mutta ainahan asiat voisi olla huonommin ja karaokesta voisi tulla esim. Mambaa tai Suurlähettiläitä...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ota ne kalsarit pois, niin kyllä ne naiset kaikkonee...kai?

Riippuu kovasti naisista... Jotkut saattavat oikein innostua tuosta. Mutta loppujen lopuksihan tuo on win-win situation...
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Yötä karaokena, ei käy kyllä kateeksi... Mutta ainahan asiat voisi olla huonommin ja karaokesta voisi tulla esim. Mambaa tai Suurlähettiläitä...

Mambaa löytyy myös tuolta levyltä, mutta siinä vaiheessa kun se alkaa soimaan niin joko akat lähtee, tai sitten minä.
Johonkin on rajat vedettävä.
Sen kuulosta toimintaa, että pakko vissiin tehä tiukempi kuppi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mambaa löytyy myös tuolta levyltä, mutta siinä vaiheessa kun se alkaa soimaan niin joko akat lähtee, tai sitten minä.
Johonkin on rajat vedettävä.
Sen kuulosta toimintaa, että pakko vissiin tehä tiukempi kuppi.

Ymmärrän hyvin! Viime viikonloppuna kävin vähän aikaa istumassa terassilla selvin päin (!) ja kun sisällä alkoi karaoke niin ei auttanut muu kuin lähteä pois. Ei sitä kuuntele perkelekään selvinpäin, kun ei sitä kuuntele edes 9 promillen kumarassa...
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ymmärrän hyvin! Viime viikonloppuna kävin vähän aikaa istumassa terassilla selvin päin (!) ja kun sisällä alkoi karaoke niin ei auttanut muu kuin lähteä pois. Ei sitä kuuntele perkelekään selvinpäin, kun ei sitä kuuntele edes 9 promillen kumarassa...

Heh, juuri näin. Ja tuohon 9 promilleenkin on vielä hieman matkaa, niin josko laittais ihan kuulokkeet päähän ja musaa soimaan youtubesta.
Onkos tosiaan amatöörit putoamassa jo kelkasta pois?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos tosiaan amatöörit putoamassa jo kelkasta pois?

Kyllähän se pahasti siltä näyttää, siinä määrin hiljaista on ollut.

Nuo kuulokkeet on kyllä aina varma valinta jos samoissa tiloissa harrastetaan karaokea. Kukahan perkele se on tuostakin keksinnöstä vastuussa, mutta saisi kyllä joutua syytteeseen rikoksesta ihmiskuntaa vastaan!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kyllähän se pahasti siltä näyttää, siinä määrin hiljaista on ollut.

Nuo kuulokkeet on kyllä aina varma valinta jos samoissa tiloissa harrastetaan karaokea. Kukahan perkele se on tuostakin keksinnöstä vastuussa, mutta saisi kyllä joutua syytteeseen rikoksesta ihmiskuntaa vastaan!

No joo. Taitaa pojilla vielä olla omat rajat vähän hukassa jos 2.40 aletaan tippua pelistä pois ;)

Onneks on kaksio, eli ovenkin saa perässä kiinni. Toivottavasti vaan vihaset naapurit ei oo aamulla lappujensa kanssa soittamassa ovikelloa.

Taitaa tulla turha edes kysyä, että onko sikarin harrastajia paikalla, kunhan eihän täällä oo ketään ylipäänsä enää. Ellei -OO- ole harrastajia?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taitaa tulla turha edes kysyä, että onko sikarin harrastajia paikalla, kunhan eihän täällä oo ketään ylipäänsä enää. Ellei -OO- ole harrastajia?

Eipä kuulu kyllä harrastuksiin tuo. Kerran olen yhden tupakin polttanut mutta siihenpä se on sitten jäänytkin...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku näistä vanhoista konkareista saa varmaan orkun siitä, että mun ehtoo meni täysin vituilleen. Haistakaa.......
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai tästä nukumaan pitää vetäytyä kun juttuseura näyttää olevan kovin vähissä. Öitä!
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi puraisu! Ah, hyvää on! Meni vko sit muijan kanssa poikki ja nyt joutui palaamaan opiskelija kämppään asustelemaan, joten kai se on kalsarit vedettävä!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ku ei tuu näemmä oikein naisasioista mitään, niin kait se on tempastava taas. Tosin on senssit, että nainen tulee tänään käymään, mutta minäpä oon sit siinä vaiheessa jo nakit. Sais ilmotella nopeammin ja tarkemmin aikomuksista.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäs varmaan käydä hakemassa lisää kun hyvä nousu on käynnissä. Tuntuisi haaskaamiselta! Nainen lukee taas pääsykokeisiin mä juon. Mun elämä...
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä tänään maistuukin.. Keskiviikkona takas duuniin viikoks ja sit juhannus on vapaa, onneks! Erittäin hyvä syy vetää maanantaina kalsarit ja pelata pokeria..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ilmottaudun joukkoon iloiseen. Iltavuoron jälkeen kävin saunassa ja emäntä kömpi nukkumaan. Virosta tuotu Karhu A maistuu iltapalaksi. Taidanpa avata youtuben ja nauttia musiikista, sekä A oluesta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään vedän hyvällä omalla tunnolla pienet kalsarikännit. Suomen urheiluhistorian yksi tärkeimmistä peleistä on menossa, joten se on ainakin yksien pienten kalsarikännien arvoinen. Huomenna 10.30 mennessä pitäisi mennä töihin ja silloin sinne myös menen. Nyt kuitenkin nautitaan pelistä. Suomella on vielä kaikki mahdollisuudet nousta tasoihin ja voittoonkin. Taistele Suomi!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Syntymäpäivän kunniaksi muutama olut ja sitten konjakkia. Oli muuten ensimmäinen kerta ikinä kun ostin itselleni konjakkipullon. Outoa sinänsä, olen kuitenkin enempi konjakki- kuin viskimiehiä.
Josko pysyisi tänään hanskassa, huomenna sitten kunnon tuiterit. Suas nähä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Uuh, mitä mitättömimmän koulutuspäivän aiheuttamaan ahdistukseen ehdotin everstiystävälleni turinatuokiota tuopin äärellä.

Toistaiseksi on tyydyttävä täyttämään mieleni vain studiossa sähköisesti tallennetulla soitannolla.

Vajaan viikon kuluttua HE tekevät sen itse. Australian artistit, elävänä Euroopassa, vailla viiveitä ilmaisun ilmiasun ja mentaalisen mielihyvän välillä.

Uuh.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös