Kalsarikänniketju

  • 5 236 915
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Musiikkisoitannosta näyttää tulleen viimeisimpänä aikoina tämän ketjun hip, niinpä tässä teille mitä kauneimmin nimetty musiikin kappale:

Freddie are you ready

Huomatkaa Jimin komea parta sekä Pedron kieroutunut ilme jo tuolloin joka ikäänkuin lupailee tulevaa Yömyöhä-huumoria. Pekat sen sijaan ovat vielä ihan asiallisen näköisiä.

Olen tänään jotenkin fakkiutunut tähän kappaleeseen, pozidriivisessa mielessä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Totanoin... Kyllähän se tiedossa on että kalsarikännit pitää vetää kotona yksin mutta onko tää nyt joku next level että vedetään kalsarikänniketjussakin yksin?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nulpit. Nyt on sentääz jo perjantai. Kyllä täällä taas illemmalla ilakoidaan.

I stand as I choose to stand. Taide syntyy tuskasta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On vähän kosteet juhlat. Totuus löytty Elovenasta, mutta mistä paketista? Joo, tuus tänne ni otetaan suihin (sanoi yks akka kerran yhis partyissa) Huomenna tai itteasiassa tänään joutunee vielä ryyppäämää kun tulee vähän vieraita tuolta jostain pitkästä matkasta mutta ei siinä mitään. Heitetään Kabanossit kiukaalle ja hämmennetään ihan urakalla. Ainnin, vittu olin tänään mökillä tekemässä hommia ja ei vittu että ne vitun itikat on ihania. Paukamien määrää ei osaa laskea Pythagoraskaan ja pallogrilli oli liian kuuma. Sainpahan kuitenkin jotain aikaan joten nyt on aika miehekäs olo. Kohta suunnistan xxx-sivustoille janoamaan lihaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yrgh.

Migreenitaistelija Uleåborgir evakuoitiin sodasta monen mutkan kautta Uleåborgiin, kotiin.

Kun käveleskelin bussipysäkiltä kohti himppeä, totesin mielessäni, että tätä perjantaita ei voi kuluttaa ilman olutta, oli niin lomiltapääsyfiilis kun olla ja voi. Näin loppui kahden kuukauden mittainen päihteetön kausi. Armeijan vika.

Ressussa noin 20 huurtunutta Koffia ja mahtavat kertausharjoitusmuistot. Eukko lähti bilettämään. Minä, koira, Jatkoaika ja Koff. En tiedä mitä mieltä tässä pitäisi olla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yrgh.

Migreenitaistelija Uleåborgir evakuoitiin sodasta monen mutkan kautta Uleåborgiin, kotiin.

Sekö maa vyöryy siellä Oulun suunnallakin? Maanantaina oli hivenen vaikeuksia töihin suoriutua, ei syystä siitä kuin yleensä vaan siksi että kuvallinen henkilökortti ei ollut mukana kun en yleensäkään sitä mukana kuljettele. Töihin vievä katu oli nimittäin suunnilleen miinoitettu ja panssariestein varustettu sekä kaikenmaailman tarkka-ampusijat siellä hiekkasäkkien takana väijyivät.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Huolestuttavaa olla tässä ketjussa taas. Vaimo on lähetetty pitkälle pois (keski-pohjanmaalle) ja itse juon olutta kalsarit päällä kotona. Hyi, hyi, hyi, meitä veikkoja, jotka viinalle olemme heikkoja...(by Eppu Normaali)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä, Jatkoaika, Karhua, ei koiraa, eikä minun lisäksi muita elollisia tässä tilassa, täällä Oulussa. Rock-musiikkia tv2:lla taustalla.

Kaijonharjussa taas oli joku ammuskellut leikkipuistossa, parempi pysyä kämppäänsä linnoittautuneena, vaikka onhan sitä moni kotiinsa kuollut mutta tässä tilanteessa kotonansa parempi.

Ei olisi nyt aikaa tähän mutta minkäs teet, kun tekee mieli tehdä, vaikka moraali huutaa toista sanomaa.

Nyt mennään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Täälä ollaan. On korillinen kylmää KOFFia ja pizza tilauksessa! Mökille piti lähteä, mutta ei noi muut perheenjäsenet nyt kuulemma haluakaan lähteä. Nyt toiveissa onkin, että taivas repeäisi ja vettä sataisi kokoyön. Ei näin hiostavaa ilmaa jaksa kukaan.

Kaljottelu musiikkina toimii Popeda: http://www.youtube.com/watch?v=9FTxz6uQ9xA
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sekö maa vyöryy siellä Oulun suunnallakin? Maanantaina oli hivenen vaikeuksia töihin suoriutua, ei syystä siitä kuin yleensä vaan siksi että kuvallinen henkilökortti ei ollut mukana kun en yleensäkään sitä mukana kuljettele. Töihin vievä katu oli nimittäin suunnilleen miinoitettu ja panssariestein varustettu sekä kaikenmaailman tarkka-ampusijat siellä hiekkasäkkien takana väijyivät.

Maa vyöryy ympäri Suomenniemen. Tämähän on suurin sotaharjoitus miesmuistiin. On kaupunkisotaa, ilmasotaa, merisotaa, jänkäsotaa. Joku kai porautuu maan alle.

Olin itse viestimiehenä Sodankylän jääkäriprikaatin alaisen Pohjois-Suomen Viestipataljoonan esikuntakomppanian huolto- ja komentojoukkueen viestiryhmässä. Meidän harjoituksemme nimi oli Maanvyöry 09 Vyötärö. Me siis turvasimme maamme vyötärön viestiyhteydet.

Hassu tämä känni. Pariin-kolmeen kuukauteen en ole mitään ottanut, ja nyt kun olen ottanut kahdeksisen olutta, alkaa pönttö olla aika sekaisin. Koira söi juuri kilon ulkofilettä, jonka päiväys oli mennyt umpeen. Mitähän sitä ite söisi... Pölyä ja mausteita.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Syntymäpäivän kunniaksi muutama olut ja sitten konjakkia. Oli muuten ensimmäinen kerta ikinä kun ostin itselleni konjakkipullon. Outoa sinänsä, olen kuitenkin enempi konjakki- kuin viskimiehiä.
Josko pysyisi tänään hanskassa, huomenna sitten kunnon tuiterit. Suas nähä.

Tässä ollaan, tuhannen päissään. Vaikeuksia ossua näppäimistölle. David Bowien Starman soi. Päälle synttäreiden juhlien myös valmistuminen. Jumaliste, ihaninta ikinä sitte seksin alle alaikäisen kanssa!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Et kai vain Oulun yliopistossa kannuksiasi tienaa?
En minä tv2:sta yleensä harrasta.

Olisivat ne männä vuonna Oulun yliopistolle ottaneet töihin, kunhan palkkaa ei olisi tarvinnut maksaa. Tuumin hetken asiaa ja kieltäydyin. Kun on ollut palkallisena sisäministeriössä, ei palkattomana Oulun yliopistossa työskentely ajatuksenakaan oikein inspiroinut. Kontrastit luovat maailmasta kermaperseentäytteisen.

Ostin 6packin olutta, 8 %:n Karhua. Ihan kivasti hujeltaa ylätasolle vilistelemään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Fiddu kun pitäisi ruveta gradua pähkäilemään kasaan, vaan olutta vaan kippaan ja palalaikka soi. Eikun eipäs soi vaan Gilmourin kitara, mutta kuitenkin. Jälkikasvu tuupattu mummolaan vaihteeksi, rouva tuossa puuhailee omiaan ja mie juovun epätasaisesti mutta takuuvarmasti.

Kun tuutte Joen kaupunkiin niin käykää Deli Chinassa vetämässä jättikatkarapuja osterikastikkeessa. Oli meinaan hyvää se.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Fiddu kun pitäisi ruveta gradua pähkäilemään kasaan

Kun tuutte Joen kaupunkiin niin käykää Deli Chinassa vetämässä jättikatkarapuja osterikastikkeessa. Oli meinaan hyvää se.
Ke olisi pääsykoe. Siihen pitäisi lukea yötä ja päivää. Noh, paikkaan lukemattomuuden luontaisella neroudellani, ehhehe.

Joen kaupunkiin kaipuu kova, viimeksi tänään mietin, että jaksaako heinäkuuhun asti odotella sinne pääsyä. Omakotitaloa Etuovi.comista ja muualta Joensuusta jo tässä katseltu...

Eilen tein punttitreenin tämän kultalevynkin saavuttaneen suomalaisen muusikon soidessa Juutupukalla (tämä linkin kuvaus saanee riittää, häh). Samaan aikaan voimassaoleva kesämekossaan tanssi 1980-luvun tyyliin keittiössä tämän kipaleen tahdissa. Vieläkin kuvitus tuosta hetkestä huvittaa päntiönnään mielessä. Etenkin kun musiikkimakumme on jotain ihan muuta. Evil musiikkisetänä ei tätä ymmärtäne edes hjuumorimielessä. Sairastahan tämä onkin, eikä sitä siis pidäkään ymmärtää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tajusin tänään, etten olekaan ihan nuori enää: eilisilta venähti vähän, ja tänään on tehty kuolemaa. Neljästä tovi sitten kotimatkalla imaistusta gintonicistakaan ei ollut yhtään apua, vaikka yleensä jo pari saa olon ihan inhimilliseksi. Ja mitään kiinteää ravintoa ei ole voinut harkitakaan koko päivänä. Hyi hitto.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eikun eipäs soi vaan Gilmourin kitara, mutta kuitenkin.

Gilmoren tytöt iskee paremmin. Siinä oli sitä jotain.
Hommelit hoidettu ja nyt voi olla, niinkuin Ellun kanaset; saunaa ja olutta. Huoli huomisesta menee akselille, että kuitenkin sisäinen kello herättää 07 ilmoittaen, että ollaan myöhässä, mutta koitan painaa ohi tilanteen.

Aah, gilmoren tytöt....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Gilmoren tytöt iskee paremmin. Siinä oli sitä jotain.
Totta. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä; minä voisin herätä äiti ja tytär Gilmoren välistä ihan milloin vaan.

Sittenhän on Gary Gilmore ja Doug Gilmour, mutta se onkin jo kokonaan toinen juttu se.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Evilin mukaan (<- sisältää erään Evilin postauksen Jatkoaika.comiin) siellä on siis ollut tänään hauska päivä. Itse en välttämättä haluaisi kuulla enempää mutta anna palaa vain jos siltä tuntuu.

Tapauksessani kuoleman tekeminen tarkoitti kyllä aivan järkyttävää kankkusta. Mitään tähän edes jotenkin verrattavissa olevaa muistan kokeneeni vain 1.1.2007.

Äläkä valehtele, tietysti sä olisit halunnut lukea runkkujuttuja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Äläkä valehtele, tietysti sä olisit halunnut lukea runkkujuttuja.

Kerrotko hieman lisää tästä?
Miten ajattelit juuri näin / mikä yhdistää ajatukset näin jääkiekkoaiheisesti painottuvalle palstalle...

runkkujuttuja... hmmm....
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerrotko hieman lisää tästä?
Miten ajattelit juuri näin / mikä yhdistää ajatukset näin jääkiekkoaiheisesti painottuvalle palstalle...

runkkujuttuja... hmmm....

Onhan siitä ihan tilastot olemassa, että surin osa jatkoaikalaisista on runkkareita.

Itse ketjuun liittyen. Nopein voisi sanoa, otanko seuraavaksi A. Le Coqin vai tujauksen viskiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös