Kalsarikänniketju

  • 5 246 184
  • 66 703

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sen verran vielä aiheesta, että jokunen vuosi sitten katkoin välit velipoikaan, kun ei enään jaksanut sitä paskaa. Asia tullee vituttamaan lopun elämää, mutta minkas teet.

Aihetta sivuten, myös sivuunkirjoittanut katkaisi välinsä omaan äitiinsä tuossa taannoin useammaksi vuodeksi. Välirikolla saatiin aikaan jotain hyvääkin, tuossa taannoin sain kuulla sanat, joita olin odottanut jo monta monta vuotta: "mä toivon, että jonain päivänä voisit antaa anteeksi sen, etten osannut olla äiti sulle". Ei se tokikaan kaikkea korjaa, mutta onpahan edes alku.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku haluaa synkistellä meitsin kanssa: niin tervetuloa: Moody Blues http://www.youtube.com/watch?v=iNalya_4VkQ&feature=channel ja vasta-ajatuksia otetaan vastaan. Olen ollut pohjalla, mutta voiko noukkia ylös...

Ihan kiva synkistelybiisi. Itse "synkistelen" bookmarkeista jälleen kerran löytyneellä edesmenneen Jeff Healeyn loistavalla tulkinnalla G.Harrisonin biisistä While My Guitar Gently Weeps. Vie kyllä Beatles-versiota mennen tullen.

Eli himassa, saunaa ja olutta, kalsareilla ja ilman..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Synkistelyynhän ihan parasta matskua on Tapio Rautavaaran tuotanto. Tästäpä vaikka ensialkuun: Olkoon näin
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä täällä vielä ollaan. Intouduin tuossa kuuntelemaan vähän klassista ja piti oikein heittäytyä seljälleen lattialle fiilistelemään...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Setä Eevilillä on hienovarainen tyyli sanoa, että nyt olisi pikku-Azulin aika suunnistaa nukkumaan.

Vai pitäisikö syödä vielä jotain?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juuri kun luulin, että uusin höpöhöpöketju vie kaikki mennessään, niin täällähän soi edelleen kaunis kalsarikänniketjumainen melodia.

Otanpa sille, kalsarikänniketjun olemassaololle!
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Juuri kun luulin, että uusin höpöhöpöketju vie kaikki mennessään, niin täällähän soi edelleen kaunis kalsarikänniketjumainen melodia.

Otanpa sille, kalsarikänniketjun olemassaololle!

Just lopettelen lomaa ihan kotona kalsareissani ja tuli mieleen ettiä taas tää ketju

mikä on uus höpöhöpöketju ja miksi kkk:lla ei enää ole tapahtumia???
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Pitkästä pitkästä aikaa täälläkin kalsaroidaan. Viime kerrasta on kyllä jo päässyt hävettävän kauan aikaa vierähtämää, mutta josko se tästä vodka-aplaria nautien
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Pitkästä pitkästä aikaa täälläkin kalsaroidaan. Viime kerrasta on kyllä jo päässyt hävettävän kauan aikaa vierähtämää, mutta josko se tästä vodka-aplaria nautien

Tervetuloa mukaan, täällä mennää oluen voimalla vielä..

lueskelin ketjua taakkepäin ja aika mollivoittoista oli

KALSARIT ON ILONEN ASIA!!!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
taas tää ketju

mikä on uus höpöhöpöketju ja miksi kkk:lla ei enää ole tapahtumia???

No kun tuolla on se höpö-¨puhutaanpaskaa ketju(löytynee kierrätyskeskukseksen kärkipäästä) mihin ihminen voi purkaa tuntojaan nimeltään tänne on pakko kirjoittaa ja lällätilää. Ja sitä ei vielä ihme kyllä vielä ole suljettu. Ja hyvä niin.

Kalsarikänniketjju on silti täällä tänään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hei banaaninviljelijä, sait aikaan täällä sen verran hyvän meiningin että jätkä nousee mun kalsarikännijengissä ykkösketjun sentteriksi!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Täällä taas pitkästä, pitkästä aikaa! Joku joka jaksaa voisi etsiä edellisen viestini tästä ketjusta. En edes tiennyt/huomannut, että on kierrätyskeskukseen siirtynyt.

Anyway, nyt taas messissä! Kaverit lähti noin 5 min sitten ja saman tien siirryin illanistujaisista kalsareihin. Olutta jääkaappi pullollaan ja makkaraakin löytyy pari pakettia jos nälkä pääsee yllättämään.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
riittääkö nykyään että lukee palstaa vai pitääkö kirjottaa että voi sanoa olevansa täällä?

Kattokaa pari tuntia taakkepäin kirjotuksia, eli onko ketään oikeasti kalsareissa tänään?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mopo lähti käsistä, joten jos joku haluaa kommentoida niin aikaa on noin puoli tuntia. Siinä ajassa desi huikalla juotua talousviskiä tehnee tehtävänsä. Aí laike Jatkoaika kalsarikänniketju.

Tervetuloa kalsarikänniketjuun tinttaamaan. Täällä kohtaavat yön yksinäiset tinttaajat, joita maailma ei muutoin tunne. Jos koet olosi epäilyttäksi, tule tänne ja kalsarikänniketju näyttää sinulle tien.

Vittu, en saanut tänäänkään pillua.

Eukko on tuollainen ja minä olen päissäni.

Ötyä, palaan asiaan kun Pommaciin on pistetty alkoholia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös