Kalsarikänniketju

  • 5 246 165
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Setä Eevilillä on hienovarainen tyyli sanoa, että nyt olisi pikku-Azulin aika suunnistaa nukkumaan.
En mie sitä, näytti vaan niin hiljaiselta.

Asuuko kukaan teistä naisen kanssa, joka röyhtäilee ja piereskelee enemmän kuin helvetisti?
Rouvani ainakin asuu sellaisen miehen kanssa.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Uusi päivä, uudet kalsarit.

Olutta, ja Screwdrivereita ääntä kohti.

Lamb Of Godin Wrath kuuntelussa tällä hetkellä.

Kippistä vaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hei banaaninviljelijä, sait aikaan täällä sen verran hyvän meiningin että jätkä nousee mun kalsarikännijengissä ykkösketjun sentteriksi!

Mä en osaa pelat ku vasenta laitaa. Saanko sen roolin? Jaa missäs muut on, eikö kukaan tohi kirjoittaa näihin kolmeen ketjuun enää, ku yks meni nää haukkumaan??
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan sama, haukkukoon kuka tahansa.. Kolme ketjua? Monena sä näät tän kk-ketjun?
Lisempää.

Siis tämä ketju, mun uus supermahtavaketju ja tyhmien kysymysten ketju haukuttiin, niin eipä niihin enää sit tohita kirjottaa. Vasta toinen olut meneillään, mutta kun tuskin kotona maltan koko iltaa pysyä, niin aattelin kirjottaa ny.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Loiventeluksihan tämä menee tänäkin iltana kun on eilisen matkaillut ja päässyt aamuyöstä vasta kotiin. Reissussa rähjääntyy, näemmä.

Kuuntelussa Thelonious Monk: Blue Monk, loistava kokoelma jonka kaappasin Anttilan alennuskorista aikanaan järisyttävään hintaan 1,99 €. Helmiä sioille, en paremmin sano.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Muija lähti jonnekin tyttöjen iltoihin, eli pitkästä aikaa vois vetästä ihan rehelliset kalsarikännit.
Muutama lonkero alla ja kohta vois siirtyä vähän väkevimpiin.
Nyt futista ja yöllä änäriä. Mikäs täsä otelles.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Otto, Tapio ja Karhu tulivat käymään. Pitänee sen kunniaksi ottaa kunnon anskut.

Muista, että naapureille pitää ilmoittaa, jos pitää isommatkin pileet. Osanottajalista on ainakin sen verran suuri, että kopiokoneen liuskat lähimmille naapureille.
Tosin, jos olet omakotitalossa, niin sitten homma bueno.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyppää junaan... laitan kohta saunan lämpenemään...

No just tulin saunasta ja että kaikkien ilta menisi pilalle, kerron olevani tällä hetkellä täysin ilman vaatetusta. Kyseessä lienee sitten pallikännit tai jotain. Sinänsä houkutteleva tarjous, mutta huomenna pitää olla viemässä kersoja synttäreille klo 15.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko mulla enää paikkaa pelaavassa kokoonpanossa? Kattokaa hei statsit hei! Liechenstein oli näemmä rankonut Suomea mutta samantien kun luvattoman vastaanottimeni aukaisin Miklu "Riisikebab" Forsell iskee Suomen tasoihin ja aloittaa maalijuhlan joka päättyy siihen että lopputulos on 2-2. Se on mulla tulosvedossa saatana.

Ruokalistalla oli ronkeloa ja olutta nyt enää olutta ja sitäkin hyvin rajallinen määrä (14 kpl).. Piti käydä hommaamassa uus näppis kun tuhosin entisen jaloviinalla. Nyt en kyllä jaksa lisäillä mitään Youtube linkkejä mutta suosittelen Spice Girlsia ja Andreas Johnsonia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kysymys kuulukin että mitä täällä HOURITAAN!! Äkäkäkäkäkä... okei. Miks Fred vihaat runoilijoita?

Lähinnä sen takia että ne sumusilmäiset (mikä on seurausta enimmäkseen kemiallisista reaktioista heidän kehojensa ja niihin implementoitujen vieraiden yhdisteiden välillä) pitkätukkaeteerikot vie kaikki parhaimman näköiset naiset puhumalla paskaa silmät ja suut täyteen. Mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Lähinnä sen takia että ne sumusilmäiset (mikä on seurausta enimmäkseen kemiallisista reaktioista heidän kehojensa ja niihin implementoitujen vieraiden yhdisteiden välillä) pitkätukkaeteerikot vie kaikki parhaimman näköiset naiset puhumalla paskaa silmät ja suut täyteen. Mulla muuta.

Näin on, eivätkä vittu soikoon muuta naisten eteen tee, kun leikkiivät herkkää villapaitahomoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös