Eikös vaimokaan saa olla kotona kun kalsaroidaan? Jos ei niin potkin sen pihalle.Kalsarointiinhan kuuluu olennaisesti se että on jo etukäteen päätetty pysyä kotona koko ilta - yksin.
Kalsarointiinhan kuuluu olennaisesti se että on jo etukäteen päätetty pysyä kotona koko ilta - yksin.
Sorry, no hard feelings, kiva nähdä. Onks sulla hiukset jotenkin erilailla?
Heipä hei kaikille. Mitäs tänne kuuluu? Kaik okei?
Pitkästä aikaa pääsen tännekin riehumaan. Musiikissa tänään tällä hetkellä Hectorin "Nukkuva Stadi"... Ja toki kalja kourassa.
Eikös vaimokaan saa olla kotona kun kalsaroidaan? Jos ei niin potkin sen pihalle.
Tuo on yksinäisten etu.
Kalsaroittin aikani, ja nyt poistun takavasemmalle.
Kivittäkää jos haluatte.
Miksi helvetissä kaipaan Las Palmasia ja Isla de Gran Canariaa? Luulisi, että riittää vuoden olo siellä? Kertokaahan humalaiselle Brunolle...
Halpa viuna ja heikko Suomalainen liha?
Ai niin, olihan mulla teille asiaakin. Miksi helvetissä kaipaan Las Palmasia ja Isla de Gran Canariaa? Luulisi, että riittää vuoden olo siellä? Kertokaahan humalaiselle Brunolle...
Ooo Las Palmas
Ooo Las Palmas
Sun luoksesi lämpimään
Ai niin, olihan mulla teille asiaakin. Miksi helvetissä kaipaan Las Palmasia ja Isla de Gran Canariaa? Luulisi, että riittää vuoden olo siellä? Kertokaahan humalaiselle Brunolle...
Melkein onliner, et koittais arvata vielä mun henkilöllisyyttä?
Ootko sie se Urho Kaleva Kekkonen? Eiku Elvis Persley. Eiku Jeesus.Melkein onliner, et koittais arvata vielä mun henkilöllisyyttä?
En uskalla vastata, saan vielä penalttia.
Mitäs veli Järgukselle muuta?
Kuis itellä, kuukauteen ei oo sua näkynytkään.... oleks ollu lomalla vai kuinka...
Ootko sie se Urho Kaleva Kekkonen? Eiku Elvis Persley. Eiku Jeesus.
Ransvestiitti?olen siis Ransu
Ransvestiitti?