Kalsarikänniketju

  • 5 247 112
  • 66 704

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voiko tänne kirjoittaa tällainen tosisatunnaiskalsarikännittelijä? Aina kun ketjua vilkaisen niin täällähän on samat konkarit aina vaan ja uudestaan!

Vaimo on työmatkalla, tytär höyhensaarilla ja datsuni juo konua ja jeegeriä.

Koneelta soi nyt Von Hertzenin eka. Pehmeää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voiko tänne kirjoittaa tällainen tosisatunnaiskalsarikännittelijä? Aina kun ketjua vilkaisen niin täällähän on samat konkarit aina vaan ja uudestaan!

Vaimo on työmatkalla, tytär höyhensaarilla ja datsuni juo konua ja jeegeriä.

Koneelta soi nyt Von Hertzenin eka. Pehmeää.

Se, että aina on samat jannut asialla, ei toivottavasti tarkota että touhu menis sisäsiittoiseksi. Mukaan kiitos. JuoJuo!! äkkiä joutuin ennenkun muijas herää!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jos kukaan, niin Mielikuvitushahmo on juuri se yksilö tänään jonka sopii ja voi kommentoida näinkin kännistä tilaa missä Blue J tällä hetkellä ratsastaa. Olisipa poni, muulikin kävisi. Aasista en oikein tykkää ja laamat ovat ainakin Kapteeni Haddockin mielestä perseestä.

Antakaa minulle eläin jolla ratsastaa!

No nyt irtois halvalla tommonen setlannin kääpiömursu-uros, kelpaako vai tehäänkö siitä kintaat? Tosin voihan niitäkin sitte laittaa...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ehkä ihan pikkuriikkisesti menee humalan puolelle, kun on tänään juhlistanut oman esikoisen syntymää. Nyt tuli avattua viiminen kalja mikä jääkaapista löytyi. Tämän jälkeen varmaan kutsuu nukkumatti, mutta käydään nyt röökillä ja fiilistellään vielä hetki. Huomenna sitten isommat varpajaiset mahdollisesti.

No voihan perkele tätäkin. Tullaan ja väännetään sitä puukkoa vielä vähän. Vaikka tämä nyt kuullostaisikin itsensä toistamiselta (ja sehän meille kaikille apukoululaisille tekee ihan hyvää) niin totean että kylläpä on kiva vaan odotella. Dead Kennedys auttaa tosin siihenkin: http://www.youtube.com/watch?v=R11x32WoxrM&feature=PlayList&p=E13161C822F618B1&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Valitettavasti olen jo niin pihalla, etten muista miten linkitys toimii, mutta heittää youtubeen iggy pop ja passenger, niin tiedätte missä tilassa tänne kirjoitellaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
NAINEN! Olet varmaan kuullut hybridibokseista, mutta NYT! Uusinta uutta Mattelilta!! Hybridi-dildo, sopii kaikkiin kolmeen aukkoon ilman lisäsovittimia. Tilaa heti!!! VAIN 25€kpl 1/tls

Lisää kaljaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tero Lehterä on mun idoli.

Jumalauta tätäkin! Eli viimeisen päälle fiksua porukkaa. Nyt vasta huomasin! 1+1 Tero! Kaikkien aikojen hankinta Kerhoon! Koittivat säälittävästi paikata maalmanmestaria jollain helvetin Mika Skyttällä (no offence Lappeen Ranta), mutta vetihän se nöyräksi. Onneksi Tuukka Mäkelä saatiin sentään paikkaamaan aukkoa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Jyri Rönn viheltää MM-finaalissa".

Nyt naurattaa! Paskin tuomari ikinä, missään, kaikki universumin ulottuvuudet, sarjatasot ja lajit huomioiden!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kapteeni haddock olet minun koirani: Giddiap biatch! Ja heipä hei kaikki urhot ja naalit ja muut urpot. Olen matkalla Alabamaan, jotenka näyttelen keskisormea teille matkanvarella. Ja siltikkin olen Suomessa, olenko siis A) Idiootti B) Jokeiden kannattaja C) Kalervo Kummola joka odottaa Taivaallisen konferedaation lähettilästä maanpäälle?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt; Otan edesmenneellle Timo Saarniemelle. Turkulainen rockantropologisti.

Mies oli lukiossa Espoossa äidinkielenopettajani. Opin onneksi kirjoittamisen alkeet ennen sitä, koska siellä ei opittu mitään äidinkielestä, koska se ei ollut pääasia. Niillä tunneilla opiskeltiin elämää.

Tutustuin mieheen Turussa aikanaan, ennen kuin mies kuoli. Jotkut lähtevät liian nuorena.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ootahan, kun tulee toinen... ja sitten äkkiä huuomaatkin pelaavasi fudista pihalla niiden kanssa...( muista ostaa se Liverpoolin peliasu...)

Mä vetäisin kyllä sen Liverpoolin oikean fudisjoukkueen kitin kersan päälle. Paha kurki vaan että taitaa tulla lipunmyyjä... Ja Lontoon paskapäiset brittifrendit menivät heti raskaudesta kuultuaan hommaamaan Arsen keltaisen potkupuvun, Sagnan töhrimänä, lahjaksi. Mitään käytöstapoja!
 
Vissiin se ois viisasta mennä kohta nukkumaan, mutta ei innosta. Vastahan tuota on neljän aikaan eilen aamuna herännyt. Kysyn nyt kuitenkin täälläkin kun en vaan halua uskoa. Voiko mies pyytää naista kahville vapaa-ajalla ihan vaan kaverimielessä (ja samalla kysellä noita henkilökohtaisia kysymyksiä, viitaten kirjoitukseeni tuolla miesasiat ketjussa) Niin, ja miksi miehet vaan on niin helppoja. Ja miksi en vaan tajua käyttäytyä niiden seurassa niinkuin naiset yleensä, vaan heitän jotain levotonta läppää niille.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
No voi sentään. Kännipolttelijalle kävi nyt köpelösti.

Hofnarit loppuivat. Enkä todella voi lähteä hakemaan mistään lisää, vaikka olenkin tilapäisesti YH ja asun Itä-Helsingissä. Täällähän on aina silloin tällöin tapana jättää lapsi nukkumaan ja häipyä itse baariin. Lehdestä voi sitten putkassa lukea kun lapsi on pukenut aamuyöllä ulkovaatteet päälleen ja lähtenyt etsimään isäänsä/äitiänsä jostain.

Joten olen savuitta.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Hah. Sori vaan mut kyllä jos mun kersoille joku futispaita päälle vedetään niin se on ManC. Mieluiten tietty näkisin ne kirmaavan vaan Lukon paidassa :D

Tää on mielenkiintoinen juttu. Mulla lankomies on vankkumaton Tykkimies. Sekä oikeana turenkilaisena kova kirvesrinta (niitä on sielläpäin jonkun verran, tiedä sitten miksi. No, onpahan joulupöydät porukoilla kiinnostavampia)

Se sanoi että hän on jo kummankin pojan kanssa antanut periksi Kerholle (jannut on n. 3 ja yks), mutta että jos joku saatana niille Spursin vehkeitä kantaa lahjaksi niin hän tappaa.

En ole (vielä) koittanut.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No voi sentään. Kännipolttelijalle kävi nyt köpelösti.

Hofnarit loppuivat. Enkä todella voi lähteä hakemaan mistään lisää, vaikka olenkin tilapäisesti YH ja asun Itä-Helsingissä. Täällähän on aina silloin tällöin tapana jättää lapsi nukkumaan ja häipyä itse baariin. Lehdestä voi sitten putkassa lukea kun lapsi on pukenut aamuyöllä ulkovaatteet päälleen ja lähtenyt etsimään isäänsä/äitiänsä jostain.

Joten olen savuitta.

Minä taas landena/muutenkin vaan visiteeraavana ulukomuan asukkina en uskalla tässä Marian kulmalla nenääni laittaa ulos edes tupakille. Tulee pian joku kieroon kasvanut ja niittaa meikäläisen tuohon Mechelininkadun toiselle puolelle.

Mutta sitä vartenhan meillä on liesituulettimet. Ja kappas, onhan noita "kahvikermojakin" vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös