Erittäin kunkku postaus. Arvostan.Dead Kennedys auttaa tosin siihenkin: http://www.youtube.com/watch?v=R11x32WoxrM&feature=PlayList&p=E13161C822F618B1&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
Erittäin kunkku postaus. Arvostan.Dead Kennedys auttaa tosin siihenkin: http://www.youtube.com/watch?v=R11x32WoxrM&feature=PlayList&p=E13161C822F618B1&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
Kyllä vain.
Tero Lehterä on mun idoli.
Jos herää, niin herää siellä Saksanmaalla!
Jaa niin että meni ihan överiksi! No kerrankos sitä!Pitikö se niin kauas lähettää? Kyse on vaan yhdestä illasta...
Ootahan, kun tulee toinen... ja sitten äkkiä huuomaatkin pelaavasi fudista pihalla niiden kanssa...( muista ostaa se Liverpoolin peliasu...)
Sulla oli varmaan typo tuossa, ManC...Hah. Sori vaan mut kyllä jos mun kersoille joku futispaita päälle vedetään niin se on ManC. Mieluiten tietty näkisin ne kirmaavan vaan Lukon paidassa :D
Hah. Sori vaan mut kyllä jos mun kersoille joku futispaita päälle vedetään niin se on ManC. Mieluiten tietty näkisin ne kirmaavan vaan Lukon paidassa :D
No voi sentään. Kännipolttelijalle kävi nyt köpelösti.
Hofnarit loppuivat. Enkä todella voi lähteä hakemaan mistään lisää, vaikka olenkin tilapäisesti YH ja asun Itä-Helsingissä. Täällähän on aina silloin tällöin tapana jättää lapsi nukkumaan ja häipyä itse baariin. Lehdestä voi sitten putkassa lukea kun lapsi on pukenut aamuyöllä ulkovaatteet päälleen ja lähtenyt etsimään isäänsä/äitiänsä jostain.
Joten olen savuitta.
Kyllähän tuo mahdollista on, mulla on duunissa muutamia ihan mahtavia naisia työkavereina. Mutta näissäkin tapauksissa olen kyllästymiseen saakka joutunut vastailemaan kysymykseen "onks teil suhde"?Voiko mies pyytää naista kahville vapaa-ajalla ihan vaan kaverimielessä (ja samalla kysellä noita henkilökohtaisia kysymyksiä, viitaten kirjoitukseeni tuolla miesasiat ketjussa)
Tuntuu ihan siltä että osaat käyttäytä juurikin niin kuin naiset yleenä. Pidä toi. Miehet ovat helppoja.Niin, ja miksi miehet vaan on niin helppoja. Ja miksi en vaan tajua käyttäytyä niiden seurassa niinkuin naiset yleensä, vaan heitän jotain levotonta läppää niille.
Landehan minäkin olen. Harvemmin vaan varustaudun näin huonosti kalsarikänneihin! No eipä silti, tärkeämpää on se, että on juomaa.Minä taas landena/muutenkin vaan visiteeraavana ulukomuan asukkina en uskalla tässä Marian kulmalla nenääni laittaa ulos edes tupakille. Tulee pian joku kieroon kasvanut ja niittaa meikäläisen tuohon Mechelininkadun toiselle puolelle.
Mutta sitä vartenhan meillä on liesituulettimet. Ja kappas, onhan noita "kahvikermojakin" vielä.
Mulla on muuten 1,75 litran jekkupullo - aika käsittämättömän näköinen kuutio!
Koitan välttää lonkeron kutsua ja sitä etten enää vaan ota tänä iltana. Ei ole reilua ettei voi mennä sinne koulutukseen bussilla. Tai voi, mutta perhana en minä siitä ala maksamaan, kun joutuisi kilpailijan autossa matkustamaan loppumatkan.
Anna mennä vaan. Vähennät sitten verotuksesta matkakulut...
NP. Maj Karma: Ukkonen