Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
.. Kehtaa.. en kehtaa.. No mitäs siinä jos ystäväksi liittää, eihän siinä mitään pahaa ole.

Kehtaa ja kehtaa... ensin sormella koittaa, sitten kortsulla laittaa.. eihän sitä lasketa ja jos lasketaan, kun ketä kiinnostaa. Sulla on kaiketi vielä elämä edessä...

Heipähei.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Asiaan kuuluisi murahdus tasatunnein, jotta voidaan laskea, ketkä on vielä hereillä.

Vai voitasiinko sopia että kukaan ei toisi mitään virtuaalilaitteita miittiin mukaan?. Olisin jopati valmis näyttäytymään muille veijareille sillä varjolla että pääsisin keskustelemaan muutaman legendaarisen nimerkin kanssa illan aikana.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vituttaa mm- kisojen tuomarilinja jo useassa pelissä. Per...le jos oisin jatkanu uraa ja tuomaroinu niin tämmösiä ei tapahtus.

Kautta linjan tasan yhden pelin oon nähny nissä linja piti kautta ottelun, ja varsinkin nyt usean fostrersin ja koffin ja white bearin nauttineena v...ttaa vielä enemmän.
Ei ne viimmeset minuutit saa olla sen tärkeempiä...

Lisää kepua ja muutaki...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jokainen näpläis vaan sitä minikannettavaa ja koittais keksiä jotain mukahauskaa ja sais selkäänsä itsemoderoinnista..
Ja itsellänihän ei toistaiseksi ole kuin tämä pöytäkone, että minut tunnistaisi sitten siitä, kun aluksi latelisin 24 tuumaisen monitorini mahdollisen miittibaarin jollekin pöydälle.
 
Tervetuloa seurueeseen, ei se määrä vaan laatu. Itse toki kuulun vain määrään.

Vieläkö ovat miehet ratin takana olleet yli-ystävällisiä? :)

Itselläni on hieman dilemman poikaista ilmassa. Nykyisen avopuolison kanssa suhde vähän väljähtynyt (näin laimeasti ilmaistuna) ja kuin sattumalta töiden kautta tapasin erittäin miellyttävän naisihmisen (näin laimeasti ilmaistuna). Facebookistakin näyttää löytyvän.. Kehtaa.. en kehtaa.. No mitäs siinä jos ystäväksi liittää, eihän siinä mitään pahaa ole.

Joo, hämäävää kun joku on yli-ystävällinen tai pyytää kahville. Sellanen nyt oo normaalia.. Koska onhan siellä kolmaskin tyyppi joka toisinaan on hieman liian mukava meikäläistä kohtaan, verrattuna siihen miten se muita kohtelee. Mut niin, onhan niitä duunikavereita jotain sata, että ei kai se niin ihme jos pari "outoa" sekaan mahtuu.. Jos nyt vielä yhden lonkeron otan..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Morkkiksilla ei ole väliä, niihin tottuu kyllä. Kaikki on mahdollista ja pakin saa aina silmään niin kauan kun et hommaa yhteisiä kakaroita kenenkään kanssa.

Oma kehotukseni oli tarjottu lähinnä sillä varjolla että elelet vielä sinkkuelämää.
Koska Sinkkuelämän ei luulisi tuottavan kenellekkään moraalisia ongelmia.

Aivan eri asia jos olet jo saanut jälkikasvua.
 

Gangrene

Jäsen
Heitä entinen pihalle ennen kuin mitään muuta teet. Säästyt monelta morkkikselta, ja heii! Olet jopa omissa silmissäkin parempi ihminen.

Näinpä. Mutta kyllä minä olen haaveilut vähintään ansainnut, muiden siitä tietämättä. :)

Pistetään pojille rokkia. (Marilyn manson - Coma white) http://www.youtube.com/watch?v=ybTZ5cO2a6s . Hieno artisti, hieno kappale.

Oon halpislinjalla tänään. Suomi-viinaa ja mehu-kattia, heh. No ne on kyllä jääkaapin jäämistöä. Alkupaloina tänään, rankan työviikon jälkeen, oli mäyris.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä kun vetelee perseet, niin samalla on hyvä katsella perseitä. Nättejä ovat kyllä (3. kuva ylhäältä suorastaan..) ja netti kuulemma kuhisee noiden persuuksien vuoksi. Onhan nuita nähty, siitäkö sitä tietää tulleensa vanhaksi, kun ei hätkähdä enää mistään. Siis ei yhtään mistään.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Näinpä. Mutta kyllä minä olen haaveilut vähintään ansainnut, muiden siitä tietämättä. :)

Pistetään pojille rokkia. (Marilyn manson - Coma white) http://www.youtube.com/watch?v=ybTZ5cO2a6s . Hieno artisti, hieno kappale.

Oon halpislinjalla tänään. Suomi-viinaa ja mehu-kattia, heh. No ne on kyllä jääkaapin jäämistöä. Alkupaloina tänään, rankan työviikon jälkeen, oli mäyris.

Vat69 toimii kera halpisoluen suomen kauppamarketeista.. Mutta annetaan teille kaikille herkkupyllyille jotain tavaraa lohduttamaan Jellonien putoamista...
Tribuutti The Sir penalle.

Pillu Eli mun mielestä näitä veikkoja olisi tarvittu näissä mm skaboissa lisää..
 
Tyylikkyys ennenkaikkea! Kunhan on kravatti niin olkoot mukana vaikka lypsykone.

Pääsisin siis mukaan myös. Kun työn puolesta jo krakaa tulee pidettyä lähes päivittäin. Aina ei tosin vaan jaksa. Miks vitussa kauluspaitoja ei tehdä näin pienille ihmisille.. Elämä on taas kohdillaan, irkkaan ja juon lonkeroa. Vitut mistään sosiaalisista jutuista tai kahvilla käynneistä miesten kanssa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miks vitussa kauluspaitoja ei tehdä näin pienille ihmisille..

Ja jos Azul olis päässy keskusteluun mukaan, niin olis varmaan ottanut tissitkin mukaan tähän keskusteluun. Omia tissejä jos tuijottaa, niin voi saada oudon ihmisen maineen, kuulemma...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Asenne ratkaisee. Lypsykonetta kun pitää alkuillan haaroissa, niin voidaan puhua jo asialleen omistautuneisesta miehestä.
Viime aikojen kokemusteni perusteella jokin sellaiset Frank Drebinin vankilaanmenohousut olisivat enemmänkin mieleeni tuon lypsykoneen sijaan. Edes miitissä saisin olla rauhassa.

EDIT: Tällä sivulla on mainittu jo: tissi, perse, vittu ja tissit.

Ja lypsykone.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Asenne ratkaisee. Lypsykonetta kun pitää alkuillan haaroissa, niin voidaan puhua jo asialleen omistautuneisesta miehestä.

Joo, saatava on sitten vaikka koneelta..

Pääsisin siis mukaan myös. Kun työn puolesta jo krakaa tulee pidettyä lähes päivittäin. Aina ei tosin vaan jaksa. Miks vitussa kauluspaitoja ei tehdä näin pienille ihmisille.. Elämä on taas kohdillaan, irkkaan ja juon lonkeroa. Vitut mistään sosiaalisista jutuista tai kahvilla käynneistä miesten kanssa...

Vittuun sosiaalisuus, tekososiaalisuus netinvälityksellä on ainoa oikea muoto harrastaa ulosannillista kanssakäyntiä muiden kanssa. Jotenki tuntuu kyllä, että kauluspaidat on just nimenomaan pienille ihmisille.
 
Ja jos Azul olis päässy keskusteluun mukaan, niin olis varmaan ottanut tissitkin mukaan tähän keskusteluun. Omia tissejä jos tuijottaa, niin voi saada oudon ihmisen maineen, kuulemma...

Koitan pitää jotain naisnäkökulmaa täälläkin nyt kun Azul ei pääse osallistumaan henkevään keskusteluun. Ostin hienon baden-baden tuolin parvekkeelle ja nyt kissat on vallanneet sen täysin. En oiskaan halunnut siinä löhöillä.. Tosin ei kai siellä enää aurinkokaan paista.
 
Ja niistä helvetillisistä kauluspaidoista vielä. Miks lapset ei voi pitää vaalean sinisiä kauluspaitoja.. Sieltä osastolta kun saattaisi löytyä sopivia. Hillittömiä telttoja ne miesten puolen pienimmätkin koot, vaikka en mikään kääpiö ole. Naisten kauluspaidoista taas en pidä. Kaulukset on oudon malliset, ei niihin mitään krakaa voi laittaa ja sitäpaitsi napit on ihan väärällä puolella. En ole vielä saanut kasvatettua sellaista kivaa ajolihasta keskivartalooni. Kovasti ne työkaverit uhkailee että sellainen viimeistään kymmenessä vuodessa kasvaisi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Dear Freddie, muotimaailma ei vaan ymmärrä tehdä paitoja niinkin treenatulle kropalle, kuin sinulla on. Olet yksilö, alfauros, joten koita kestää sen tuomat haitat...


Tosin ei kai siellä enää aurinkokaan paista.

Sielläkään? Täälläkin on jo laskenut, joten otetaanhan sillekkin!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos minä johonkin pistän merkkipaaluviestin, niin tänne. Tättärääkaljaa!

VIINAA!

1000:nes viesti tänne on syytä pistää ketjuun, jossa olen varmasti ollut aktiivisimmilani.

Mistäs tänään puhutaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös