Kalsarikänniketju

  • 5 246 276
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Dear Freddie, muotimaailma ei vaan ymmärrä tehdä paitoja niinkin treenatulle kropalle, kuin sinulla on. Olet yksilö, alfauros, joten koita kestää sen tuomat haitat...

Sitä minä ihmetteleiksen vaan että eikö nykyisen avaruusteknolokian aikan saattaisi olla mahdollista valmistaa erikokoisia paitoja eri ihmisille?

Tai saahan niitä kun menee Thomas Pinkiltä tilaamaan Lontoon Saville Row:lta. Scholl osannee kertoa tarkemmat yhteystiedot.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään hyppy ensin...

Aerobinen toiminta on aina lähellä sydäntäni, mutta tänään muuan yksilö tyrmäsi aatokseni kauniista urheilijapojan elämästä kertomalla joutuneensa jonkin scholl-tyylisen porvarinaikkosen seksiorjaksi vetämään "ylemmäs, alemmas, hyppää, alemmas, ylemmäs, ei sieltä, hyppää, alemmas, melkein, siellä!!!".

Mutta kyllä silläkin kai ihan kivaa oli.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jos minä johonkin pistän merkkipaaluviestin, niin tänne. Tättärääkaljaa!

VIINAA!

1000:nes viesti tänne on syytä pistää ketjuun, jossa olen varmasti ollut aktiivisimmilani.

Mistäs tänään puhutaan?

Onnitteluni, lypsykoneet ja niiden monimuotoiset käyttötarkoitukset on päivän teema. Anna idea, voita tonni!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Arvon Käyttis. Sinä päivänä kun koet ns. krapulaolotilaa Joensuussa niin voisitko suunnistaa Wanhaan Jokelaan ja testata heidän pyttipannunsa. Sillä olen kuullut että paikallinen WJ spydäri kera lonkeron on kuulemma parasta kanuunalääkettä kautta valtakunnan. Joten jos näin on kerrotko meillekkin myös mikäli asia pitää paikkansa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Arvon Käyttis...
Olen tuota aikoinani Joensuussa asunut vuosia ja Jokelan pyttipannua olen krapulassakin syönyt. Se on todella hyvää, itse asiassa sen jälkeen en ole kyennyt mitään muita kuin Jokelan pyttipannuja syömäänkään. Jokelassa olen tehnyt kaikenlaista muutakin, liittyen päivän kalsarikänniketjun teemaan mutta ei siitä nyt sen enempää...

Nyt minulla on muuten ollut koko illan jalassa pitkät kalsarit ja FC Jokelan pelipaita. Kymppipaita tietenkin, vanha pelinrakentaja kun olen, nykyisin tosin Littikin on vähemmän loukkaantumisaltis kuin meikäläinen.
 
Sielläkään? Täälläkin on jo laskenut, joten otetaanhan sillekkin!

Sait ylipuhuttua. Työkaveri uhkasi tulla kännissä koulutustilaisuuteen, pistän ehkä paremmaksi ja menen sinne kankkusessa! Tosin ei tässä vielä paljoa promilleja kait ole, hiljakseen oon tissutellut pitkin iltaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla on muuten himassa äkäinen akka, joka ei yhtään arvosta sitä että lähetin jonkin merkkipaaluviestin tänne.

Ei sen puoleen että olisin moisesta ees jaksanut kertoakaan.

Mutta onko teillä enää mitää kivaa kellään vai ootteko kaikki vain HIFK-faneja?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olen tuota aikoinani Joensuussa asunut vuosia ja Jokelan pyttipannua olen krapulassakin syönyt. Se on todella hyvää, itse asiassa sen jälkeen en ole kyennyt mitään muita kuin Jokelan pyttipannuja syömäänkään. Jokelassa olen tehnyt kaikenlaista muutakin, liittyen päivän kalsarikänniketjun teemaan mutta ei siitä nyt sen enempää...

Nyt minulla on muuten ollut koko illan jalassa pitkät kalsarit ja FC Jokelan pelipaita. Kymppipaita tietenkin, vanha pelinrakentaja kun olen, nykyisin tosin Littikin on vähemmän loukkaantumisaltis kuin meikäläinen.

Eli pidä pää pystystä. QP taklataan ensimmäisenä.. Ei sua Sadakokaan auta..
 
Mulla on muuten himassa äkäinen akka, joka ei yhtään arvosta sitä että lähetin jonkin merkkipaaluviestin tänne.

Ei sen puoleen että olisin moisesta ees jaksanut kertoakaan.

Mutta onko teillä enää mitää kivaa kellään vai ootteko kaikki vain HIFK-faneja?

Ei oo äkäistä akkaa täällä, eikä tuu, en ole ajatellut vaihtaa suuntautumistani, en tietääkseni ole myöskään HIFK-fanikaan, mutta en tiedä onko minulla niin hauskaakaan. Tai kai sitä on, kun viikonloppu on menossa.
 

Gangrene

Jäsen
Mulla on muuten himassa äkäinen akka, joka ei yhtään arvosta sitä että lähetin jonkin merkkipaaluviestin tänne.
Mutta onko teillä enää mitää kivaa kellään vai ootteko kaikki vain HIFK-faneja?

Hmph. Mistään mitään tietämätön akka. Ei taida nainen seurata muodin viimeisimpiä kehitysaskelia?

On on kivaa. Ja vielä kivempaa sitten, kunhan Lehtisen Jeren hommaisivat ensi kaudeksi pelaamaan Bluesiin -b
 
Ehkä ihan pikkuriikkisesti menee humalan puolelle, kun on tänään juhlistanut oman esikoisen syntymää. Nyt tuli avattua viiminen kalja mikä jääkaapista löytyi. Tämän jälkeen varmaan kutsuu nukkumatti, mutta käydään nyt röökillä ja fiilistellään vielä hetki. Huomenna sitten isommat varpajaiset mahdollisesti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ehkä ihan pikkuriikkisesti menee humalan puolelle, kun on tänään juhlistanut oman esikoisen syntymää...

parhaimpia hetkiä elämässä(ni). Nautihan kuomaseni. Ensimmäinen on aina ensimmäinen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnitteluni, lypsykoneet ja niiden monimuotoiset käyttötarkoitukset on päivän teema. Anna idea, voita tonni!

Jos kukaan, niin Mielikuvitushahmo on juuri se yksilö tänään jonka sopii ja voi kommentoida näinkin kännistä tilaa missä Blue J tällä hetkellä ratsastaa. Olisipa poni, muulikin kävisi. Aasista en oikein tykkää ja laamat ovat ainakin Kapteeni Haddockin mielestä perseestä.

Antakaa minulle eläin jolla ratsastaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös