Kalsarikänniketju

• 5 309 730
  • 66 757

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän täällä ollaan ja ollaan oltu yli 8h (ilmoittauduin ketjuun hiukan myöhässä). Kuinkakohan paljon sitä uskaltaa enää ottaa, ettei mene huominen ihan pilalle?

edit. Porilaiset vetää viinaa.

Viimeksi muokattu:

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Sku daa. Pitkästä aikaa täällä vauhdinottoradan päässä. Mallas maistuu ja väliin otto karpalo systeemiä ja tietenni tapsaa. Zero Nine ja muistelot jatkuu, kohta on sauna pirteähkön rapsakka. Sinne siis.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu näähän on ryypänneet puolen tusinaa sivua viime käynnistäni. No, en viitsi lukea puoliakaan, ilmoittaudun vaan muo- eiku juomavahvuuteen. Jääkiekosta en puhu sanaakaan, vitun paska laji, ei kiinnosta yhtään. Nykyisin kiinnostaa vaan hylkeitten vesipalloilu.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt on ihan pakko korkata. Elämä menee kutakuinkin kaikissa asioissa päin persettä ja kalja on tunnetusti paras ratkaisu tähän. Muita masentujia liikkeellä?

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt on ihan pakko korkata. Elämä menee kutakuinkin kaikissa asioissa päin persettä ja kalja on tunnetusti paras ratkaisu tähän. Muita masentujia liikkeellä?

Mukana ollaan. Takana xx määrä kaljaa ja hyvältähän tää kieltämättä maistuu. Laitoin tulosvetoon ihan rohkeasti Kanadalle 6,7 Venäjälle 1,2. Toimii. Tilasin pizzaa ählämeiltä ja juon kaljaa. Vittu kun ei oo mitään rankempaa tavaraa. Saishan sitä tietysti helpostikin mutta ei kyllä taida jaksaa vaivautua. Mikäs Lampisella pielessä? Kippis nyt kuitenkin ja uuteen nousuun! Pää ylös.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäs Lampisella pielessä?

Huh mistä sitä aloittais. Tärkeimpänä tietysti tuo isän syöpäsairaus ja tällä viikolla saatu tieto, että sitä ei voida enempää hoitaa eli aikaa olla ajan kysymys. Toinen mitä kuulin vasta tänään oli serkun (todella läheinen) yliannostus ja viinaa ja se onkin sitten sitä..

Ainoa mikä tällä hetkellä arkeen tuo edes pientä valoa on uusi muija joka tuli pongattua Tampereelta.

Huh tulipa melkoinen avautuminen, anteeksi ja lisää Heinekeniä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huh mistä sitä aloittais. Tärkeimpänä tietysti tuo isän syöpäsairaus ja tällä viikolla saatu tieto, että sitä ei voida enempää hoitaa eli aikaa olla ajan kysymys. Toinen mitä kuulin vasta tänään oli serkun (todella läheinen) yliannostus ja viinaa ja se onkin sitten sitä..

Ainoa mikä tällä hetkellä arkeen tuo edes pientä valoa on uusi muija joka tuli pongattua Tampereelta.

Huh tulipa melkoinen avautuminen, anteeksi ja lisää Heinekeniä.

No voi helvetti. Yleensähän se menee aina niin että kaikki paska sataa samalla kertaa niskaan ja rankasti. Ainankin itselläni tuo on vitun tuttu kaavio. Voimia vaan sinne, eihän tässä muutakaan voi sanoa. Joku ihminen on joskus mennyt keksimään sellaisen olettamuksen/totuuden että vastoinkäymiset vahvistaa. En allekirjoita täysin mutta jollain tapaa, joissain asioissa tuokin paskanjauhanta on ollut ihan asiaa. Otetaan lisempää ja unohdetaan maailman murheet. :) Vittu, pitänee hilata perse vielä Ärrälle ettei liemi lopu kesken. Onkohan ne moneen auki? Ysiin luulis olevan ainankin ja jos ei ole niin baari is it. Ps. Jorma Uotinen on lutka.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voimia vaan sinne, eihän tässä muutakaan voi sanoa.

Kiitti.

Itse huomasin kanssa, että liemi loppu ja huomenna pitäis kuudelta lähtee ajelee jo työmaalle. Jos tässä vielä pari ja sitten valot kiinni.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jep 8 tunnin työpäivä takana ja käynti Boråsin sairaalassa. Onko muita kupin ottajia ja paskan illan viettäjiä?

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olutta. Paska ilta loppui siihen kun ensimmäisen korkkasi. Puolimielistä hommaa väsätä päivät pitkät vastenmielistä urakkaa yhden paperin takia joka mukamas pätevöittää työelämässä muiden johtamiseen. No, loppusuora häämöttää jo. Kai sen kunniaksi kärsii muutaman siemailla.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
paitsi lasarettiin ei ole vielä tarvinnut mennä. Kop kop.

Olisinkin omasta puolestani siellä ollut.. Kolmatta korkataan ja suomiräppi soi taustalla.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minäkin jos joudun niin tuskin omasta. Penskat viettää paskatautia, yksi kerrallaan. Nyt on poika 4 vee oksennellut ja ripuloinut koko iltapäivän ja illan, nukahti äsken ja ilmeisesti puoli lasia mehua ja kuumelääke pysyy sisällä. Hyvä näin. Pikkusisko 2 vee just parani, pari päivää oli aika heikkona mutta tänään on jo syönyt normaalisti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä kuuntelen Volbeatia, ensimmäistä kertaa. Moni sitä on kehunut ja tänään lainasin kirjastosta levyn. Ihan kiva. Danzig tästä toki tulee mieleen ja Metallicakin, ja jotenkin tuo Ruåttin pumppu Mustasch. Ehkä vähän liikaa duuria ja "nostatusta" kumminkin, nyanssit puuttuu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
käynti Boråsin sairaalassa. Onko muita kupin ottajia ja paskan illan viettäjiä?
On tullut tuossa samaisessa sairaalassa visiteerattua yhtenä kesänä, kun Ruotsissa piti kesä olla. Paska mesta. Siis se sairaalakin, ei ne mitään osanneet tehdä ja muistaakseni 210 kruunua lähettivät laskuakin siitä Suomeen. En ikinä maksanut ja viiden vuoden jälkeen eivät enää lähtetelleet laskuja, viimeisin lasku oli 1000 kruunua. Kun he eivät hoidelleet hommiaan, niin en minäkään! Vitun hurrit!

On tässä lentsuakin ja vatsastakin vähän vääntää, vaan onko tuo ihme, kun lauantaina olin Lasaretti-ravintolassa, Yrjön-salissa.

Niin että aika paska ilta on.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä vähän liikaa duuria ja "nostatusta" kumminkin, nyanssit puuttuu.

Ne nyanssit puuttuu ennen kaikkea laulaja-Poulsenin äänestä, jota pystyy kuuntelemaan maksimissaan kaksi biisiä kerrallaan. Kuulostaa hyvältä pieninä annoksina mutta levyllinen on jo aivan liikaa.

PS. Kovasti pahoillani olen muuten siitä että tulen tänne huutelemaan vaikka lasissa ei olekaan mitään Dr. Pepperiä vahvempaa...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
PS. Kovasti pahoillani olen muuten siitä että tulen tänne huutelemaan vaikka lasissa ei olekaan mitään Dr. Pepperiä vahvempaa...

Ei se mitään, ei minullakaan ole kuin mustikkakeittoa. Tuossa jo puhelimessa sanoinkin eräälle tänään, että ihan kuin kännissä olisin, sen verran päästä heittää koko ajan, kun on niin tautinen olo. Hyvä jos autoilemaan tohtisin tässä tilassa lähteä jos olisi tarvis.

No en tuota kuitenkaan enempiä kehtoo tänne tänään kirjoitella.

Sattumoisin muuten itse tänään sen Volbeatin bongasin, sen tunnetuimman kipaleen en tiennyt Volbeatin olevan ennen kuin siis tänään. Aika paskaa se kyllä tosiaan pitemmän päälle olisi. Sielu puuttuu. Niin kuin koko maailmanmenosta.

T: vanha äkäinen ukko

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama olut illanratoksi. Uskomatonta touhua tuolla Newcastlella. Euroopan 17. rikkain seura ja siellä pelaa Boroa vastaan putoamisesta. Käytännössä pakko voittaa tänään. Alussa päästi jo kaverin johtoon, mutta sai tasoitettua. En kannata kumpaakaan näistä, mutta on ihan mielenkiintoinen peli. Ehkä putoamistaistelussa säälin puolesta Newcastlen puolella, kyllä noilla resurseilla pitäis sarjassa säilyä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, itseasiassa mä oon nyt yhdellä kurssilla. En nyt tiedä montako kaljaa täällä muut vetäsee keskimäärin normaalina arki-iltana, jota seuraavana aamuna on aikainen herätys, mutta itse olen viime aikoina juonut sen noin 5-6, ja enemmänkin tietenkin jos oon jo aikaisin aukaissut ensimmäisen tai on muuten vaan sattunut innostumaan syystä tai toisesta. Noh, totta puhuen muutaman kerran siellä kurssilla on pitänyt pari ensimmäistä tuntia istua suht nurkassa vähin äänin ja pitää pientä profiilia, kun on tuntunut ettei ihan kaikki ole vielä palanut pois. Pari kertaa on aamulla bussissakin ollut sellainen olo, että 50-50 pitäisikö kääntyä takaisin. Välillä taas tuntuu, että jos aamulla herätessä ei ole tippaakaan känninen olo, olisi illalla voinut vetää vielä ainakin sen yhden.

Noh, eipä tässä mitään erikoista. Lidlistä saa halpaa kaljaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy