Kalsarikänniketju

  • 5 240 836
  • 66 676

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Itse meinasin tehdä suuren suuren mokan kalsarikännejä vetäessä eli kaljat meinaa loppua... Mutta onneksi mulla on niin hyviä ystäviä että yhdellä puhelinsoitolla tämäKIN ilta on pelastettu
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamusta iltaan voi joskus bisseä sun muuta vetää, mutta päähän se ei mene tänään lainkaan. Paitsi ehkä vähän.

Painelen tästä itsekin röökille.

Jaa, kas, Freddie on hengissä. Palaamme kohta asiaan, ellen tipu parvekkeelta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Minä pysyin tolpillani eikä parvekkeelta ollut alas tippumista. Ehkä se että istuin mun tyylikkäällä partsi-nojatuolilla auttoi asiaa. Helvetti aamuks hommiin.. Väsykin jo painaa. Kai mä yhden tässä vielä naamaani kietaisen niin tulee uni paremmin. Ihmeen hyvin toi keppana tänään menee kuuppaan, onneksi vapuksi on tiukkaakin odottamassa, sillä näköjään yksi lätkämatsi verottaa pahasti noita kaljavarastoja..

Edit: Onks Tami vetäny kovinki kisakaljaa kun vetää tolleen
http://www.yle.fi/media/asxgene.php?file=tvurheilu/290409URW_tamminen_maamme_laulu.wmv
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No en tippunut parvekkeelta. Kaide oli edessä. Parempi niin, koska tämän kuudennen kerroksen Penthousen katolta kun tipahtaisi, niin pitäisi laastaria jostain hommata.

Mulla loppui kaljavarasto oikeastaan jo eilen, mutta lisää saa aina. Vappu on amatööreille, mutta kyllä ammattilainenkin saa silloin juoda. Ei se ole väärin. Oluen juominen on harvoin väärin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Joo toi on kyllä totta toi vappuhomma. Se on päivä shiinä missä muutkin.. Piti vaan oikeen varautua kun noi kaupat ei oo auki. No, huoltsikalta saa onneks hjätävaraa. Tuntuu että jokanen selvä ilta muuttuu aina aamuu lähestyessä jurriseksi yöksi, mut paskaaks tässä, ekaa kertaa tänne ketjuun tulee höpistyä. Jääny jotenki välistä tää, tai sitte en vaan muista edellisiä avautumisia..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tervetuloa kerhoon.

Odottelen vielä Mielikuvitushahmon "debyyttiä" tähän ketjuun, jotta voin selittää aamulla akalle, että ryyppäsin eilen mielikuvitushahmon kanssa. Tämä on varmaan jo vanha läppä, mutta mitäpä siitä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei sviddu, toi oli hyvä. Niin, ja kiitoksia kiitoksia. Taidan palata asiaan viimeistään ensiviikolla, kun viikko menossa ja kisat jatkuu. Viikonloppuisin taidan olla ihan muualla ryypiskelemässä kuin koneen ääressä, joten maksimissaan öiset hoipertelut koneen ääreen baarista suunnistaessa saattavat tallentua tähänkin osoitteeseen. Ei saatana, mä taidan vähentää määrää ja parantaa laatua, eli mennä vetämään unta kaaliin että jaksaa porhaltaa sorvin ääreen aamulla Tsadin suuntaan..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Pitäisköhän tänään vetää kunnon perseet olalle? Siltä ainakin tuntuisi.

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: totta helvetissä!
Itse selvisin sorvin ääreen loppujenlopuksi, ja eipä taida hommat tänään maittaa. Eilinen oluthuuru on mukavasti vielä mielessä, ja tänään on vielä vedettävä paremmat tumut. Hieno päivä tulossa noin sään kannalta, ja känninkin tietysti. Hyvät vaput kaikille karvaperseille tasapuolisesti.
 
Pärrän eilisiltaisen totaalisen käsistäkarkaamisen seurauksia on hyvä voidella lonkerolla. Lonkero, minä rakastan sinua. Olet raikas, viileä ja maistuva neste ja ymmärrät minua tällaisina aamuina.

Tai eihän nyt mikään aamu ole. Taidetaan olla jo iltapäivän puolella.

Tampereen Hervannassa asiat ovat tosin vielä paremmin. Aamu oli kuulemma aloitettu grillin äärellä ja samassa yhteydessä oli kulutettu pullo skumppaa. Ihanan dekadenttia.

Tätä on siis vappu 2009. Ainoa päivä vuodessa, kun minunkin ympärivuotinen naamarini saa osakseen ymmärrystä, vaikken vappurekvisiittaa harrastakaan.

Jösses, määhän olen aivan humalassa. Kirahvikalja a-go-go, illalla/yöllä reilu tusina tölkkiä, eikä tarvitse seuraavana aamuna näköjään tavallista elämistä edes harkita. Nerokasta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eiköhän se pidä kalsarikännit tänään vapun kunniaksi vetää... Mikäli ei vielä huomiselle tule työkutsua... =)

Alkosta kävin justiin pyöräillen illaksi eväät hankkimassa... On olutta, sidukkaa, lonkkua, mansikkakuoharia ja Finlandiavodkaa... Eiköhän näillä jonkinlaiset wappujuhlat saa pystyyn!

Eli siis viinaa, lätkää ja tacoja... Great!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sen verran kylmä on ilma ettei rätti auki ajelusta taida tänään tulla mitään, joten eipä siten tarvitse olla ajokunnossakaan. Siispä Remonttireiskan (ks. mille naurat juuri nyt -ketju) innoittamana korkki auki. Nauratti pitkästä aikaa oikein kunnolla.

Nakit ja lakit sitten illemmalla, aloitellaan nyt pienellä tunnustelulla kera Crowmoorin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Johan tässä alkaa olemaan pientä nousua havaittavissa. Naked Mile pyörii taustalla ja KOFFit hupenevat yksi toisensa jälkeen. Kohta vois ottaa kovempia aineita. Hart Sport.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tähän ketjuun teen asiaa sitten illempana. Amatöörijuoppojen juhla, ei viitsi alan mies lähteä tuonne kylille vittuuntumaan. Kalsaria tänään vaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Asia on juuri niin, että jo perinteisesti en tuonne amatöörijuoppojen (Oltiin muuten aikoinaan eräässä joukkuelajiharrasteessa opiskeluaikoina vuosikausia nimellä "Amatöörijuopot") hulinaan lähde liikuskelemaan, vaan kittailen kämpilläni punkkua kitusiin. Sitä paitsi tänään on uutisoitu, että punaviini pidentää elinikää jopa viidellä vuodella. Eli ihan vain tässä lääkkeeksi. Otan varalta suositeltua enemmän, että varmasti tulee se suositeltu lääkeannosmäärä juoduksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...tänään on uutisoitu[/URL], että punaviini pidentää elinikää jopa viidellä vuodella. Eli ihan vain tässä lääkkeeksi. Otan varalta suositeltua enemmän, että varmasti tulee se suositeltu lääkeannosmäärä juoduksi.

Jos suositeltu määrä pidentää elinikää viidellä vuodella niin eikö kaksinkertainen määrä pidennä sitä silloin kymmenellä vuodella? Perhele, meikähän elää tällä menolla vähintään 375-vuotiaaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos suositeltu määrä pidentää elinikää viidellä vuodella niin eikö kaksinkertainen määrä pidennä sitä silloin kymmenellä vuodella? Perhele, meikähän elää tällä menolla vähintään 375-vuotiaaksi.
Raamatustahan löytyy tarinaa 969-vuotiaaksikin eläneestä, niissä tarinoissahan usein punkku maistui, joten tässähän meillä on lisätodisteita pitkän eliniän salaisuudesta. Lisäksi on muistettava, että Suomen pitkäikäisimmäksi elänyt Aarne Arvonen vietti 100-vuotisjuhliaankin Lontoon pubeissa, olisi varmaankin vasta keski-iässä, jos olisi olusten sijaan juonut punaviinejä. Ja sanoihan Lutherkin, että "elämä ilman viiniä, naisia ja laulua ei ole sen pidempi, elämä vain tuntuu paljon pidemmältä ilman noita."

Niin että pitkää elinikää vain kaikille KK-ketjun jäsenille.

Näin sitä perusteltiin fiinisti omaa juoppoutta jalouden alttarille.

EDIT: Meni vähän jeesusteluksi tämä viesti mutta se näin jouluna sallittakoon.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tässähän alkaa olemaan hiljalleen humalan puolella. Unohdin hommata ilmapalloja mutta ajaako kortsut saman asian?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt se vappu sitten alkoi!

Ensin Suomiviinapaukku Leijonien eilisen voiton ja Hattula-ketjun kunniaksi! Kippis ja Glara Vappen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös