Kalsarikänniketju

  • 5 245 122
  • 66 698

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luin muuten jostain seiska? tai vastaava että Jossulla on säpinää jonkun toisen julkimon kanssa (en tietenkään muista nimeä). Tarkoittaako tämä sitä että joukossamme on julkimo (mielis) vai että joukossamme on murtunut mies (mielis)?

Niin, mikäs on tilanne?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Luin muuten jostain seiska? tai vastaava että Jossulla on säpinää jonkun toisen julkimon kanssa (en tietenkään muista nimeä). Tarkoittaako tämä sitä että joukossamme on julkimo (mielis) vai että joukossamme on murtunut mies (mielis)?

Niin, mikäs on tilanne?

Noniin! Arvelinkin, että tätä joku saattaa kysyä ja voin sanoa, että maailmani romahti torstaina. Kalja kuitenkin auttaa kaikkeen. Vaikka olenkin erittäin murtunut mies.

Mutta sensijaan tämä saa hymyn huulille. Tuosta ei vaan voi olla ilostumatta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hipeli hii hihittää ja hyppää hyppynarua, setä Iivöli taas palauttaa Karjalaa tölkeistä vatsaan. Ei hirveästi tänään kun pojalla on synttäribileet huomenna iltapäivällä. Aika kovasti voi kyllä ottaa. Sammy Hagar and the Wabos - Livin' it up soipi ja urheiluruutua fiilistellään. GO GO GO!!!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitokset linkistä. Enpä ole vaivautunut kuuntelemaan aikaisemmin.
Jotenkin tuntui että taas joku ns hyvä laulaja kysessä..

Aivan mahtava! Loistava! Kiva oli katella kun tuomariston ilmeet muuttuivat totaalisesti...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kiitokset linkistä. Enpä ole vaivautunut kuuntelemaan aikaisemmin.
Jotenkin tuntui että taas joku ns hyvä laulaja kysessä..

Aivan mahtava! Loistava! Kiva oli katella kun tuomariston ilmeet muuttuivat totaalisesti...

Yleisön reaktiot kanssa oli mahtavaa!

Sullakin on sellaisia kavereita. Niiltä saa muuten aina kuulla, että millaisia ne sukupuolitauditkin on ja kaiken pahuuden ne tekee. Hyvä kun on sellaisia, niin ei tarvi itse kokeilla kaikkea...

Joo näin on, "ootko muuten kyntäny sitä yhtä eukkoo, on aika hotin näkönen?"
"joo tuli tossa pari viikkoa sitte ajeltua, nyt vähä kutittaa ja on jotai näppylöitä, oisko heinänuhaa..."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo näin on, "ootko muuten kyntäny sitä yhtä eukkoo, on aika hotin näkönen?"
"joo tuli tossa pari viikkoa sitte ajeltua, nyt vähä kutittaa ja on jotai näppylöitä, oisko heinänuhaa..."
Joskus junnuna olin Kolilla juhannuksenvietossa. Leirintäalueella oli nuorten miesten jono erään teltan edessä. Aina kun teltasta tuli jätkä ulos, nosti hän housujaan ja samaan aikaan sisään meni toinen, joka laski omiaan. Katselin vähän aikaa touhua hihitellen. Erään kaverini haki tyttöystävä jonosta pois; kaveri vielä protestoi että oli odottanut pitkään ja kohta olisi ollut vuorossa.

Muutaman viikon päästä nämä samat kaverit jonottivat terveyskeskuksen näytteenottoon.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Lankesin sitten vanhaan ja laitoin bastun syttymään. Mihin sitä koira karvoistaan pääsee.
Lisempää olutta ja JAckiä, niin eiköhän se ilta syty kukkaan, tänäänkin. Missäs muuten banaali on?
Kuis tää on nykyään niin spitaalisten touhua, ettei voi esiintyä täällä? Those were the days...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voihan täällä esiintyä, miekin teen kikkelillä helikopteria. Näin!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tässä ketjussa esiintyvät nimimerkit on niiiin hyljeksittyjä, ettei täällä turhanpäiten kannata itseään tuoda ilmi. Lämmitäppä saunaa niin minä lämmitän itteäni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuohan on lohdullinen ajatus. Ehkä ne hyljeksiikin minua vaan siksi että kalsarikännään, muuten olen OK. Päivän itsepetosannos, jee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Persien shaahi!

En viitsi enää näpeltää kun rupeaa tuntumaan hyvältä, ja vaimo sanoo ettei saa. Se on itsesaastutusta ja se rappeuttaa selkäytimen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitäs muuten KK-veljet miettii, jos nussiskellessa meinaa liian äkkiä päästä ns. hekuman huipulle? Joskushan sitä on aika herkässä mies. Minä mietin jalkapalloa. Sopivan neutraali asia, ja ei liian vauhdikas. Ei herätä intohimoja joten laukeaminen pitkittyy, muttei toisaalta myöskään edo, eli stondis ei lerpahda.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juu, umpeen nurmettuu.

Kuulemma.

Muhta, kun pitää oman tumpun lähellä, niin ei pety. Saa, kun halajaa, eikä tarvi kysellä turhia. Ja jos on kyselemättä, niin rauha säilyy.

Tyhmäähän se on miettiä, mutta yks motorhead on kuulemma vetäny överit ja silti mieltin, että vittu, olipa mukava mies. Sillä oli aina mukavia juttuja ja sen kanssa ei käyny aika pitkäksi. Tosin, ei nähty toisiamme n. 13-vuoteen, mutta vaikka itse en koskaan kiskonu, niin silti meillä oli tietynlainen kunnioitus toisamme kohtaan. Se tuli bunkkaamaan mun kämpillä, kun ei muuta ollut ja velkaa ei jääty kumpainenkaan toisillemme. Täysin sekopää, mutta mä luotin siihen aina. koskaan ei pettäny mun luottamusta.
Nooh, kippis sille ja monille muille. Litra olis enään Jackia jäljellä, joten ilta taitaa loppua kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös