Eikun kaverille tulee...
Kiitokset linkistä. Enpä ole vaivautunut kuuntelemaan aikaisemmin.
Jotenkin tuntui että taas joku ns hyvä laulaja kysessä..
Aivan mahtava! Loistava! Kiva oli katella kun tuomariston ilmeet muuttuivat totaalisesti...
Sullakin on sellaisia kavereita. Niiltä saa muuten aina kuulla, että millaisia ne sukupuolitauditkin on ja kaiken pahuuden ne tekee. Hyvä kun on sellaisia, niin ei tarvi itse kokeilla kaikkea...
Joskus junnuna olin Kolilla juhannuksenvietossa. Leirintäalueella oli nuorten miesten jono erään teltan edessä. Aina kun teltasta tuli jätkä ulos, nosti hän housujaan ja samaan aikaan sisään meni toinen, joka laski omiaan. Katselin vähän aikaa touhua hihitellen. Erään kaverini haki tyttöystävä jonosta pois; kaveri vielä protestoi että oli odottanut pitkään ja kohta olisi ollut vuorossa.Joo näin on, "ootko muuten kyntäny sitä yhtä eukkoo, on aika hotin näkönen?"
"joo tuli tossa pari viikkoa sitte ajeltua, nyt vähä kutittaa ja on jotai näppylöitä, oisko heinänuhaa..."
Muutaman viikon päästä nämä samat kaverit jonottivat terveyskeskuksen näytteenottoon.
Tuohan on lohdullinen ajatus. Ehkä ne hyljeksiikin minua vaan siksi että kalsarikännään, muuten olen OK. Päivän itsepetosannos, jee.
Persien shaahi!
En viitsi enää näpeltää kun rupeaa tuntumaan hyvältä, ja vaimo sanoo ettei saa. Se on itsesaastutusta ja se rappeuttaa selkäytimen.
Juu, umpeen nurmettuu.Ilmeisesti se rappeuttaa myös vaimon pimputtimen, jos enemmässä määrin alkaa itekseen näpeltelemään.
Juu, umpeen nurmettuu.
Kuulemma.
Juu, umpeen nurmettuu.
Kuulemma.
Tumputtakaa vaikka tälle Johanna Kurkela - Imagine
vedä ihan itse: http://www.youtube.com/watch?v=aiIP18Mf4v0&feature=related kun milläään ei ole väliä...
Lyhyestä virsi kaunis.
Vai on Jossu menny tekemään huorin. Hyi hyi. Olisin luullu, että on siinä miestä.