Miettikääs arvon KKK-veljet, meillä on täällä Jatkoajassa oikeastikkin ansioitunut keskustelija Everton on messissä. Pienet aplodit sille, että täällä kerrankin on joku, jota luultavasti ei ole moderaattoreiden taholta kehoitettu suksimaan hevonvittuun. Jatketaan!
No ei muakaan ole kehoitettu painumaan hevon vittuun vaikka viimeisen varoituksenkin olen jo saanut keväällä 2006... Sen jälkeen olen silti ollut pelikielloissa tänäkin keväänä... No jatketaan??? :D
Aplodit silti Evertonille!!! On se kova äijä!!!
Ja mitä tulee Kapasen Nikoon niin eihän kai sillä uudella fudiskentälläkään ole kai vielä nimeä mikä pari vuotta sitten tuonne Parolaan perustettiin? Laji on toki eri, mutta urheilua kuitenkin... Laitettaisiin sen nimeksi Lallin kenttä? :O Nyt sen nimi on vain tylsä Parolan pallokenttä tms???''
Ja mä jumalauta ihmettelen kun Miettisen Antin kotikunnaksi on merkitty Hämeenlinna vaikka ihan paljasjalkainen pekolalainehan se on ja siis hattulalainen samalla... =) Mulla on suhteita kumpaankin suuntaan joten nää tiedot on hyvin hanskassa nääs!!! :D Kuulemma Miettinen ja HPK:n entinen pelaaja Suutarisen Harri, muistaako kukaan? ovat olleet hyviä kavereita lapsuudessa... Ovat kuulemma leikkineetkin paljon Pekolan koulun takana ja käyneet samaa Pekolan ala-astetta ja kuolanneet Pekolan ala-asteen keittäjän ruokia...:P Tämä kokki oli muuten meikäläisen valmistumisjuhlissakin läsnä... :D
No jatketaan tätä tähän naatiskelua... :D Kapasen Nikohan iältään just osui siihen väliin et oli pari vuotta siskoani nuorempi ja taas pari vuotta veljeäni vanhempi et ei ollu sit kummankaan luokalla... :( No silloinen luokkakaverinahan sillä leuhki oikein... Kuinka sai Nikon kaikki vanhat mailat jne... kun asui sen naapurissa Parolassa Vähänummentiellä? Tämän takia itselleni sopisi vallankin mainosti että tuo tie uudelleen nimettäisiin vaikka Lallin tieksi... =)
No Miettisen Antti taas opiskeli ylioppilaaksi veljeni rinnakkaisluokalla... =)
Toivosen Hanski oli taas samalla luokalla minun kanssani ja lainasin sille jopa rahnaakin yhdessä vaiheessa...
Ja jos joku muistaa tämän enduron maailmanmestarin Pohjamon Mikan niin isäni antoi sille kenkää koulusta... :D Oli silloin paikkaamassa koulun reksiä tms. mut nykyään on koneteknikko... =)
Et kai täällä jotain oikein tehdään likkunnassa täällä Hattulassa???
Viimeksi muokattu: