Kalsarikänniketju

  • 5 240 836
  • 66 676

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä on ollut ihan hauska ilta takana ja ehkä vielä osittain edessä. Pokeria ja olutta ja nyt on ehkä edessäpäin Viru Valgeeta ja likööriä pokerin kera. Lyhyestä virsi kaunis.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Lyhyestä virsi kaunis.

Niinhän mä olen koittanut sanoa vaimolle.

Tsiikaa vittu hei, ennen krapulaa on kuitennii hjuva olo.

Vai on Jossu menny tekemään huorin. Hyi hyi. Olisin luullu, että on siinä miestä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällähän on hauskaa porukkaa liikkeellä, joten mikäs sen hauskempaa. Olen tunnistavinani viittauksia elimeen x sekä Matti Nykäseen, mutta nämä ovat vain arvailujani. Ehkä viittaatte viesteillänne johonkin muuhun.

Eikun lisää alkoholia ja pokeria.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kisat tuli alotettua, ja kuppikin nousi joten mikäs tässä on ollessa. Timo K.Mukkaa pitäs lukea. Jeesus.
Älä lue päissäsi, ainakaan jos olet melankolisuuteen taipuvainen ja kotonasi on köyttä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pitänee ottaa vähän lisempää olutta että jaksaa passata suvun vanhuksia tuossa muutaman tunnin päästä. Vituttaa kaikenmaailman synttärikestitykset.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En kuulemma ole näin päissään ollut edes päissäni, joten siksipä soveliasta onpi tähän ketjuun nyt raapustaa.

Eilen olin stagella mies isolla ämmällä (Mika Häkkisen erään keskeytyksen jälkeisin sanoin: "Pettymys isolla ässällä")

Eilinen on eilistä ja tänäinen tänäistä. Lotnamoro siis teitille kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näyttäis olevan vappu sitten. Hain tänään hyvissä ajoin kuohujuomat ynnä jokusen olusen ettei jää viimetippaansa. Tarkka mies kun olen ja sisäsiistiksi opetettu niin laadunvarmistukselta ei voi välttyä, kun rouvakin on työmatkoillansa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noniin, väliraporttia tähän kohdallensa runollisesti haikaillen. Gancia Asti toimii oikein hyvin ryyditettynä neljällä oluella. Raikas keltainen pirskahteleva olemus tuo suorastaan mieleen kusirännin Synergia-areenan vessoissa finaalien aikana.

Hieno fiilis, hienot muistot. Kyllä tällä kehtaa vappua viettää. Suosittelen herran tähdin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Vappu ja Juhannus on amatöörien juhlia". Näyttää olevan, niihinkö ne amatöörit on valmistautumassa kun ei täällä ketään näy?

Avautui juuri, että tässä työläppärissä on oikein valokin näppäimistöä varten, huisin hienoa on tämä. Minä elän!...täl ainaki puol vuotta...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikka en vapusta perusta, niin tavallaan sen viettäminen alkoi tänään ja ainakin näillä alkoholimäärillä kenties vietän melkein teekkarityylisen vapun - juopottelen perin ahkerasti mutta kalsarikännäillen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lienee tarpeellista lopettaa spekulaatiot tulevan torstain tekemisistä ja kohdistaa katseet nykyisyyteen. Elämämme on, tässä ja nyt.

Tekemisen tarve, kuinka tuon hillitä taitaisin? Ajatus kipunoi kuin Thorin rattaat taivaankannen jumalallisilla kivillä. Olenko, ehkä. Luulen olevani. Siinäpä se meitä useimpia vaivaava perisynti taisi jo tullakin.

Ajatus kumpuaa ja kirjoitus kirpoaa kuin Keskisuomalaisen "kulttuuritoimittajalta" Ainolta ikään parhaina hetkinään. Ei ole syytä empiä sanomisiaan, ei ole syytä vastuun edessä vaieta. "Enhän se minä ollut, Erkki se oli" lienee sanonta jolla on Vaajakoskentiellä eletty, taidetaan eletä vastakin.

Pekka, tee jotain!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eitäsnytkunvappukinonhuomennajasuomipelaatsekkejävastaankuolemanottelussajonkamerkitysonsuurikuinpaavolipposenvaltiomiesteotjasitärataa...

Eiiii näiiiin...

YLÖS! karjahtaisi tähän Mikkonen T.T.A, res.maj., kunhan vaan malttaisi pysyäkin siellä.

Saatana kun tuosta korjaussarjasta meinaa kehittyä virityssarja. Mahtaneeko tuollle enää mitään...

Ja nuo välilyönnit väärissä kohdin on järjestelmä generoinut, en minä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäääh?

Maukka Perusjätkä soittaisi tähän paikkaan moottorisahaa, mutta miten suoritan sellaisen Jatkoajan keskustelupalstalla?

Säpinää!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Örrörrööö.. Homma tais just muuttua kalsarikänneiksi, kun kisastudion muut edustajat lähtivät hoipertelemaan kotiansa kohti. Taidanpa vielä kiskaista pari keppanaa naamaan tässä elämää ihmetellessä.. Missäs mun Camelit on..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No niin. Nyt on aika juoda. Kunnes uni korjaa omansa. Sammumisesta emme toki tässä ketjussa puhu, mutta missä luuhaa parhaillaan tuo ketjua hiljattain aktiivisesti ylläpitänyt Freddie?

Johnny Freakista nyt puhumattakaan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Otanpa käskystä opikseni, ja tässä jo neljäs kalja edellisen viestin jälkeen onkin menossa. Vakionaamat ovat vissiin hiljaisemmalla päällä. En sitten tiedä mihin minusta tässä on, mutta tupakkitauko iskee ja parvekkeen ovi aukeaa, eiiiu kehtaa sisällä enempiä poltella kuin mitä pelin aikana. Piti nädienkin kestää vappuun asti,m utta niin nbe varastot tyhjenevät. HUomenna uudet kaljat kaupasta siis hakuun.

Edit: pitänee skarpata ku ei teksti taitu niink ö pitäis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös