Kalsarikänniketju

  • 5 246 608
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sainpas ihan kivasti taustoilla menvän Spotify-listan kaverilta. PAkko siis ainakin parin verran vielä viihtyä
Mikä tuo Spotify oikein on? Kannattaako miun tietääkään, kun mulla on jo levyhyllyssä kaikki mistä tykkään?

noh, kerran Joensuun putkassa olin
Minä olen ollut kolmesti muistaakseni. Helsingissä kahdesti, Tampereella kerran, Jyväskylässä kerran. Lieksassa kolmesti, Nurmeksessa kahdesti. Oulussa, Rovaniemellä, Seinäjoella ja Kuopiossa kussakin kerran.

Vittu mie oon Papillon, nyt oon vapaana.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja draama jatkuu... Pääsemme nauttimaan vielä yhdestä Apen ja Tamin kohtaamisesta. Veikkauksia kehiin?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikä tuo Spotify oikein on? Kannattaako miun tietääkään, kun mulla on jo levyhyllyssä kaikki mistä tykkään?

Kannattaa, näppärä töissä, reissussa, illan istujaisissa kun et ole kotona ja aina on mahdollisuus että löydät jotain uutta

JAAKKO SUOMALAINEN,EPIC FAIL
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitäköhän olen taas kirjoittanut...? Ja mitäs näistä, hyvä jos kelpas..

"Vähän sama asia, kuin vetäisin Ferrarini metsään ja se olisi ajokelvoton. Sitten jaksaisin vuodesta toiseen mainostaa, että hei, mulla onkin Ferrari ja brassailisin sillä kaikille.

Tosiasiassa mulla olisi ajokelvoton auton raato pressun alla ja ei rahaa, eikä taitoa laittaa sitä kuntoon."

Ja joo, mainitsin kyllä, ettei ole oma heitto.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
"Vähän sama asia, kuin vetäisin Ferrarini metsään ja se olisi ajokelvoton. Sitten jaksaisin vuodesta toiseen mainostaa, että hei, mulla onkin Ferrari ja brassailisin sillä kaikille.

Tosiasiassa mulla olisi ajokelvoton auton raato pressun alla ja ei rahaa, eikä taitoa laittaa sitä kuntoon."

Ja joo, mainitsin kyllä, ettei ole oma heitto.

Joo, siis IFK:n nykytilan arvioo koitin kuvata... heh. Niinhän se on, merkki on hieno, mutta mutta... kukakohan jaksais laitta meitin IFK:n kuntoon...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hetkeksi selän kääntää niin nää jo puhuu mitä sattuu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin on asia (lähde: empirismini, tässä vain 5 % provoa mukana höysteenä ja 25 % tietämättömyyttä) että Oulussa niitä kyllästyneitä katseita riittää. Hämmentävää kohdata vaikkapa rovaniemeläisiä. Alati katsekontaktoivat hymyillen. Eivät toki hekään aivan joensuulaisia sentänsä ole piirillä navankaan.

No tartutaanpa nyt tuohon 5% provoon. Selitys kyllästyneille katseille on omalla kohdallani se, että "taas tuo (vitun juoppo kärppäpipopää) Uleåborgir tuo useita kasseja tölkkejä, ja joku meistä joutuu meneen tyhjentään sitä tölkkiosastoa, jossa on inhoja ja tahmaisia purkkeja".

Eli puhutaan mikrotason ilmiöstä näin geopoliittisesti. Yhdestä kappaleesta S-marketteja. Oulussahan on muuten hyvinkin ystävällistä väkeä verrattuna esimerkiksi Vaasaan, Jyväskylään tai Helsinkiin, New Yorkiin.

Totta kai Roviksella on vielä ystävällisempää väkeä, ovathan he vielä pohjoisempana. Nuorgamilaiset suorastaan liitelevät katossa auvossaan kärpästen tavoin.

Voi herra Jumala jos Liinahamari olisi vielä meidän... Seitsemännestä taivaasta olisi sitä mainitsemaasi empiiristä tietoa.

Änywäyss, jostakin syystä ämyrit huutavat Kate Bushia ja Tina Turneria. Varsinkin jälkimmäisen kohdalla lienee kyseessä hetkellinen mielenhäiriö. Enkä nyt tarkoita hänen vanhempiensa lapsentekostrategiaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko panot velkoja vai saatavia?
Kysymys on kysymys, joka on taloushumanistieteellisvelkosaatavallinen. Taisekäettäjopa.

Koska tieteenalasta ei näemmä ole yhtenäistä tietoutta, lähden syvästi tuumailemaan asiaa baariin. Muuten en olisi lähtenytkään. Teitin vika (ansio)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Täällähän on jo täys tohina päällä. Taidanpa itsekin osallistua tässä ohessa kalsarointiin, kun kaapissa on juuri korkattu salkku vahvempaa lonkkua. Cheers.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös