fuck buddies sivustolle? miten sinne pääsee?
Panemalla tarpeeksi montaa... Ei kun... Ääh, anna olla =P
fuck buddies sivustolle? miten sinne pääsee?
Lainasin muuten taannoisen ferrari-kommenttisi FB-sivulleni... Hope you don't mind =)
Panemalla tarpeeksi montaa... Ei kun... Ääh, anna olla =P
Mitäköhän olen taas kirjoittanut...? Ja mitäs näistä, hyvä jos kelpas..
Kuinka paljon on tarpeeksi monta
"Vähän sama asia, kuin vetäisin Ferrarini metsään ja se olisi ajokelvoton. Sitten jaksaisin vuodesta toiseen mainostaa, että hei, mulla onkin Ferrari ja brassailisin sillä kaikille.
Tosiasiassa mulla olisi ajokelvoton auton raato pressun alla ja ei rahaa, eikä taitoa laittaa sitä kuntoon."
Ja joo, mainitsin kyllä, ettei ole oma heitto.
Tähän on vastattu täällä.Kuinka paljon on tarpeeksi monta
Sano sinä.
Mukana ollaan ja olut maistuu tänään erityisen hyvälle.
Onko panot velkoja vai saatavia?
Hetkeksi selän kääntää niin nää jo puhuu mitä sattuu.
Niin on asia (lähde: empirismini, tässä vain 5 % provoa mukana höysteenä ja 25 % tietämättömyyttä) että Oulussa niitä kyllästyneitä katseita riittää. Hämmentävää kohdata vaikkapa rovaniemeläisiä. Alati katsekontaktoivat hymyillen. Eivät toki hekään aivan joensuulaisia sentänsä ole piirillä navankaan.
Setä on moralisti, setää kiukuttaa huono elämä.Setä Evil tulee ja järjestää. Hyvähyvä.
Kysymys on kysymys, joka on taloushumanistieteellisvelkosaatavallinen. Taisekäettäjopa.Onko panot velkoja vai saatavia?
Setä on moralisti, setää kiukuttaa huono elämä.
Setä on moralisti, setää kiukuttaa huono elämä.
Jatkoa tuohon, taksi tosin jo odottaa. BKT kiittää.No tartutaanpa nyt tuohon 5% provoon.
Eipä ole kuitenkaan tullut kannustettua nuorisoa pahuuteen, vai onko?KKK:n TOP-10:ssä. Yeah, right.
Ja Scooteria?Porilaisen pääsarjakiekkoilun kunniaksi olutta ja Kosanderia!
Se joka sen kirkon tietää, joka tietää oululaiset, tietävät miksi nauroin. Monet eivät tietäne, kait.
Kaikella rakkaudella tämä.
Lotnamoro!