Sängyn päälle vai siitä täyttökorkista sisään?oksensin silloisen anoppini vesisänkyyn
Sängyn päälle vai siitä täyttökorkista sisään?oksensin silloisen anoppini vesisänkyyn
Juu, tuli K-suomalaista lueskeltua 80-luvulla, kun muutaman vuoden asustelin siinä 70 km päässä. Ei se sen paskempi kai ole kuin tuo Laakkosen autokauppiassuvun pää-äänenkannattaja, Karjalainenkaan.
No... Mulla oli odotukset korkealla tuossa vuosi takaperin kun saatiin tämä keskustan mafioso Laatikainen kammettua eläkkeelle ja tilalle tuli Mervola juuri Karjalaisesta, jota olen sentään lukenut (vielä hetken) kuitenkin enemmän aikaa elämästäni ja pitänyt sitä jollakin tavalla kuitenkin laatujournalismina KSML:ään verrattuna. Vaan sama traktorimeininki (nyt en puhu kiekosta) jatkuu.
Suonna Konosen myötä populaarimusiikkiakin käsitellään nykyisin Evakossa ihan asiallisesti, ja hyvä niin.Onpihan se tuo Arjalaisen kulttuuriosio sangen kelpo. Hyvinkin jopa. Rajansa tietäen toki.
Se Ahosen pullero vaikuttaa myös Karjalaisessa. Ihan mukava veitikka; ne kolumnit varsinkin ilahduttavat tällaista vanhan liiton jäärää.Keskisuomalaisen elokuva-arvostelut oli aikanaan aika skovaa kamaa. Ahonen on eri vekkuli kaveri
Aikanaanhan Karjalaisen päätoimittaja tohti arvostella Laakkosten pisneksiä, jotka ennen liikkuivat siellä lain harmailla alueilla. No, seuraavana arkipäivänä veljekset ostaa pamauttivat Pohjois-Karjalan Kirjapainon (ja samalla Karjalaisen) osake-enemmistön ja antoivat kundille potkut. Sen jälkeen, pariinkymmeneen viime vuoteen, ei Karjalaisessa ole ollut yhtään poikkinaista sanaa kenestäkään Laakkosesta. Näin meillä.
Kysäisepäs kovasta... kulttuuritietoudesta, elokuva-arvosteluista ja vekkuliudesta nykyisin Joensuusta ja Karjalaisesta. Mitään en tunne mistään, kunhan tuli mieleen. Terveisiä Jopelle.Keskisuomalaisen elokuva-arvostelut oli aikanaan aikas kovaa kamaa. Ahonen on eri vekkuli kaveri
Kysypäs Pete2004:ltä mielipide Marko Ahosen pleikkariammatista. Synenergiaetuja ei ole odotettavissa, veikkaan ma.
Mulle ei muuten tule Karjalaista; lähes päivittäin sen kuitenkin luen töissä tahi muualla. Hesari tulee, kun saan sen puoleen hintaan.Ahonen on niitä harvoja syitä joilla KSML:n tilauksen itselleni perustelen.
Tää meni nyt ihan ohi. Miten nimimerkki Pete2004 tähän liittyy?Kysypäs Pete2004:ltä mielipide Marko Ahosen pleikkariammatista. Synenergiaetuja ei ole odotettavissa, veikkaan ma.
Pleikkareihin? Noh, mikä lie mielleyhtymä täällä päässä. Pete2004 on fanaattinen bittiaddikti. Hyvähampainen, kannattaa erästä joukkuetta Helsingissä.Tää meni nyt ihan ohi. Miten nimimerkki Pete2004 tähän liittyy?
Joo, kyllä mie sen Peten hammasepisodin muistan... Missä ko. nimimerkki muuten luurannee, ei ainakaan mulla ole havaintoja viime ajoilta? Lieneekö jäänyt nalkkiin Tallinnaan?Pleikkareihin? Noh, mikä lie mielleyhtymä täällä päässä. Pete2004 on fanaattinen bittiaddikti. Hyvähampainen, kannattaa erästä joukkuetta Helsingissä.
Joo, kyllä mie sen Peten hammasepisodin muistan... Missä ko. nimimerkki muuten luurannee, ei ainakaan mulla ole havaintoja viime ajoilta? Lieneekö jäänyt nalkkiin Tallinnaan?
Ei ammattimies jää sinne, minne ei halua jäädä. (noh, kerran Joensuun putkassa olin, kerran Tallinnan, Joensuun putkatyypin ura kosahti siihen, Tallinnan ehkä mieluiten, toivon, urkeni)Missä ko. nimimerkki muuten luurannee, ei ainakaan mulla ole havaintoja viime ajoilta? Lieneekö jäänyt nalkkiin Tallinnaan?
Mikä tuo Spotify oikein on? Kannattaako miun tietääkään, kun mulla on jo levyhyllyssä kaikki mistä tykkään?Sainpas ihan kivasti taustoilla menvän Spotify-listan kaverilta. PAkko siis ainakin parin verran vielä viihtyä
Minä olen ollut kolmesti muistaakseni. Helsingissä kahdesti, Tampereella kerran, Jyväskylässä kerran. Lieksassa kolmesti, Nurmeksessa kahdesti. Oulussa, Rovaniemellä, Seinäjoella ja Kuopiossa kussakin kerran.noh, kerran Joensuun putkassa olin
Mikä tuo Spotify oikein on? Kannattaako miun tietääkään, kun mulla on jo levyhyllyssä kaikki mistä tykkään?
Ja draama jatkuu... Pääsemme nauttimaan vielä yhdestä Apen ja Tamin kohtaamisesta. Veikkauksia kehiin?
Steve McQueen oli kuin luotu siihen rooliin. Muihin putka-asioihin en _nyt_ ota kantaa, hivuttaudun taustalle.Vittu mie oon Papillon, nyt oon vapaana.
Pata vie, kun tuomarit ei vaan tajuu ja momentum häviää.
Lainasin muuten taannoisen ferrari-kommenttisi FB-sivulleni... Hope you don't mind =)