Ollaan paikalla juu. Välillä pitää käydä vittuilemassa globaalisti ihmisille kolmannella kotimaisella, vaan tässä sitä vielä kärvistellään.
Kohta voisi tosin iltapalaa laitella.
Juu, muutamaa englanninkielistä foorumia tulee ajoittain kiusattua. Nimistä vaiettakoon syyllisten suojelemiseksi.Kolmas kotimainen lienee tässä tapauksessa Englanti? Kun ei kai sitä kauhean globaalisti voi vittuilla Venäjäksi tai kenties Somaliaksi?
Minä jätän kiinteät ravinteet aamuksi, käytiin nimittäin kiskomassa BBQ-päivällinen erään yhteistyökumppanin piikkiin.
Juu, muutamaa englanninkielistä foorumia tulee ajoittain kiusattua. Nimistä vaiettakoon syyllisten suojelemiseksi.
En tiedä BBQ:sta vaan BÖC soi nyt ja on ihan vitun kova bändi se.
Ei ne raukat jaksa, tai sitten ovat pettureita ja istuvat baarissa.Tämä selvä. Mukavaa hommaa siis. Tämä on paska kämppä, joutuu ihan yläkertaan asti vaivautua hakemaan lisää kaljaa. Ei se auta, mentävä on.
Missä kaikki muut on? Rakki? Tahtis? Ketäs kaikkia täällä nyt on ollut? Helmi?
Ei ne raukat jaksa, tai sitten ovat pettureita ja istuvat baarissa.
Mulla on nyt se sopiva "suojakänni". Nyt voi vetää kuin onttoon jalkaan ja tuntuu että selviää vaan.
Tahtis on 11.4 asti penaltiboksissa. Kun nimittäin Sami Kapanen lähti loppuottelun sijaan pronssiottelua pelaamaan, lähti tahtis sen innoittamana viikoksi huilimaan.Missä kaikki muut on? Tahtis?
Ensi viikolla kalsarikänniketjuilen sitten varmaankin Bahamalta käsin.
Ennenhän sitä ihmeteltiin että vettä on polvessa ja kusta päässä mutta silti janottaa. Sulla se keltainen neste ei sitten olekaan päässä vaan polvessa... kumma juttu.En tiedä mikä tässä on, kun ei mene oikein viuna päähän. Nykyisin tosin minulla turpoaa polvi jos juon alkoholia, poistivatkin sieltä kk sitten keltaista nestettä. Meneeköhän se tämä viinani siis pääni sijasta polveeni.
Tahtis on 11.4 asti penaltiboksissa. Kun nimittäin Sami Kapanen lähti loppuottelun sijaan pronssiottelua pelaamaan, lähti tahtis sen innoittamana viikoksi huilimaan.
Pokeri on tylsää mutta saapihan siitä henkisestä kivusta ja särystä rahaa. 12000 dollaria näemmä jaossa. 1200 oli mukana, enää 380 ja mukana olen. Ensi viikolla kalsarikänniketjuilen sitten varmaankin Bahamalta käsin.
Luonnollinen vastaushan tähän on se, että ostan ensi viikolla sieltä Bahamalta kämpän, jossa sitten kalsaroin. Detroitissa tosin myyvät nyt lama-aikana 500 - 1000 dollarilla omakotitaloja, kun pankit eivät niitä muuten saa kaupaksi. Saisi halvalla sieltä tönön.Niin onko tuo nyt sitten kalsaria jos ei ole kotosalla? ;)
Eihän sitä tiedä minkäväristä nestettä sitä päästänikin löytyisi jos tutkisivat. Polven punkteeraus tehtiin, pään punkteeraus ei kyllä kuulostaisi kovin miellyttävältä operaatiolta.Ennenhän sitä ihmeteltiin että vettä on polvessa ja kusta päässä mutta silti janottaa. Sulla se keltainen neste ei sitten olekaan päässä vaan polvessa... kumma juttu.
Pitkästä aikaa tännekin raporttia. Oluet jäähtymässä ja kevään kiekkokliimaksi alkamaisillaan. Aurinkokin on aika inspiroivasti helottanut koko päivän, se suorastaan painostaa korkkaamaan mallaksen kevään todellisen alun kunniaksi.