Kalsarikänniketju

  • 5 245 669
  • 66 703

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Välierätappiota lievitetään lonkeron ja yhden tähden jallun voimalla. Eiköhän tää tästä.

Musalinkkivinkiksi tarjoilen Jarkko Martikaisen kappaleen Rakkaus
 

dimmu

Jäsen
Jaha jaha. Elämäni ensimmäinen kerta kalsarikänniketjussa. Toki ei ole elämäni ensimmäiset kalsarikännit, mutta edelliskerrasta on aikaa. Mikäs tässä on ollessa, hyvää musiikkia ja hyvää juomaa eli lonkeroa. Kippis!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kah, oli viestiä pukannut sillä välin, kun kirjoittelin. Ei oikein FNM iske, mutta ainahan on kiva keksiä joku tekosyy keksiä pileisiin, koskas se semmoinen on?

Tsiikaa ko aihetta koskeva ketju... Kesäkuu ja Kaisaniemi.
Voitas sotkea sun lukaalis. Mä majoitun kartanon kartamon länsisiipeen....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tsiikaa ko aihetta koskeva ketju... Kesäkuu ja Kaisaniemi.
Voitas sotkea sun lukaalis. Mä majoitun kartanon kartamon länsisiipeen....

Oon just sopivasti tullut maanantaina Kroatiasta, mukanani kroatialainen uusi vaimo. Pitänee siis pidentää lomaa ja anoa ex-vaimoa katsomaan lapsiamme muutaman ylimääräisen päivän.
Länsisiipi on valitettavasti just kesäkuussa remontissa, ainoastaa kirjastosali on sieltä käytössä. Käviskö sinulle mitenkään etelä- tai itäsiipi? Tai miten olisi kattohuoneisto uima-allasosastolla varustettuna?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eli siis käy. Mitä nyt leikit vaikeasti tavoiteltavaa siellä... Viskillä etiäpäi.

Siis käyhän se toki, jos saan lapset hoitoon ja esinainen antaa mulle lommaa. Pakko tässä on itekin kiskoa, kun vahingossa onnistuu.

Ai niin, keikalle tuskin tuun, mutta se muu materiaali kiinnostaa :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Otetaas pari tässä kämpillä ennen kaupungille siirtymistä. Sieltä sitten peliä katsomaan hallille. Tuntuu vieläkin vähän oudolta että kahdesta mestaruudesta vielä kamppailevasta joukkeesta toinen on JYP!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No jutellaan sitten täällä yksistään. Hei kaikki, tää ei oo enää kivaa. Tulkaa esiin.

Eikö edes mielikuvitushahmo vastannut sun huutoon? No, vedä paripäivää lisempää, niin eiköhän sieltä joku taruolento ala juttelemaan.

Niin, hiiohoi vaan. Itepähän tiedän.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eikö edes mielikuvitushahmo vastannut sun huutoon? No, vedä paripäivää lisempää, niin eiköhän sieltä joku taruolento ala juttelemaan.

Niin, hiiohoi vaan. Itepähän tiedän.

No kokeillaan nyt sit uuestaan. Onko täällä ees yhtään taruolentoa? Ääh! Vittu pitäkää tunkkinne.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No semmonen tunkki. Aivan ihqua, mä en ole täällä tännä ihan yksin. Mitä pahan jerkku-sedän iltaan?

Joku "vartijasetä taas laittaa sua uniformu päällä..", ei kiinnosta. Sulla on omat perversiot ja sillä ei palstatilaa saa just nyt.

Vittu, eikö yks viun taksikuskin luulis .... saatana. kultturellisia eroja. osaa muuten finkuttaa visaa.
Aivan paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt jere saatana. Sähän oot kännissä, kun ees känninen kaveri ei ymmärtänyt ensimmäistäkään sanaa. :D
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nyt jere saatana. Sähän oot kännissä, kun ees känninen kaveri ei ymmärtänyt ensimmäistäkään sanaa. :D

Lost in translation...

Koitahan tsempata, aakkoset palaa hiljalleen mieleen. onko sulla mitään musiikkia, joka sopisi tähän yhteyteen?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lost in translation...

Koitahan tsempata, aakkoset palaa hiljalleen mieleen. onko sulla mitään musiikkia, joka sopisi tähän yhteyteen?

No just ei ihan sopivaa löy-y, mutta menkööt tää sinnepäin http://www.youtube.com/watch?v=5NNBlKHc9B0 Mä meen nukkumaan nyt, ihan jo senkin takia, että jou-uin pitämään tätä ketjuu yksin pystyssä monta päivää.

etittiä, siis kyseessä raahen ylpeys, charon.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä te ootte, sie oot , aikavelikultia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avataan nyt pääsiäinen tälläkin osastolla.

Raskaan päivän jälkeen (tosin Biltemassa kävin elämäni ensi kerran ja JÄNNÄÄ oli. Teki mieli ostaa kaikenmoista, vaikka aluksi tunsinkin olevani yhtä kotonani kuin Stockmanin meikkiosastolla voimassaolevien tyttökavereidetteni avecina joskus mukana haahuillessani).

Heti lähti juttu sulkeisten sivuraiteille. Vaikuttaa siis härdellimäisen lupaavalta tämä.

Ja tämä punkku ei ole pashaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Häätyypä ihtekki ilmoittautua pitkästä aikaa legendaariseen ja paljonpuhuttuun KKK:hon.

Ajoin tänään opinahjosta ihan moottoritien kautta, jotta pääsisin pikemmin käsiksi päihdyttävään juomaan. Tässä tapauksessa päihdyttävä juoma on keskiolutvahvuinen Koff.

Eukko lähti tuossa 10 minuuttia sitten koiran kanssa Etelä-Pohjanmaalle. Mä vältin Velj. Keskisen kahinat osoittamalla, että mulla on oikeastikin tehtävää ensi viikon tiistaiksi, jotta opintopinnoja valuu laariin eikä Kela-täti suivaannu Uleåborgirin kehnoon opintomenestykseen.

Polttelenpa tässä tietokoneen ääressä tupakkia, rupattelen lärvikirjassa ja pelaan pokeria. Uh.

Päänsisäistä pääsiäistä itse kullekin säädylle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menossa mukana. Hillityt perskännit tiedossa, eikä varsinkaan huvita kalsarien päälle housuja laittaa. Nyt on vähän syytä juhliakin, joten ei kun vaan pullonpohjaa kattoa kohti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös