Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vilperi menee nyt kultasuihkuun samppanjapullon kanssa!

The Final countdown soi luonnollisesti taustalla...

Kiitokset nakkikastikkeelle onnitteluista.

Muuten mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että bravuurini nykyisessä työpaikassani on nimenomaan tuo nakkikastike. Se on niin suosittua siellä, että yksi hoitaja pörrää tekemäni kastikkeen perässä kauhan kanssa ja on saanut lisänimeksi "Nakin"... :D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Long time, no see... montakohan tuntia siinä meni tällä kertaa, että palasit... No, ei käännetä veistä haavassa. Kiva kun tulit.

Tai sinä? Sulla taitaa kyllä ollla kovemmat statsit? Perkeleen Jerkku saatana, sinä liero lonkero! Otetaampa lisempää KOFFia ja ollaan ihan iisisti.

Moro Mielís ja hyvää iltaa sinnekin! Olen hylännyt Johanna Kurkelan joten voit elää vapautuneesti sillä yksi uhka on poissa. En jaksanut enää pettä ketään joten laitoin homman poikki..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kato, KP, joka ei olekaan nainen ;)

Voin ihan hyvin, mitä nyt selkä on jumissa ja rasittaa tämä sylissä kiehnäävä kiimainen Lennu. Huivia ei just nyt ole, kylpytakki kylläkin.

Mitäs KP:n rauhaan?

Kiitos kymysyksestä. Täällä on toivuttu työhaastattelun tuomasta pettymyksestä ja juotu kissa-olutta kohta kuudetta tuntia. Hyvästi siis iso palkankorotus, mutta onneks sentään entinen duuni on alla. Me like.

Mä arvasin, että Lennu on siellä. Onko Hirso puhunut itsensä sisään myöskin?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
.

Muuten mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että bravuurini nykyisessä työpaikassani on nimenomaan tuo nakkikastike. Se on niin suosittua siellä, että yksi hoitaja pörrää tekemäni kastikkeen perässä kauhan kanssa ja on saanut lisänimeksi "Nakin"... :D

Katos perkele. Kyllähän näillä raameilla mennään pitkälle. Ei oo mikään ihme että grandmoille maistuu nakki saatana.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muutaman Koffin tuossa kumonnut, kun kotiuduttua tuli ehtoolla.

Ei mitään Karhua, pitäkööt keravalaiset litkunsa, vaan saman tehtaan Koffia. Karhu on "mee porilaiste" omaa ilolientä. Koff nyt ei koskaan "porilainen" ole ollutkaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä arvasin, että Lennu on siellä. Onko Hirso puhunut itsensä sisään myöskin?

Hirso ei sisään pääse, edes puhumalla. Sen sijaan, jos joskus löydän ylimääräistä aikaa ja rahaa, meille tulee rotikka, joka nimetään Jereksi tai Södeksi.

Asiasta tietämättömille siis kerrottakoon, että Lennu on mein vajaa 2-vuotias pieni ja arka tyttökissa... Painaa ehkä 1,5 kiloa, kun normaalipaino tuon ikäiselle olisi 3-4 kiloa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sen sijaan, jos joskus löydän ylimääräistä aikaa ja rahaa, meille tulee rotikka, joka nimetään Jereksi tai Södeksi

Mulla on taasen ajatuksissa seuraavaksi hommata Irlanninsusikoira, uros sellainen ja annan sille nimeksi Fifi.
Ärsyttävää, kun toi nykyinen "koira" on jäänyt piruvie alle 60 kiloiseksi. Minä luokittelen ne kissarotuihin...

Enivei, Myllylän seuraavaa testamenttia odotellessa...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla on taasen ajatuksissa seuraavaksi hommata Irlanninsusikoira, uros sellainen ja annan sille nimeksi Fifi.

Heh! :D

Minä olen joskus miettinyt että hommaisi kaksi saksanpaimenkoiraa ja antaisi niille nimiksi Adolf ja Heinrich. Ja ei, en suinkaan ole natsi enkä edes millään tavalla natsien symppaaja vaan ihan vaan shokkiefektin takia... Toinen vaihtoehto olisi tietysti narttukoira nimeltä Blondi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Öhöm, siis onko tää taas mulle? Mee nyt kuuntelee Gimmelii ja rentoudu hyvä mies.

Mistäs sä nyt sellaisen ajatuksen sait päähäs. Myllylällähän menee ny hyvin, joten kun nyt on douping ja brenkku testattu, niin seuraavaan pirua odotellessa...

Mitäs petomainen perheenisä muuta?

Katohan. No, ronkeloo kitatessa ja bastuun juuri ajattelin astua. Olen jo hyvissäajoin kylmennykseen laittanut olutta, niin saa sitten rauhassa olla. Pink Floydia ajattelin soittaa siellä. Tai siis se esiintyy tänään siellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele! Harvoin sitä käy vaatteet päällä suihkussa! Saatika keittiön työvaatteissa! Tästä olis opet niin vidun riemuissaan! Mutta tiedättekös mitä... Ei kiinnosta enää mitään, sillä TJ-0 on niin helvetin hyvä olla!

Ohi on!!!

Nyt saatana juhlitaan! Ollaan sentään jotain saavutettu elämässä! Perkele että on niin Huojentunut Perkeleen Kummasti!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minä olen joskus miettinyt että hommaisi kaksi saksanpaimenkoiraa ja antaisi niille nimiksi Adolf ja Heinrich. Ja ei, en suinkaan ole natsi enkä edes millään tavalla natsien symppaaja vaan ihan vaan shokkiefektin takia... Toinen vaihtoehto olisi tietysti narttukoira nimeltä Blondi.

Tunnen muuten ihmisen, jolla on ollut sessa nimeltä Adolf. Tuli kuulemma venäläisille rekkakuskeille hieman kiire, kun tämä paukkasi hurttansa kanssa satamaan ja komensi, että Adolf seuraa...

Mä hommaan tommosen. Syö kaikki södet ja jeret suihinsa.

En epäile hetkeäkään.

...

Kävin juuri muuten seuraavan puhelinkeskustelun "vähän" viinaan menevän kaverin kanssa.

Minä: No moi.
Kaveri: Moi. Ööööäääööö (epämääräistä mölinää).
M: Niin?
K: Me ollaan eksytty. Auta!
M: No missäs te olette?
K: Tiellä X. Just ohitettiin sejase. Pitäisi löytää tie Y. Onko sulla kone auki?
M: On juu.
K: No missä me ollaan?
M: Tiellä Y.
K: Häh, eihän olla?
M: Kartan mukaan olette.
K: Eikä olla (lisää epämääräistä mölinää).
M: Kartan mukaan kyllä olette.
K: Eihän! Eiku oota (vielä lisää epämääräistä mölinää). Joo hei kyllä me ollaan!
M: Et kai sä vaan ole itse ratin takana?
K: En tietenkään, kuinka niin?
M: Oot ilmeisesti vähän ottanut, kunhan tarkistin.
K: Enkä oo.
M: Älä viitti.
K: No yhden kaljan join just.
M: Joopa joo, yhden vaan...? Heh heh.
K: Joo joo, ihan tosi (lisää samaa epämääräistä mölinää). Mut hei, missä me ollaan?
M: ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös