Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kohta sihahtaa ja Joksiradio aukeaa... seuraako tänään kukaan muu pelejä radiosta muutaman hyvän oluen voimistamana?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
juu

Selvin päin ei uskalla Pelicans-Blues peliä katsoa (C+).

Puoli pulloa Gran Sangre de Toroa ruuan kanssa ja sitten lonkeroa sitä mukaa mitä jännemmäksi menee.
 

stigowe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds, NY Rangers, NY Giants, Notre Dame
Olut numero 8. Olihan tässä jo St Patricks Day, mutta taas uusi syy juoda muutama.. 1k€ autoon €250 edestä korjauksia, saa kyllä sitten luvan kehrätä kuin vanha mersu..
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kämppiksien kanssa alkoholia ja ysärihittijä youtubesta, näin se torjantain etenee ja huomenna krapulassa töihin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs vittua? Sammuin eilen kesken kaiken. Onneksi oli kaappi täynnä kaljaa, kuten kunnon kalsarikännääjällä pitää ollakin, joten aloittelemme tässä viikonloppua.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
No nythän asia on niin mainiosti, että työaika on itse päätettävissä ja nainen töissä. Eli tässähän on aamu ihan vapaata tinttaamista.

Itsellä kahvi, terästetty, pöydällä, spaddu huulessa ja kajarit soittavat "shottas"-elokuvan soundtrackia. Voisin väittää, että aika leppoisa meininki täälläkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Join juuri yhden pullon ykkösolutta ja heilun välillä kirveen kanssa ulkosalla, eikös sillä perusteella jo kalsarikänniketjuun saa osallistua.

Kuulin tuossa juuri velipojalta, että miten se viime kesänä asui 2 kk Helsingin Kalliossa. Vuokraisännän kalustetusta kämpästä rahapulassaan tyhjensivät säästölippaat, joivat sen Kossun pakkasesta, polttivat sen isännän kirjahyllyyn jättämät isot sikarit ja siellä sitten sohvalla raksamiehet polttivat sikaria lokoisasti ja joskus nappailivat kylään saapuneiden kavereiden muijia syliin. Ja paljon muuta, joista ei viitsi puhuakaan. Ehkä eniten repesin sille että "kun en jaksanu mitään pyykkejä pestä, ni sillä vuokraisännällä oli siellä jotain valkoisia tosi hienoja silkkisukkia iso pino, niin niitä sitten otettiin aamulla, kun raksalle lähettiin töihin".

Tarinansa loppui näihin vilpittömiin sanoihin: "Ottaskohan se meidät ensi kesänäkin sinne sen kesäloman ajaksi vuokralaisiksi".
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lausun tässä lievän katkeruuteni siitä, että tällainen hieno viestintäväylä on haudattu kierrätyskeskustelun puolelle.

Muuten olen sitä mieltä, että Pelicans on tuhottava.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kait sitä voisi aloitella pikkuhiljaa. KOFFilla mennään tänään, se on myös Tepsin sponsori, ei sovi unohtaa.

Mestisfinaalia voisi tänään katsella ja jos on paska peli, niin Salkkarit siinä ohessa. NHL:ää voisi hakata Xboxilla. Mikähän siinä muuten on, että pelatessa kaljaa menee aina kovempaa tahtia kuin esim. telkkaria katsellessa tai musiikkia kuunnellessa?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mikähän siinä muuten on, että pelatessa kaljaa menee aina kovempaa tahtia kuin esim. telkkaria katsellessa tai musiikkia kuunnellessa?

Itse olen huomannut saman. Todennäköisesti tulee otettua huikkaa jokaisella pelikatkolla!? No, voishan tässä muutaman oluen ottaa mutta se saakin sitten jäädä siihen tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täällä alkoi myös tenuttaminen, syitä toimintaani en keksi ja kyytipoikina mitäs muutakaan, kun kerran Tepsukan vankkureissa ollaan, Koffia (24 yksikköä) ja pari tsiideriä. (Noi tsiiderit on Kolulle, muut juo olutta.)
Vähän pelottaa, että miten tässä pärjätään, kun huomenna on klo. 15 alkaen taas kuppi nurin ja Ruski standardia puolipulloa + mitä näistä jää + baaridrinksut, mutta ihmetellään sitä sitte sunnuntaina lisempää.
Enemmittä puheitta, kippis ja ensimäiseen toivekappaleeseen, joka on Hanna Ekola - Vieläkö on villihevosia
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No hemmetti. Mies sammahti taas. Taas mennään, mutta nyt pitänee mennä sinne kauppaan. Ei ole muuten oikein tulla tänne vain toteamaan, että viinat onkin jo juotu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eilen meni melko pitkäksi, koska saatoin aloittaa kalsaroinnin vasta yhdeksältä. Kävin näet katsomassa jääkiekko-ottelun ja kuskina olin minä itse.

Verkkotiliotteen perusteella olen ollut hereillä vielä viiden aikaan. Ja verkkotiliotteen jäljet vievät suoraan sylttytehtaalle eli pokeriin.

Heräilin koomassa kahden aikaan ja join janojuomaksi puoli pulloa valkkaria. Nyt se pullo on tyhjä. Reservissä on onneksi olutta ja paloviinaa. Kippis.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Uraa työteliäs Rakki on tullut taasen virtuaaliseen ihmemaailmaan pakoon pahaa maailmaa. Olo on taas työviikon jäljiltä kuin itse Mandingo olisi käynyt viemässä minulta hanurini neitseellisen koskemattomuuden pois. Jotenka päätinkin liittyä iloiseen KK ketjutteluun oluen voimin. Kolmas menossa ja olo alkaa rentoutua. Joten chears ottakaamme taloustaantumalle, Hallitukselle, Tuxedo-Tuksulle sekä tietenkin bernhardilaisille, koirille noille jotka ovat kalsarikänniketjun tunnuseläimiä, sillä riippuuhan heidän leukojensa alla ryytyneelle KKK jäsenelle aamuisin elintärkeää tasoittelukonjakkia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
20.3 Vilperi- Restonomi

Perkele otsikko kertoo oleellisen. Nyt sitä ollaan restonomi ja nyt on aihetta juhlaan! Se on siinä! Tätä ei vie multa pois edes kuopiolaiset! Saatana!

Nyt on aika kunnon kalsongien! On skumppaa ja Santtua sekä jäätelökakkua! Nyt on aika juhlia alkoholipitoisesti! 4.4 on sitten suku- ja kaverijuhlat. Yhdistetyt sellaiset isän kuuskymppisten kanssa.

Lopetukseksi sopii ainoastaan vain Antero Mertarannan legendaariset sanat:

Se on siinä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös