Kalsarikänniketju

  • 5 247 870
  • 66 705

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
We don´t celebrate Sundays

No nii! Eka viikko kasätyötä takana ja pitkästä aikaa pääsee pulloon kiinni. Neljän päivän loma tässä päällä ja kahen yövuoron jälkeen ihan kiva ottaa pienet tai keskisuuret kalsarit. Jospa sitä vielä vähän lätkää katselisi ja olutta kumoaisi. Tosin kahden viime yön valvomisen jälkeen alkaa pieni väsy tuntua, mutta yritetään peittää sitä alkoholilla.

Äitille terkkuja ja hyvät mutsienpäivät vaan!
 

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
aivan..:)

tänään sit alkoi 7:n päivän vapaa...ts. 7:n litran vapaa...who cares!:) noo, ketjuun herra kersantti! Eli kumottavana tietty porin karhua x-määrä, tiukkaosastolta löytyy jotain staffia...varmaan aivan p....aa!! Ainakin russian uppoo...Toisaalta miksen avaisi unkarilaista vinkkupulloo..:) mut tosissaan vaihteeks puhtaat kaliisit jalassa :) eli olo on väsynyt mutta onnellinen..::D

Ps: punna#36 nimimerkki vois kattoo tänäpä peiliin...eikä elbais himassa!!!:) Muutenkin noissa I.f. k - faneissa on kestämistä! :):):)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Joo

Sanoisin, että juon nyt. Ja juon paljon. Naiset ovat ihania kunhan ne eivät pyöri nurkissa, vaan esim. nettisaitilla www.moore.se tästä kiitos Awelle. Voisin sanoa monta valittua sanaa mutta sanompa näin, terve ja kiitos kalan hajusta. Vittu oli sekin joka haisi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
mtmela kirjoitti:
Sanoisin, että juon nyt. Ja juon paljon. Naiset ovat ihania kunhan ne eivät pyöri nurkissa, vaan esim. nettisaitilla www.moore.se tästä kiitos Awelle.
Jos se on tuolta DK-foorumilta niin kunnia linkistä mulle perkele ;-)

Asiaan; nyt on oltu niin kauan (yli 3 viikkoa) selvinpäin että perjantai on liian kaukana. Ei sitä nyt tänään voi ottaa mutta jos huomenna pikkaisen...Ja perjantaina ja/tai lauantaina galaksit räjähtää.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Kyllä kyllä, korkki on auki...

Tentit takana, tvelvi edessä.

Hieman kyllä vituttaa tämä koulun kannalta aivan penkin alle mennyt kevät. Motivaatiota ei vain riittänyt, ja 50%:n keskittyminen johti 15%:n suoritukseen.

Nooh, mutta tuleehan noita uusintoja siiten joskus...
 

ipaz

Jäsen
Täällä myös hyvässä vauhdissa. Vahingossa jääkaappiin eksyneet Grafenwalderit on tuhottu ja lähikaupasta haettu uusi satsi Karhua. Lisäki Bambay Shapphire pullo odottaa ottajaansa, tonic-vesi on jo kylmää...Ja huomenna töihin klo 10!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Minä ilmoittaudun myös joukkoon iloiseen. Tuttu setti, eli Viru Valgeeta ilman turhia lantrauksia. Vitura ku tuo kokis rupee närästää viinan kanssa. Vai onkohan kyse jo jostain muusta ku närärstyksestä. Millasia putkia täällä muilla on, vaiko eikö täältä löydy yhtään kunnon dokua?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää otan tänään pari tälläin ihan tukeakseni perjantain päätarkoitusta. Vaimokkeen kanssa huomenna sukuloimaan, joten ei parane kauheasti lärvätä tänään. Neljäs tää taitaa olla, kun nyt on menossa.
 

Baikonur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
12 pulloa keskivahvaa haettu ja muutama jo nautiskeltu. Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ja väsymyksestä huolimatta tai juuri siitä syystä olut maistuu. Pitkästä aikaa myös tunne, että tänään on sopiva ilta kuunnella vanhoja levyjä ja ottaa rennosti. Huomenna kello ei herätä ja ah, tuo kiireen runtelema ja säälimättä laiminlyöty sisäinen kello saa jolkotella omaan tahtiinsa. Leppoisia kalsareita!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Arnold kirjoitti:
Neljäs tää taitaa olla, kun nyt on menossa.

Hyvä jos on neljäs päivä, kun täällä on neljäs kuukaus jo menossa..
Hyvää trancea ja täysillä popitusta. Jos kerran naapurin koirat ja sinappikoneet mesoaa jatkuvasti, niin mä mesoon sitten takas tän musiikin kanssa.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Juuri tuli kaupasta haettua kylmää Karhua, sitä tässä nyt nautiskelen Diablon musiikin säestyksellä.
Hauskaa iltaa kaikille, ehkä tähän ketjuun vielä palataan illan mittaan, ehkä ei.
Skål!
 
Maistelen taas salmaria. Kalsaritkin on jo löytynyt jalkaan. No joo pikkuhousut. Jos säästelisi huomiseen enempi tuota juomista. Mutta nyt on otettava muutama sen kunniaksi kun sai kämpän siivottua kunnolla.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käsi pystyyn täälläkin! Kaljaa juotu ja kitaraa soitettu sormet verille - molemmat omia kalsarikänniperinteitäni.

Kohta lienee aika korkata Latvian tuliaiset: Rémy Martin ja Finlandia Lime. Olin pettynyt, kun Riian lentokentältä ei löytynyt Stolichanya Citrosta, jota sieltä viimeksi ostin ja hyväksi havaitsin - siksi päätin kokeilla samankaltaiselta kuullostavaa Finlandia -uutuutta.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Meno alkaa kohota uskomattomiin sfääreihin, not.

Väsynyt ja vittuuntunut olo eikä olut ole vielä onnistunut puhdistamaan elimistöäni tästä paskasta. Vaimokekin palailee kohta Ranskasta ja totta puhuakseni minusta ei tällä hetkellä ole seuraa kenellekään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eikait tässä voi muuta kun jatkaa kaljottelua kotona, työviikko takana niin voikin huuhtoa pölyt pois kurkusta hieman tuhdimmalla annoksella alkoholia. Pakko laittaa "Hard rock hallelujah" soimaan.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Pakko laittaa "Hard rock hallelujah" soimaan.

Sama.

Sairainta on se, että olen melkein alkanut pitää tuosta kappaleesta, ja tänäänkin päivällä huomasin sen soivan päässäni. Mitä minulle on tapahtumassa?????
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jääkuutio kirjoitti:
Sama.

Sairainta on se, että olen melkein alkanut pitää tuosta kappaleesta, ja tänäänkin päivällä huomasin sen soivan päässäni. Mitä minulle on tapahtumassa?????

Meikäläisellä se meni niin, etten alkuun pitänyt, mutta sitten se alkoi vahvemmin ja vahvemmin soimaan päässä, jonka jälkeen kuulin sen radiosta ja sen jälkeen olin myyty.

Joten sinulla on sama edessä piakkoin ;)
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilmoittaudunpa minäkin mukaan joukkoon. Tällä hetkellä juomana ranskalainen valkoviini, aiemmin illalla mennyt olutta.

Ei mitään ihan kauheita perseitä tänä yönä, huomenna auton katsastusta sun muuta mukavaa.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Meikäläisellä se meni niin, etten alkuun pitänyt, mutta sitten se alkoi vahvemmin ja vahvemmin soimaan päässä, jonka jälkeen kuulin sen radiosta ja sen jälkeen olin myyty.

Joten sinulla on sama edessä piakkoin ;)

Minä sentään äänestin Lordia Suomen karsinnoissa, ja silloin pidin tätä kappaletta ihan OK:na.

Nyt on vain jostain syystä alkanut toimia vaikka en normaalisti tälläistä musiikkia juuri arvossa pidäkään....
 

ipaz

Jäsen
Tilannekatsaus: kirjoitustaito kuusisormijärjetelmällä heikkenee kovaa vauhtia...

N. 10 olutta sekä muutama Bombay Tonic paukku takana ja hyvältä tuntuu. Kunhan ymmärtäisi lopettaa ajoissa koska huomenna työpäivä.

Mitä tässä nousuhumala sekä humalatilassa on taas kerran oppinut niin internetistä löytyy jopa ihan liiaksikin infoa pallomme ihmisten historiallisista tekemisistä. Mä olen juuttunut riippumattomaan Wikipediaan, onko jotain muuta yhtä hyvää tietolähdettä valaista omaa pimeää mieltään?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paitsi että wikipediassakin kannattaa joskus olla varovainen sen tiedon kanssa, kuten missä tahansapäin internettiä. Ne faktat voi nimittäin olla todella persiillään tai ainakin pahasti puutteellisia. Onhan se silti ihan tarkastamisen arvoinen tietolähde aina ja jotkut asiat nyt ei kauheasti anna tilaa sepitellä omiaan, jos yhtään on lähdetiedot hanskassa.

***

Ei kalsareita tänään. Hesassa käväsin parilla tuopposella, nyt jatkan muutaman olusen voimin kotona ja mietin, jospa vaikka seuraisi Lostia jakson verran.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona, Koffia ja Chivas Regalia.. Sanoisin, ettei huono! =) Hyvä fiilis valmistumisesta ja hyvästä kesäduunista. Joulukuussa Fijille 3 viikoksi, tänään varmistui! Itseasiassa onnellisuus-ketju kamaa, mutta samalla tähän postaukseen. Kalsarit jalassa, tukevasti.
 

ipaz

Jäsen
Sniper kirjoitti:
Toi Wikipedia edustaa muuten sitä takavuosien internet-termiä, 'surffausta' aivan aidoimillaan. Hitto että jollain hakusanalla saa upotettua itsensä helposti syvälle kauas mitä hakikaan.

Muutama sievä naukku takana ja avokki menossa nukkumaan. Vapise minttupullo siellä pakastimessa, pian tavataan!

Oikessa olet. Reitti on kulkenut yksinkertaisuudessaan tietä Suomen sodat - Finnish Civil War - Finno-Ugrian civilacition - Budapest - Assassination of Archduke Franz Ferdinand of Austria - Battle of Passchendaele (Iron Maiden) - Steve Harris - > - Richie Blackmore - Deep Purple - David Goverdale - Whitesnake... ja matka jatkuu...
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Meno jatkuu erittäin tiukkana....

... ei niin.

Ei vaan alkaa pikkuhiljaa pääsemään mukaan fiilikseen. Hetkeksi joutui poistumaan tuonne taustalle tervehtimään vaimoketta, kun hän palasi viikon Ranskan matkaltaan. Nyt kun hänet on laitettu nukkumaan, jatkuu kalsarointini täydessä mitassaan.

Eikö ole muita, mitä? Outo perjantai...
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Mitä on tapahtunut? Miksi täällä ei ole ketään? Onko tapahtunut jotain, mitä ei vain ole minulle kerrottu?

Taustalla soivan kappaleen kertosäe kertoo kaiken: "... hiljasta, no aika hiljasta..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös