En tietenkään. Totuus on 17" äläsdeenäyttö tässä koneessa ja 14"matkatelkkari (huom ei mv. Tukeeko nykyiset hdtxvt:t kuinka hyvin esim jotain chaplinia???). Aikaisempi ykköstelevisio alkoi savuttamaan melkein kuin kasmakasiinit, joten piti heittää partsilta alas. Kakkostelkku käytössä liian kauan (vittu nää edes pelaajia, saati sitten kiekkoa), nyt vinkkejä hyvään littana-32:n?Cosmo kirjoitti:Ethän sä vtu nyt mitään 50-tuumaista blazmagunia ole ostanut? Huikeeta! (Olit tai et!)
Shayne kirjoitti:Aikaisempi ykköstelevisio alkoi savuttamaan melkein kuin kasmakasiinit, joten piti heittää partsilta alas.
Asiaa. "Ojennatko Hillevi vähän sitä viiniä?. Ai kumpaa? Aa--nna molemmat vaan, mä tästä kaadan...(itelleni)...No niin tilataankos jälkkärit? Joo, mä otan sitruunasorbettia. Ahaa. mä otan long island ice teata. Tilatkaa mullekin. Mä lähden tossa wc:ssä käymään. *marlboronsavu leijailee vessankopissa ja tyhjä minttupullo kilahtaa klinkkerille*. HUOM! Voit käydä välillä pöydässä kertomassa seurueellesi, että "ilmavaivoja, ilmavaivoja". Sitten takaisn koppiin ja se toinen minttu auki. *knaks*.Cosmo kirjoitti:stardomia.
32-probleemaan mulla ei kyllä ole muuta vinkkiä kuin: "sala-apinat".
Shayne kirjoitti:*marlboronsavu leijailee vessankopissa ja tyhjä minttupullo kilahtaa klinkkerille*
tintti83 kirjoitti:Mie taas avauduin jo onnellisuus ketjussa. Siideriä edelleen hörpin. Viimenen tosin menossa. Eih, en avaa salmiakkikossupulloa. Se pitää viedä kaverille sinne ulkomaille. Penteleet slovakiassa ei sitä myy.
Tai meen ensin Prahaan. Siitä tuon kaverin kanssa sen kotikaupunkiin Bratislavaan. Ei ole kun 4 päivän reissu. Mutta tuon kaverin tuntien sekin on tarpeeksi... Kun se edustaa aika hyvin sitä paikallista juomakulttuuria. Huonompi homma on kun siellä kai perinteisesti myydään eniten olutta, jota ei pysty juomaan. No on kai siellä vodkaakin. Joo hintataso samaa luokkaa kun Venäjällä, eli senkin puolesta ei varmaan kovin selvä reissu. Tuliaisia ei paljon viitsi tuoda, kun tosiaan Venäjällä samat hinnat tai halvempia.Humpauttaja kirjoitti:Minnes päin Slovakiaa oot menossa? Mä kävin siellä tossa helmikuussa nimittäin. Ihan kiva paikka ja halpaa halpaa halpaa. Hyvä juomakulttuuri myös.
Iceberg kirjoitti:Jäiköhän vapusta tämä skumpan veto päälle, mutta taas nyt lauantaina skumppa maistui ja bruuttina tietty...
Tyttönimunkin pyörii jossain kaupungilla ja ihan kohta pitäisi mennä testaamaan uusi savuton börssi...
YEAH BABY!
mtmela kirjoitti:No ei se nyt täysin savuton ole, vaan röökin veto on siirretty sinne metsikköön ;) Eli pihalle.
Iceberg kirjoitti:Jep, eli pöheikössä saa edelleen polttaa. Ihan mukavaa, kun ei aamulla vaatteet haise röökille.
Tästä esitän hieman eriävän mielipiteen. Uskon kalsarointien olevan nimenomaan vakiintuneiden juttu ("juon tän vaan loppuun, kulta (vaikka ostinkin 24 putelia)").Sörkä kirjoitti:Toinen asia joka hieman alkaa herättää huolestuneisuutta on se, että olenko penteles ainoa wanha paska jäärä (syntymävuoteni 1968), joka täällä jaksaa hillua viikosta toiseen? Tuntuu vaan että nuoremmat enää nämä kalsaroinnit nykyään hoitavat. Minun ikäiseni varmaan viettävät sitä normaalia perhe-elämää ja ovat jo unten mailla tähänkin aikaan.
Immortal kirjoitti:Lasiin ei syljetä lapset!!!