Kalsarikänniketju

  • 5 236 943
  • 66 669

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jotenkin tuli Tuula Amberla mieleen mutta ei kai se enää laula..?

Se oli silloin, kun oltiin nuoria, Tuula Amberla ja liikkuvat lapset... Hmm tairan olla prkl vanha.
Kävin muuten joskus oikke keikkabussissakin... skidihän mä olin, mutta kuitenkin.
Kuka tarjoilee biisit?
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä ryypätään Vanilla Kossua oheisine blandiksineen. Musiikkina tällä hetkellä M. A. Numminen ja Swingin kutsu. Jossain vaiheessa varmaan perinteinen Metallica.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tä? Tamaran tyttökö se tuota vetää? Kuulin kerran radiosta puolella korvalla enkä tiennyt kuka asialla... Jotenkin tuli Tuula Amberla mieleen mutta ei kai se enää laula..?

Tuulasta en tiedä, mutta Tamaran tyttöhän se vetää. Muitakin loilotuksia sieltä löytyy, mm. cover Nightwishin Sleeping Sun biisistä.

Laitetaan listaan pari seuraavaa:

Within Temptation - Memories
http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc&feature=related

Evanescence - My Immortal
http://www.youtube.com/watch?v=idd_92ajjwY&feature=related

Olutta vaan lisää. Ja pokeria kohta pari erää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä ryypätään Vanilla Kossua oheisine blandiksineen.
Joku kerta kun viinahammasta alkoi kolottaa niin maan perkeleesti, kävin lainaamassa naapurilta kaksi pottua tuota samaista ainetta ja voin kertoa, että enää ei pahemmin sitä mieli tee. Jos oikein muistan, niin tais tulla aika kaamea krapula siitä lystistä, niinkuin kaupan päälle.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kari nussii Isabellaa ja Princessa pauhaa juutuupissa. Nyt taas kaljaa lonkeron jälkeen. Maistuu ihan juotavalta. Hitto ku ois Jallua. Nyt tekis mieli jotain vahvempaa tavaraa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Minä olen seurannut sinun kirjoittelua jo pidemmän ajan, ja ollut useimmiten samaan mieltä. Mitä se liittyy mihinkään? No! Suurimmaksi osaksi kuuntelen kyllä heviä, mutta moni muukin uppoaa. Tämän multilinkin kun näin, niin minulle ainoa vaihtoehto oli juuri tämä viisu mikä täältä paljastuikin. Rupea minun uudeksi veljeksi. :)
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku kerta kun viinahammasta alkoi kolottaa niin maan perkeleesti, kävin lainaamassa naapurilta kaksi pottua tuota samaista ainetta ja voin kertoa, että enää ei pahemmin sitä mieli tee. Jos oikein muistan, niin tais tulla aika kaamea krapula siitä lystistä, niinkuin kaupan päälle.

Mä oon oksentanut vastaavasti Pöytäviinaa yhden Mäkiviikon aikana. Ei ole se etiketti kiehtonut sittemmin. Vaikka samaa ainettahan nuo maustamattomat väkevät periaatteessa ovat.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Parin viikon rankka (ja tipaton) työputki alkaa pikkuhiljaa purkautumaan. Jotkut jo kitisee ku sanoin somaleita neekereiksi toisessa ketjussa, sen sanon että meillä heitä on aina kutstuttu sillä nimellä (ei missään nimessä haukkumamielessä), mutta jotkut kukkahattutädit kitisee nyt milloin mistäkin. Nyt ryypätään, perhana että tuntuukin hyvältä. Haistakoon paskan muut.

Nyt soi: Pantera - Hard Ride
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen seurannut sinun kirjoittelua jo pidemmän ajan, ja ollut useimmiten samaan mieltä. Mitä se liittyy mihinkään? No! Suurimmaksi osaksi kuuntelen kyllä heviä, mutta moni muukin uppoaa. Tämän multilinkin kun näin, niin minulle ainoa vaihtoehto oli juuri tämä viisu mikä täältä paljastuikin. Rupea minun uudeksi veljeksi. :)
OK. Yhdellä ehdolla. Annat mulle lisää.

I Want More.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jotkut jo kitisee ku sanoin somaleita neekereiksi toisessa ketjussa, sen sanon että meillä heitä on aina kutstuttu sillä nimellä (ei missään nimessä haukkumamielessä), mutta jotkut kukkahattutädit kitisee nyt milloin mistäkin.

Tervetuloa HIFK-TPS-ketjuun!

Mutta banaanikin on oikein kuuden kaljan voimin paikalla, niin pitäähän sitä kysyä, että pelekäätkö rapulaa, vai onko tuo 6 kalajaa vittuilua meitä ansioituneita harrastajia kohtaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Äläs jere kiusaa banskua, sillä on jo nenä 20 senttiä meikäläisen perseessä. Nyt ootellaan mihin päin suhde kehittyy.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tervetuloa HIFK-TPS-ketjuun!

Mutta banaanikin on oikein kuuden kaljan voimin paikalla, niin pitäähän sitä kysyä, että pelekäätkö rapulaa, vai onko tuo 6 kalajaa vittuilua meitä ansioituneita harrastajia kohtaan?
Hitto joo, näinhän se menee! Kerran oli ansioitunut ja heti kun siitä vähän lipsuu, niin ruvetan vittuilemaan. :)
Äläs jere kiusaa banskua, sillä on jo nenä 20 senttiä meikäläisen perseessä. Nyt ootellaan mihin päin suhde kehittyy.
No, on mulla kohtuu iso klyyva, mutta 20 senttiä on jo liioittelua, sanoisin että 18 senttiä on lähempänä totuutta.

Edit.
Parahin Jerkku, otin vain 5 olutta ja olen menossa nyt untenmaille.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maailman kovin biisi.

Siis sillä mittarilla, että minä, joka olen jopa muutamia biisejä joskus kirjoittanut, että minkä biisin olisin halunnut väsätä jo saisi valita minkä tahansa.

Tämän.

Enemmän olisin netonnut jos olisin väsännyt vaikka Jailhouse Rockin, mutta tätä biisiä mie rakastan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No, on mulla kohtuu iso klyyva, mutta 20 senttiä on jo liioittelua, sanoisin että 18 senttiä on lähempänä totuutta.

Ja pitkä nahkatakki, joten puhutaan ainakin 6,5-sentistä. Hirso ei ole sun puolesta puhumassa, joten ... sähän olet supliikkimiehiä, niin saat bilteman yhden euron alennuskupongin kaupanpäälle? Deal?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt ois 2 kappaletta leffalippuja tarjolla. FINNKINO ja vaaleanpunainen pantteri 2 leffa ois kyseessä. Voimassa 15.3.2009 asti.

Kaljaa tässä vielä maistelen ja tutkiskelen vähän kaikenlaista.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Ja iltaa.

Muutamat oluet otettu (karhun savuolutta, Taurusta), kyllähän tässä kelpaa. Vieläkö ottaisi "yhten"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös