Kalsarikänniketju

  • 5 246 997
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mikäköhän siinä on kun joskus vahingossa käy niin? No, jospa me vaikka yhdessä autetaan mielikuvitusystävää. Avaan omasta laatikosta (tai jääkaapissahan ne on levällään) taas yhden. Ksssh...

En tosiaan tiiä, ihan varmana otin vaan pari maitoo ja kahvipaketin. Kiitti hei avusta, uskon että tästä vielä selvitään jossain vaiheessa huomista.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onpas monikulttuurisuus hankalaa, otan siis viinaa että pää selkeää loihtimaan Suomeen kaikkia ihmisiä tyydyttävän poliittisen ratkaisumallin. V.s.o.p konua, rommia, olutta.. Kaikkea riittää, eli humalatila here I come. Ich spritze gut jah.

Pitäisikö arvon band of kkbrothers kehitellä jonkin sortin peli tähän illanvietteeksi? Tyyliin mikä musavideo kuvastaa parhaiten suosikkijoukkeesi/pelaajan/jonkun tunnetun henkilön peli/muuta tyyliä parhaiten esim. Tuksu=on yhtä kuin tämä biisi.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Kyllä se vahvasti näyttää kalsareilta. Vaimo Turkkusessa, joten taitaa pokeri lähteä käyntiin. Kaljalla kun säestää, niin tappio on varma.

Taustalle oheisen linkin takaa löytyvä orkesteri:

Hyvvää heviä

Cheers!
 
Töiden jälkeen suuntasin alkoon ja mukaan tarttui pullo punaviiniä ja toinen pullo karpalovodkaa, vai mitä se nyt oli. Lonkeroa löytyy myös jokunen tölkki. Lonkeron sekaan kaadoin loput mansikkalikööristä ja hyvää on. Veikkaan että noi juomat riittää minulle. Väsy meinaa painaa, töissä eilen reilut 12 tuntia ja tänään 11. Flunssa meinasi tulla, kuumeen sijaan oli tosin alilämpöä. 35,5 oli aamulla, en tiedä onko se sitten vähän. Kenties, koska normaalisti minulla on jotain 36,6-36,8.
Jos jotain musiikkia vaikka laittais niin saisi fiilistä päälle.
 

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
morjesta pöytään vaan, se olis taas kerran tiukka työviikko takana, taidanpa palkita itseni muutamalla oluella.. huh-huh taivas on vain rajana!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
morjesta pöytään vaan, se olis taas kerran tiukka työviikko takana, taidanpa palkita itseni muutamalla oluella..

Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.

Komppaan ja ehkäpä kyseessä oleva veijari nykäisee vielä jäykätkin päälle.. No mutta emme me tuomitse vaan toivotamme kaikki halukkaat tervetulleiksi jakamaan pyhää viinimäen marjaa kera samanmielisten kiekosta kiinnostuneitten kesken.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viinipullon tuossa tunnissa tyhjensin. Niin se vain meni yhtäkkiä alatumakkeisiin, vaikka olisi se saanut 2-3 tuntia hänen kanssaan vierähtää.

No, vielä on pullo viinaa jäljellä. Eiköhän tästä taas härdelli seuraa. Ensi viikolla 250 km päähän naistani joko iskemään tai pakit ottamaan. Ja viime viikolla kuksin kolmea eri naista kämpilläni ja pakit annoin kaikille. Ja sitten kuitenkin viikon päästä kauas itse, vailla mitään varmaa tietoa mistään. Jännittää jo nyt. En tosin tunnusta. En minä näitä edes halunnut sanoa. Kalsarikännissä sana on vapaa ja löyhä.

Tässä musiikkilinkki, jota ei ole.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
he he! kippis vaan kaikille, tuo muutama on aikasen laaja käsite... eilkkäs juodaan niin kauan kunnes tipahdetaan

Totta, mm. vaimolle sanotaan aina, että enhän minä, kuin korkeintaan muutaman otin/ otan vaan...
Samanlainen enteilevä, ellei jopa selvältä suunnitelmalta kuulostava sanonta on, että ... anna, mä vaan sormella kokeilen... Känniä tai bilbaa, naisille ei saa sanoa asiaa suoraan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
perskeles! missäköhän pimennossa olen elänyt kun oon jäänyt paitsi tuosta sabatonista, mulle kolahtaa tuollainen, Tänks!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös