morjesta pöytään vaan, se olis taas kerran tiukka työviikko takana, taidanpa palkita itseni muutamalla oluella..
Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.
morjesta pöytään vaan, se olis taas kerran tiukka työviikko takana, taidanpa palkita itseni muutamalla oluella..
Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.
he he! kippis vaan kaikille, tuo muutama on aikasen laaja käsite... eilkkäs juodaan niin kauan kunnes tipahdetaan
melkoisen rauhallinen meininki päällä toistaiseksi, oisko kellään mitään nousukännibiisilinkkiä laittaa
melkoisen rauhallinen meininki päällä toistaiseksi, oisko kellään mitään nousukännibiisilinkkiä laittaa
Käykö tää Nypykät - lastenlaulu
Tossahan olisi. Mulle toimii, tuskin sulle toimii. Tai ehkä toimii.melkoisen rauhallinen meininki päällä toistaiseksi, oisko kellään mitään nousukännibiisilinkkiä laittaa
Mulla olisi taas tälläistä mielessä rauhallisen menon estämiseksi Helvetin porttien läpi mennään voimin swedujen Sabaton
Pistän nokkiin norskeilla. Viimeistä rintamaa tässä sulla.
perskeles! missäköhän pimennossa olen elänyt kun oon jäänyt paitsi tuosta sabatonista, mulle kolahtaa tuollainen, Tänks!
No, heitetään bändiltä oma suosikkini. Var så god, här är Cliffs of Gallipoli.perskeles! missäköhän pimennossa olen elänyt kun oon jäänyt paitsi tuosta sabatonista, mulle kolahtaa tuollainen, Tänks!
No, heitetään bändiltä oma suosikkini. Var så god, här är Cliffs of Gallipoli.
Kontrataan useastikin tässä ketjussa esiintyneellä biisillä, mutta ah että osaa olla kaunis biisiKiteen ylpeys feat: Punatukka tyttöbändistä
Kiteeläiset voittaa poispotkitun kaverin bändin 100-0. Marco vie Mustainea kyllä tässä ihan kunnolla.
jepsis! tommonen kolahtaa, onneksi löytyy muutakin kun perinteistä manowaria.. vielä iso käsi teille!
Ei sulla Mielis ole mitään vastalausetta/ vetoa noille manööreille ja maneereille? Banaanikin tais sammua jo tai sitten joku vastas sen naamakirjakutsuun, eikä kerkee enään leikkimään.
perkule! meitsi jääny aivan koukkuun tuohon sabatoniin, youtube kuumana!
Pitäisikös polkaista kkk naamakirja sydeemi pystyyn? Samointien kysytään seuraavaa teiltä veteraaneilta, että onko joskus järjestetty KKK-bileet, ja jos ei niin pitäisikö joskus järjestää`?