Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 974
  • 66 778

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
morjesta pöytään vaan, se olis taas kerran tiukka työviikko takana, taidanpa palkita itseni muutamalla oluella..

Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Yeah, right. Sen kun näkis. Petät vaan itteäs tollasilla puheilla. Ihan reilusti myönnä vaan että niin monta juot kun kaapissa on.

Komppaan ja ehkäpä kyseessä oleva veijari nykäisee vielä jäykätkin päälle.. No mutta emme me tuomitse vaan toivotamme kaikki halukkaat tervetulleiksi jakamaan pyhää viinimäen marjaa kera samanmielisten kiekosta kiinnostuneitten kesken.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viinipullon tuossa tunnissa tyhjensin. Niin se vain meni yhtäkkiä alatumakkeisiin, vaikka olisi se saanut 2-3 tuntia hänen kanssaan vierähtää.

No, vielä on pullo viinaa jäljellä. Eiköhän tästä taas härdelli seuraa. Ensi viikolla 250 km päähän naistani joko iskemään tai pakit ottamaan. Ja viime viikolla kuksin kolmea eri naista kämpilläni ja pakit annoin kaikille. Ja sitten kuitenkin viikon päästä kauas itse, vailla mitään varmaa tietoa mistään. Jännittää jo nyt. En tosin tunnusta. En minä näitä edes halunnut sanoa. Kalsarikännissä sana on vapaa ja löyhä.

Tässä musiikkilinkki, jota ei ole.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
he he! kippis vaan kaikille, tuo muutama on aikasen laaja käsite... eilkkäs juodaan niin kauan kunnes tipahdetaan

Totta, mm. vaimolle sanotaan aina, että enhän minä, kuin korkeintaan muutaman otin/ otan vaan...
Samanlainen enteilevä, ellei jopa selvältä suunnitelmalta kuulostava sanonta on, että ... anna, mä vaan sormella kokeilen... Känniä tai bilbaa, naisille ei saa sanoa asiaa suoraan.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
perskeles! missäköhän pimennossa olen elänyt kun oon jäänyt paitsi tuosta sabatonista, mulle kolahtaa tuollainen, Tänks!

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Joudun veljet valitettavasti lopettamaan kalsarit ja poistun ihmisten ilmoille. Huomenna sitten taas näissä merkeissä. Yksi tölkki kuitenkin matkaevääksi.

До свидания и веселитесь с напитками!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei sulla Mielis ole mitään vastalausetta/ vetoa noille manööreille ja maneereille? Banaanikin tais sammua jo tai sitten joku vastas sen naamakirjakutsuun, eikä kerkee enään leikkimään.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei sulla Mielis ole mitään vastalausetta/ vetoa noille manööreille ja maneereille? Banaanikin tais sammua jo tai sitten joku vastas sen naamakirjakutsuun, eikä kerkee enään leikkimään.

Pitäisikös polkaista kkk naamakirja sydeemi pystyyn? Samointien kysytään seuraavaa teiltä veteraaneilta, että onko joskus järjestetty KKK-bileet, ja jos ei niin pitäisikö joskus järjestää`?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisikös polkaista kkk naamakirja sydeemi pystyyn? Samointien kysytään seuraavaa teiltä veteraaneilta, että onko joskus järjestetty KKK-bileet, ja jos ei niin pitäisikö joskus järjestää`?

Tiedä nyt sitten, että mitä noi veteraanit ovat mieltä, mutta en ainakaan virallista muista olleen. Ainoa virallinen, mitä on perustettu, on tuo KKK-KO, eli kalsarikänniketjun-korkeinoikeus. Suurin ja kunnioitetuin päättävä elin tässä valtakunnassa.

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaaha täällä itsekkin hiukan naukkaillut jo ja alkaa tunnelma nousemaan. Tässä sattuu telkkari olemaan taustalla auki ja sieltä tulee tuo tv2:sen huippuohjelma "Tartu mikkiin". Tuli kyllä huomattua miten surkeasta ohjelmasta on kyse. Idols-tuomari Nina Tapio vieraana ja kyllä uskomattoman huono laulamaan. Parina Hanna-Riikka Siitonen ja hänkin on tosi kankea. Ainakin toisen paidan olisi voinut laittaa. Vatsalta löytyy kaameat makkarat. Tiedä sitten onko raskaana vai mitä? Mutta silti olisi voinut paidan valinnan kanssa saada hiukan positiivisemman kuvan aikaan. Toisella puolella Jean S:än jäbiä. Kummatkaan eivät tiedä biisejä ja silti saavat pisteitä. Kuka näitäkin ohjelmia katsoo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy